- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
ja maar xxl pest mij de hele tijd hij doet net alsof ik niet sterk en buff kan zijn en hij wel dat vind ik helemaal niet leuk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar xxl pest mij de hele tijd hij doet net alsof ik niet sterk en buff kan zijn en hij wel dat vind ik helemaal niet leuk.

nou dan zet ik je gewoon op mn negeer lijst!

15, de 72 kg klopt niet meer denk ik, is van een tijdje terug.jij drukte ooit 120 bij 72kg en ben ff vergeten hoe oud je was maar nog niet zo oud dacht ik.
Dat wil ik zien :d
Klopt, neemt niet weg dat ik de meeste mensen hier outmass.

Wat een misplaatst ego! Ik had beter van je verwacht![]()

ja 1x geprobeerd, ging met moeite
zal wel een keer een vid oploaden als ik weer kan trainen, als ik dan nog 120 kan drukken wat ik betwijfel

Leeftijd: 17
Je post het wel gelijk in het goede topic, haha. Je bent 15 jaar en drukt 1x 120, is dit één van je waanbeelden die je had tijdens je suicidal periode?![]()

u jelly?Leeftijd: 17
Je post het wel gelijk in het goede topic, haha. Je bent 15 jaar en drukt 1x 120, is dit één van je waanbeelden die je had tijdens je suicidal periode?![]()
normaal zou ik ja hebben gezegd maar ik zit hier met een kapot been tot ik weet niet wanneer en ik kan niet trainen.. filmpje komt wel wel als ik weer hersteld benIs niet veel om jaloers op te zijn, alhoewel je voor je leeftijd een zeer goed fysiek heb.
Post binnen twee weken een filmpje van je 120kg bench waarin je iig 'voor dbb/peanuthead' o.i.d zegt en je krijgt van mij 1kg whey.
Is niet veel om jaloers op te zijn, alhoewel je voor je leeftijd een zeer goed fysiek heb.
Post binnen twee weken een filmpje van je 120kg bench waarin je iig 'voor dbb/peanuthead' o.i.d zegt en je krijgt van mij 1kg whey.
.Jaloers kindje, kusje erop?Leeftijd: 17
mischien zit de helft van zijn gewicht wel in zijn pecs, weten jullie veel?

Nouja, dat denk ik dus wel ja. Ik denk altijd als iemand bijna net zoveel BP'd als squat ofzo dat die gene dus gewoon teveel BP'd en/of te weinig/slecht squat. Als je nou met rond de 150 BP'd en een 160 squat is dat nog niet zo erg omdat je toch wel groot bent. Maarja, mij maak je niet wijs dat met 72KG je 120BP'd, 130 squat en 170+ deadlift, of je hebt gewoon goede genen.mischien zit de helft van zijn gewicht wel in zijn pecs, weten jullie veel?

"je moet bij het squatten niet je hoofd omlaag houden want dan zie je niet waar je bent"![]()