Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Dus er is een verband tussen je eigen gewicht en je max bench?

Ja om veel te benchen heb je veel spieren nodig en veel spieren wegen veel :p Dat was toch niet zo moeilijk?

Woopy, jij bent 1m65 @ 80kg, en mensen beweren hier met 20cm langer, en 5 kilo lichter ook 120 te benchen. Snap?

Ga je dr wel van uit dat de spiermassa homogeen verdeeld is :mier:

Lang verhaal kort hij is gewoon zeer sterk, maar heeft weinig massa ( op die borst na dan ) ... Dat kan nu eenmaal... Hoe? Dat moet je aan moeder natuur vragen.

Of aan moeder trainingsschema?

Ja om veel te benchen heb je veel spieren nodig en veel spieren wegen veel :p Dat was toch niet zo moeilijk?

Ja door je eigen gewicht krijg je ander gewicht ook gemakkelijker verplaatst, veel spieren hoeft nog niet eens persé (kijk maar naar hele dikke mensen, die drukken meestal ook relatief aardig wat weg)

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk iedereen hem hier nog steeds trippen of ik wel of niet 120 kan benchen.

u just all jelly

Ik kan 200kg benchen, hoor je ook niemand over.

Wat zit iedereen zo gek te doen over een 120kg bench? Ik bench ook 120, staat een filmpje van op mijn youtube kanaal en in mijn log ergens, en weeg nu net boven de 80kg. En mijn bench is mijn zwakste lift. Dan lijkt het mij niet zo gek dat iemand van 70kg dat ook kan :dunno: Afgelopen weekend was er een PL wedstrijd met 30-40 deelnemers op de bench, waarvan 70-80% boven de 120kg zat.
Dus waarom deze hele discussie ???

Jij ben geen 15 die gast wel.

Het ging toch om het verband; veel benchen en je eigen gewicht?

Jij hebt het alleen maar over spieren, en ik vulde aan door te zeggen dat dat nog niet eens noodzakelijk is :p

Ik toonde alleen het verband aan voor lief russisch beertje. Het verband is er wel, alleen meer is idd niet altijd beter. Maja, klassieke vetverlies/gewichtsverlies misverstand is daar natuurlijk op gebaseerd.

Hij is ook helemaal uit verhouding idd, hij weet dat het door verkeerde voeding/ te weinig voedsel is... Maar hij kan het gewoon niet opbrengen, daar tegenover heeft hij wel 2 joekels van pecs... En de rest veel kleinder, maar wel hard en droog ( hoofdzakelijk benen/bicep/tricep/schouders )...
Lang verhaal kort hij is gewoon zeer sterk, maar heeft weinig massa ( op die borst na dan ) ... Dat kan nu eenmaal... Hoe? Dat moet je aan moeder natuur vragen.
Kunnen we nu ophouden met deze 120bp discussie, ik duw er ook 100 met mijn miezerige 77 kg, weeg maar 1a2 kilo meer en ben maar een 5cm kleinder als mijn trainingspartner... Dus ik denk toch niet dat het allemaal zo ongeloofwaardig is.

Dit gezegd zijnde, moet ik mij echt minder gaan aantrekken van wat ze op een forum posten :(

Doet niet aan voeding, heeft mega pecs en drukt 120. Volgens mij voel jij je helemaal thuis in het 'Citaten van verstandlozen' topic.

ik geloof dat peanuthead wel 120 kan drukken, hij is wel maar 72 kilo maar ook maar 1.68.
kan best

Doet niet aan voeding, heeft mega pecs en drukt 120. Volgens mij voel jij je helemaal thuis in het 'Citaten van verstandlozen' topic.
Jij bent gewoon een debiel als je het niet gelooft, jij doet net of 120 benchen een mirakel is na 2 jaar en half trainen en 20 jaar te zijn.
De 1 is nu eenmaal sterker op sommige spieren als een ander, ga jij even lekker janken omdat je geen goede genen hebt voor pecs.
Ik ben er ook jaloers op, maar ik weet wat ik elke week zie ;).

Je zou je beter naar je leeftijd gedragen en mensen geloven, niet iedereen op dit forum verkoopt een hoop gelul.
Ik ben serieus bezig met trainen en voeding en ik kom hier niet voor een beetje belachelijk te gaan doen en dingen verzinnen.

Snap niet waarom je het zo moeilijk hebt zoiets te geloven, ik sta toch niet bekend hier als iemand die zever verteld ?...

Kunnen we weer grappige citaten van verstandlozen posten, of vraag ik nu iets heel ingewikkelds?

Jij bent gewoon een debiel als je het niet gelooft, jij doet net of 120 benchen een mirakel is na 2 jaar en half trainen en 20 jaar te zijn.
De 1 is nu eenmaal sterker op sommige spieren als een ander, ga jij even lekker janken omdat je geen goede genen hebt voor pecs.
Ik ben er ook jaloers op, maar ik weet wat ik elke week zie ;).

Je zou je beter naar je leeftijd gedragen en mensen geloven, niet iedereen op dit forum verkoopt een hoop gelul.
Ik ben serieus bezig met trainen en voeding en ik kom hier niet voor een beetje belachelijk te gaan doen en dingen verzinnen.

Snap niet waarom je het zo moeilijk hebt zoiets te geloven, ik sta toch niet bekend hier als iemand die zever verteld ?...

Doe is liev man, mij een beetje debiel noemen. Ik geniet er gewoon van om jou te zien strijden om je gelijk te halen.

Om het lekker kort te houden. Zoals marcel al zei; vids or gtfo.

Doe is liev man, mij een beetje debiel noemen. Ik geniet er gewoon van om jou te zien strijden om je gelijk te halen.

Om het lekker kort te houden. Zoals marcel al zei; vids or gtfo.
je doet het verkeerd, je had gewoon moeten zeggen

''u mad?''

Hs4Tl.jpg

IK ben een echte faalbaas met mn miezerige 95kg bench met 90kg lichaamsgewicht:treuren:
Gelukkig heb ik een excuus, toen ik eindelijk 60 kon bankdrukken kon ik 100 squatten en deadliften en toen ben ik dat maar gaan doen, liever weinig bankdrukken en meer kunne squatten endeadliften

Terug
Naar boven