DavidSU
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 16%
Waarom kan ik nooit geloven dat ecto's van 70 kilo, 120 drukken?
Because it's impossible! Hoop ik... anders loop ik achter...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kan ik nooit geloven dat ecto's van 70 kilo, 120 drukken?

Dus er is een verband tussen je eigen gewicht en je max bench?Because it's impossible! Hoop ik... anders loop ik achter...![]()
Dus er is een verband tussen je eigen gewicht en je max bench?
Mag jij dan aan deze vent gaan vertelle
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee j/k. Maar er is meer een verband tussen lengte/gewicht/kracht. Je VERWACHT niet dat iemand van 1.90m en 75kg 120 benched. Dit is veel waarschijnlijker bij iemand die 1.90m en 90kg weegt. Als voorbeeldje. Als je een filmpje geeft waarbij jij 120kg benched geloof ik je gerust, zal ik zelfs erg knap vinden! Tot die tijd...Hoeveel zou die vent wegen? blijf toch knap, uit mijn hoofd is het net geen 500kgDie gozer weegt ook 1074 lbs, dus mijn theorie is correctNee j/k. Maar er is meer een verband tussen lengte/gewicht/kracht. Je VERWACHT niet dat iemand van 1.90m en 75kg 120 benched. Dit is veel waarschijnlijker bij iemand die 1.90m en 90kg weegt. Als voorbeeldje. Als je een filmpje geeft waarbij jij 120kg benched geloof ik je gerust, zal ik zelfs erg knap vinden! Tot die tijd...

Hoeveel zou die vent wegen? blijf toch knap, uit mijn hoofd is het net geen 500kg
Sta altijd slecht op foto's en film dus dat doen we maar niet
Maar je kan toch op kracht trainen? + ik til wel meer dan mensen die breder zijn dan ik.
Ik heb gezien hoe Mozes de zee deed splijten. U mad?
Denk je echt dat ik een **** geef om wat jij gezien hebt? Je post betekent niets zonder enig bewijs.
Is goed, de jongen traint al 3 jaar en heeft bijzonder goede aanleg voor borst en weeg +- 75kg @ 1.84m fzo. Train er 5x in de week mee en zal wel eens proberen te filmen als het niet te druk is.
Omdat ze zelf te weak zijn gaan ze een beetje haten op een forum. Damn

Afgelopen weekend was er een PL wedstrijd met 30-40 deelnemers op de bench, waarvan 70-80% boven de 120kg zat.
Had dat eerder gezegt dan was deze hele discussie klaarWat zit iedereen zo gek te doen over een 120kg bench? Ik bench ook 120, staat een filmpje van op mijn youtube kanaal en in mijn log ergens, en weeg nu net boven de 80kg. En mijn bench is mijn zwakste lift. Dan lijkt het mij niet zo gek dat iemand van 70kg dat ook kanAfgelopen weekend was er een PL wedstrijd met 30-40 deelnemers op de bench, waarvan 70-80% boven de 120kg zat.
Dus waarom deze hele discussie![]()

Wat zit iedereen zo gek te doen over een 120kg bench? Ik bench ook 120, staat een filmpje van op mijn youtube kanaal en in mijn log ergens, en weeg nu net boven de 80kg. En mijn bench is mijn zwakste lift. Dan lijkt het mij niet zo gek dat iemand van 70kg dat ook kanAfgelopen weekend was er een PL wedstrijd met 30-40 deelnemers op de bench, waarvan 70-80% boven de 120kg zat.
Dus waarom deze hele discussie![]()
Is goed, de jongen traint al 3 jaar en heeft bijzonder goede aanleg voor borst en weeg +- 75kg @ 1.84m fzo. Train er 5x in de week mee en zal wel eens proberen te filmen als het niet te druk is.
Omdat ze zelf te weak zijn gaan ze een beetje haten op een forum. Damn
Hij is ook helemaal uit verhouding idd, hij weet dat het door verkeerde voeding/ te weinig voedsel is... Maar hij kan het gewoon niet opbrengen, daar tegenover heeft hij wel 2 joekels van pecs... En de rest veel kleinder, maar wel hard en droog ( hoofdzakelijk benen/bicep/tricep/schouders )...Als die naar 3 jaar trainen slechts 75kg weegt lijkt het mij, tenzij hij op zo'n 6-7% staat, wel meevallen met die 'bijzonder goede aanleg'.