XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Dus er is een verband tussen je eigen gewicht en je max bench?
Mag jij dan aan deze vent gaan vertelle
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gozer weegt ook 1074 lbs, dus mijn theorie is correct :) Nee j/k. Maar er is meer een verband tussen lengte/gewicht/kracht. Je VERWACHT niet dat iemand van 1.90m en 75kg 120 benched. Dit is veel waarschijnlijker bij iemand die 1.90m en 90kg weegt. Als voorbeeldje. Als je een filmpje geeft waarbij jij 120kg benched geloof ik je gerust, zal ik zelfs erg knap vinden! Tot die tijd...

Die gozer weegt ook 1074 lbs, dus mijn theorie is correct :) Nee j/k. Maar er is meer een verband tussen lengte/gewicht/kracht. Je VERWACHT niet dat iemand van 1.90m en 75kg 120 benched. Dit is veel waarschijnlijker bij iemand die 1.90m en 90kg weegt. Als voorbeeldje. Als je een filmpje geeft waarbij jij 120kg benched geloof ik je gerust, zal ik zelfs erg knap vinden! Tot die tijd...
Hoeveel zou die vent wegen? blijf toch knap, uit mijn hoofd is het net geen 500kg
Sta altijd slecht op foto's en film dus dat doen we maar niet;)

Maar je kan toch op kracht trainen? + ik til wel meer dan mensen die breder zijn dan ik.

Hoeveel zou die vent wegen? blijf toch knap, uit mijn hoofd is het net geen 500kg
Sta altijd slecht op foto's en film dus dat doen we maar niet;)

Maar je kan toch op kracht trainen? + ik til wel meer dan mensen die breder zijn dan ik.

Het is zeker knap! Niks dan respect voor die gozer, had dat filmpje ook al eerder gezien. En natuurlijk kan het vast wel, maar het is zo onwaarschijnlijk. Ken meerdere mensen bij mij op school die heel wat praten maar als het er op aankomt "ergens last van hebben". Als jij zegt dat je 120 kan benche geloof ik je best, maakt me niet zo heel veel uit, ik train voor mezelf.

mijn trainings maatje benched met zijn 80 kilo 95 kilo. Dus opzich schat ik het mogelijk, maar onwaarschijnlijk

maar ik ben al blij met mijn 70 :D

wat een off topic gezeik, maarja, die 2 pages zijn dus allemaal citaten van verstandlozen

Je kan puur op kracht trainen.. -> hoge krachtstats

Ik heb gezien hoe Mozes de zee deed splijten. U mad?

Denk je echt dat ik een **** geef om wat jij gezien hebt? Je post betekent niets zonder enig bewijs.

Typische katsjoe post weer.:rolleyes:
Vids or gtfo.

Is goed, de jongen traint al 3 jaar en heeft bijzonder goede aanleg voor borst en weeg +- 75kg @ 1.84m fzo. Train er 5x in de week mee en zal wel eens proberen te filmen als het niet te druk is.
Omdat ze zelf te weak zijn gaan ze een beetje haten op een forum. Damn

Is goed, de jongen traint al 3 jaar en heeft bijzonder goede aanleg voor borst en weeg +- 75kg @ 1.84m fzo. Train er 5x in de week mee en zal wel eens proberen te filmen als het niet te druk is.

Ja man...ik ben zo weak, jwt?
Anyway, die garnaal waar je mee traint drukt dus 120 kilo?Ik wacht het filmpje wel af.;)

Wat zit iedereen zo gek te doen over een 120kg bench? Ik bench ook 120, staat een filmpje van op mijn youtube kanaal en in mijn log ergens, en weeg nu net boven de 80kg. En mijn bench is mijn zwakste lift. Dan lijkt het mij niet zo gek dat iemand van 70kg dat ook kan :dunno: Afgelopen weekend was er een PL wedstrijd met 30-40 deelnemers op de bench, waarvan 70-80% boven de 120kg zat.
Dus waarom deze hele discussie ???

Woopy, jij bent 1m65 @ 80kg, en mensen beweren hier met 20cm langer, en 5 kilo lichter ook 120 te benchen. Snap?

Wat zit iedereen zo gek te doen over een 120kg bench? Ik bench ook 120, staat een filmpje van op mijn youtube kanaal en in mijn log ergens, en weeg nu net boven de 80kg. En mijn bench is mijn zwakste lift. Dan lijkt het mij niet zo gek dat iemand van 70kg dat ook kan :dunno: Afgelopen weekend was er een PL wedstrijd met 30-40 deelnemers op de bench, waarvan 70-80% boven de 120kg zat.
Had dat eerder gezegt dan was deze hele discussie klaar:p

Die log van jou heeft meer dan 100 pagina's zou je dat filmpje even kunnen opzoeken?

En hoe lang ben je?

Als die naar 3 jaar trainen slechts 75kg weegt lijkt het mij, tenzij hij op zo'n 6-7% staat, wel meevallen met die 'bijzonder goede aanleg'.

Laatst bewerkt:
ik heb net lekker een kipje gebakken en een eitje met een glas melk, jam jam.

"Ja... ik zit tussen ecto en endo in. Dat is het ergste wat je kunt hebben!"

XD

Als die naar 3 jaar trainen slechts 75kg weegt lijkt het mij, tenzij hij op zo'n 6-7% staat, wel meevallen met die 'bijzonder goede aanleg'.
Hij is ook helemaal uit verhouding idd, hij weet dat het door verkeerde voeding/ te weinig voedsel is... Maar hij kan het gewoon niet opbrengen, daar tegenover heeft hij wel 2 joekels van pecs... En de rest veel kleinder, maar wel hard en droog ( hoofdzakelijk benen/bicep/tricep/schouders )...
Lang verhaal kort hij is gewoon zeer sterk, maar heeft weinig massa ( op die borst na dan ) ... Dat kan nu eenmaal... Hoe? Dat moet je aan moeder natuur vragen.
Kunnen we nu ophouden met deze 120bp discussie, ik duw er ook 100 met mijn miezerige 77 kg, weeg maar 1a2 kilo meer en ben maar een 5cm kleinder als mijn trainingspartner... Dus ik denk toch niet dat het allemaal zo ongeloofwaardig is.

Dit gezegd zijnde, moet ik mij echt minder gaan aantrekken van wat ze op een forum posten :(

Terug
Naar boven