AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

jij drukte ooit 120 bij 72kg en ben ff vergeten hoe oud je was maar nog niet zo oud dacht ik.

Dat wil ik zien :d

jij drukte ooit 120 bij 72kg en ben ff vergeten hoe oud je was maar nog niet zo oud dacht ik.

Dat wil ik zien :d
15, de 72 kg klopt niet meer denk ik, is van een tijdje terug.
maargoed zal wel een vid maken als ik hersteld ben van mn epic piratenleg

Is niet veel om jaloers op te zijn, alhoewel je voor je leeftijd een zeer goed fysiek heb.

Post binnen twee weken een filmpje van je 120kg bench waarin je iig 'voor dbb/peanuthead' o.i.d zegt en je krijgt van mij 1kg whey.
normaal zou ik ja hebben gezegd maar ik zit hier met een kapot been tot ik weet niet wanneer en ik kan niet trainen.. filmpje komt wel wel als ik weer hersteld ben ;)
fcked dat ik nu 1kg whey mis loop swa

"Vervolgens haalde ik met "kronkelstang" ook nog eens 3x47,5kg."

Uitkijken voor de kronkelstang.

"http://en.wikipedia.org/wiki/Deadlift
knipoog.gif

edit: overigens iets wat ik ivm mijn rug niet doe (holle rug)"

Hernia!

Laatst bewerkt:
Is niet veel om jaloers op te zijn, alhoewel je voor je leeftijd een zeer goed fysiek heb.

Post binnen twee weken een filmpje van je 120kg bench waarin je iig 'voor dbb/peanuthead' o.i.d zegt en je krijgt van mij 1kg whey.

Ik ken mensen die veel minder spiermassa hebben dan peanut en die 4*120 BP doen, wat zit jij nu te lullen dan? En ja correct, want ik stond erbij voor moest het niet meer gaan :).

mischien zit de helft van zijn gewicht wel in zijn pecs, weten jullie veel?

mischien zit de helft van zijn gewicht wel in zijn pecs, weten jullie veel?
Nouja, dat denk ik dus wel ja. Ik denk altijd als iemand bijna net zoveel BP'd als squat ofzo dat die gene dus gewoon teveel BP'd en/of te weinig/slecht squat. Als je nou met rond de 150 BP'd en een 160 squat is dat nog niet zo erg omdat je toch wel groot bent. Maarja, mij maak je niet wijs dat met 72KG je 120BP'd, 130 squat en 170+ deadlift, of je hebt gewoon goede genen.

Dan zou je wel een beest zijn als je 100KG zou wegen:eek:

• Like
Waarderingen: Roth
Terug
Naar boven