AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik ben hier constant aan het meelezen en het is hier lekker actief dus sorry, maar ik heb even een hele snelle vraag, als het mag.

Nee.

Heeft iets met voorvermoeien te maken. Om jou reden zou je ook beter triceps met borst kunnen pakken maar na al die presses voor borst/schouders kan je minder hard gaan op triceps, zelfde voor rows en biceps. Ene dag borst en dag daarna triceps is misschien niet verstandig maar met een dag rust er tussen kan t prima als je t mij vraagt. Bottomline: uitproberen.

Nee.

Heeft iets met voorvermoeien te maken. Om jou reden zou je ook beter triceps met borst kunnen pakken maar na al die presses voor borst/schouders kan je minder hard gaan op triceps, zelfde voor rows en biceps. Ene dag borst en dag daarna triceps is misschien niet verstandig maar met een dag rust er tussen kan t prima als je t mij vraagt. Bottomline: uitproberen.

Thanks man, zal dan gewoon ff een weekje uitproberen. Ga ik nu lekker trainen!

Bodybuilders hebben nep spieren

Vertelt door een vriend van me die het tegen een meisje over deadliften had:
Hij: ja en met deadliften kun je makkelijk over de 100 KG komen
Meisje: Nee dat kan echt niet, ik zie zo'n brede mensen en die kunnen niet eens 100+ tillen
Hij: ik denk dat je een andere oefening bedoelt.
Meisje: Nee dat kan NOOIT op geen oefening!!!

en nee hij heeft haar niet gehosselt :P

Vertelt door een vriend van me die het tegen een meisje over deadliften had:
Hij: ja en met deadliften kun je makkelijk over de 100 KG komen
Meisje: Nee dat kan echt niet, ik zie zo'n brede mensen en die kunnen niet eens 100+ tillen
Hij: ik denk dat je een andere oefening bedoelt.
Meisje: Nee dat kan NOOIT op geen oefening!!!

en nee hij heeft haar niet gehosselt :P

Tja wat wil je dan. Iedereen weet toch dat vrouwen niet kunnen nadenken.

tja was natuurlijk helemaal vergeten dat vrouwen vaak alleen apparaten gebruiken die vaak gewichtsblokken hebben tot 100 kg..... stomme ik :(

Laatst bewerkt:
Hmm, vriend van mij studeert biologie, maar hij zei dus dat je bij een orgasme gemiddeld 10gr kostbare eiwitten verliest(zoveel omdat je nakomelingen meer kans hebben om te overleven ofzo). Ik op deze leeftijd doet het regelmatig... en ik heb dus geen zin om bij iedere orgasme 1/3 eiwitten van een pak melk te verspillen, maar klopt het?

nee joh klopt niet, je kwakkie weegt geeneens 10gr dus die 10gr eiwit is dikke onzin

lol spuit maar eens 10 gram. Je komt misschien aan een grammetje en de helft ervan is vocht :roflol:

Die vriend kan beter een andere studie gaan zoeken

hey ik studeer ook biologie, ik heb dit onderwerp nog niet gehad maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daarbij zoveel eiwit gebruikt.

Laatst hoorde ik trouwens ook van een chick op msn dat een theelepel zaad 1000 kcal bevat

Heeft niks met bb te maken maar serieus dude.. :rolleyes:

Mensen die op school de Flex lezen zou ik ook dissen.

Terug
Naar boven