Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Woopy, jij bent 1m65 @ 80kg, en mensen beweren hier met 20cm langer, en 5 kilo lichter ook 120 te benchen. Snap?

1m85, 75kg en dan 120 benchen?

:nowai:

Dan moet je echt alleen maar boven lichaam trainen en op bench richten. Anders lukt dat niet zomaar.

, ik duw er ook 100 met mijn miezerige 77 kg, weeg maar 1a2 kilo meer en ben maar een 5cm kleinder als mijn trainingspartner... Dus ik denk toch niet dat het allemaal zo ongeloofwaardig is.

Dit gezegd zijnde, moet ik mij echt minder gaan aantrekken van wat ze op een forum posten :(

Troll? :trollface:

Hij is ook helemaal uit verhouding idd, hij weet dat het door verkeerde voeding/ te weinig voedsel is... Maar hij kan het gewoon niet opbrengen, daar tegenover heeft hij wel 2 joekels van pecs... En de rest veel kleinder, maar wel hard en droog ( hoofdzakelijk benen/bicep/tricep/schouders )...
Lang verhaal kort hij is gewoon zeer sterk, maar heeft weinig massa ( op die borst na dan ) ... Dat kan nu eenmaal... Hoe? Dat moet je aan moeder natuur vragen.
Kunnen we nu ophouden met deze 120bp discussie, ik duw er ook 100 met mijn miezerige 77 kg, weeg maar 1a2 kilo meer en ben maar een 5cm kleinder als mijn trainingspartner... Dus ik denk toch niet dat het allemaal zo ongeloofwaardig is.

Dit gezegd zijnde, moet ik mij echt minder gaan aantrekken van wat ze op een forum posten :(
100kg en 120kg benchen is een groot verschil.

in een jaar kan je de 100 halen, dan moet je in nog een jaar die 20kg er wel bij krijgen

Laatst bewerkt:
100kg en 120kg benchen is een groot verschil.
Ja mijn beste, zoals ik in vorige post al heb vermeld zijn zijn pecs ook 2x het formaat van de mijne.
Genetics? Denk het... Hij traint ook al iets langer dan mij, hij weegt zo weinig omdat hij gewoon nergens massa heeft buiten zijn borst. Wat volgens mij dan weer te danken is aan zijn belabberde voeding.

Het gaat de goede kant op maar het kan nog beter.
@marcel3000

your doing it right

your = jouw
you are = jij bent
you're = afkorting van you are (denk dat je hiernaar op zoek was)

misschien ben ik dan een mierenneuker, maar al is je Engels beperkt neem er dan in het vervolg even een translator bij of houd het op Nederlands.

gracias

Ja mijn beste, zoals ik in vorige post al heb vermeld zijn zijn pecs ook 2x het formaat van de mijne.
Genetics? Denk het... Hij traint ook al iets langer dan mij, hij weegt zo weinig omdat hij gewoon nergens massa heeft buiten zijn borst. Wat volgens mij dan weer te danken is aan zijn belabberde voeding.
Wat een lelijke uit verhouding dude moet dat dan niet zijn :p
Wees er maar trots op dat je dan 120kg kan benchen..

Het totaal zegt imo meer dan een bench alleen ;)

Ik gok dat hij het eerste jaar alleen maar benchpress en biceps heeft gedaan, 2-3x per week.

your = jouw
you are = jij bent

misschien ben ik dan een mierenneuker, maar al is je Engels beperkt neem er dan in het vervolg even een translator bij of houd het op Nederlands.

gracias
Had net daarvoor nog zo'n doing it wrong gezien en daar stond your. Daar baseerde ik die post op.

Geen hoofdletter aan het begin van een zin?

your = jouw
you are = jij bent

gracias
vette +1

Terug
Naar boven