AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

normaal zou ik ja hebben gezegd maar ik zit hier met een kapot been tot ik weet niet wanneer en ik kan niet trainen.. filmpje komt wel wel als ik weer hersteld ben ;)
fcked dat ik nu 1kg whey mis loop swa

Als je daadwerkelijk 120 benched heb ik daar veel respect voor. Je hebt hier echter zoveel bullshit verkondigd dat ik er geen **** van geloof. Dus ik kijk uit naar je filmpje.

Ik ken mensen die veel minder spiermassa hebben dan peanut en die 4*120 BP doen, wat zit jij nu te lullen dan? En ja correct, want ik stond erbij voor moest het niet meer gaan :).

Ik heb gezien hoe Mozes de zee deed splijten. U mad?

Denk je echt dat ik een **** geef om wat jij gezien hebt? Je post betekent niets zonder enig bewijs.

Als je daadwerkelijk 120 benched heb ik daar veel respect voor. Je hebt hier echter zoveel bullshit verkondigd dat ik er geen **** van geloof. Dus ik kijk uit naar je filmpje.
kan ik snappen brah, daarom stel ik ook voor een filmpje te maken zodra dat gezeik met mn been over is;)

Meeste wat ik irl een mannetje van rond de 70kg heb zien drukken was 8x 90kg.

kan ik snappen brah, daarom stel ik ook voor een filmpje te maken zodra dat gezeik met mn been over is;)

:scratch: Je been was er toch af?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Is niet veel om jaloers op te zijn, alhoewel je voor je leeftijd een zeer goed fysiek heb.

Post binnen twee weken een filmpje van je 120kg bench waarin je iig 'voor dbb/peanuthead' o.i.d zegt en je krijgt van mij 1kg whey.

Dat vind ik nou eens een uitdaging voor pindarotsje!Maarre geldt dat ook voor mij?
(J/k ofcourse.:p)

Ik ken mensen die veel minder spiermassa hebben dan peanut en die 4*120 BP doen, wat zit jij nu te lullen dan? En ja correct, want ik stond erbij voor moest het niet meer gaan :).

Typische katsjoe post weer.:rolleyes:
Vids or gtfo.

Als hij een been mist, is 73kg niet slecht toch?

ok

ik bench ook 120 :trollface:

Jij ook al, ik bench ook 120
3X5X120 om precies te zijn

Maar dan wel decline:sad:

Waarom kan ik nooit geloven dat ecto's van 70 kilo, 120 drukken?

Terug
Naar boven