Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

net mijn preworkout shake op, mis ik de bus, kan ik een uur zitten stuiteren in huis!!!!

FUUUUUU

Tja fuu topic is volgens mij nu beperkt tot paintplaatjes dus dan maar hier

Vandaag Open Dag bij m,n fitness stage adres gehad.
Komt er een jongen van 13 binnen die zijn Biceps laat zien aan een wat oudere jongen. (De biceps waren behoorlijk groot), de rest was overigens zwak en ongetraind. Dus zei die oudere jongen 'Je moet alleen je schouder trainen , daarvan kun je harder stoten' :o Valt mij op hoe weinig mensen de triceps niet weten..

Vandaag Open Dag bij m,n fitness stage adres gehad.
Komt er een jongen van 13 binnen die zijn Biceps laat zien aan een wat oudere jongen. (De biceps waren behoorlijk groot), de rest was overigens zwak en ongetraind. Dus zei die oudere jongen 'Je moet alleen je schouder trainen , daarvan kun je harder stoten' :o Valt mij op hoe weinig mensen de triceps niet weten..

de tri-wattes? jongen wat lul jij ?

"Waarom eet je nou zoveel, wat heeft het voor zin?"

Are you like... ****ing retarded?

Vandaag lekker aan het trainen komt er zo'n kerel binnen
en die begint met drukken en die pakt die stang buigt zen arm en beetje en drukt de boel omhoog.
Dus mijnn maat zegt zo tegen die gast ''je moet hem lager naar je borst doen''
en die kerel zegt zo van '' je moet niet zo veel naar die instructeurs luisteren je moet de spanning er op houden''
hij brengt et gewicht nog niet eens halverwege ???

Ultra brede kerel bij telsell zegt "Allemaal te danken aan de abking pro.." loopt weg met een paar honderd euro voor die ene zin..

Ultra brede kerel bij telsell zegt "Allemaal te danken aan de abking pro.." loopt weg met een paar honderd euro voor die ene zin..

dat is niet echt een citaat van verstand lozen. die mensen weten maar al te goed dat er meer voor nodig is mja beetje liegen voor eigen bestwil he..
de mensen die het geloven DIE zijn verstand loos.

ik: heey antonio hoeveel squat jij altijd
antonio: ik squat niet benen trainen dat is voor homos
ik: oke dan squat je niet

volgende dag op de sportschool
antonio: heey syntax hoe deed jij dat nou benen trainen of squatten ofso ?

ik: heey antonio hoeveel squat jij altijd
antonio: ik squat niet benen trainen dat is voor homos
ik: oke dan squat je niet

volgende dag op de sportschool
antonio: heey syntax hoe deed jij dat nou benen trainen of squatten ofso ?

Benen trainen voor homo's? wtf.

Benen trainen voor homo's? wtf.

warom denk je dat ik het hier post :P
je moet je reet toch beetje naar achteren doen tijdens het squatte dat vond hij blijkbaar voor homo´s en het feit dat je boven lichaam meer opvalt denk ik
ik vond het alleen heel grappig dat hij de volgende dag mij vroeg om advies over het benen trainen en wilde dat ik hem leerde squatten

heb er hier trouwens nog 1
ik train gewoon naturel jij gebruikt creatine en eiwitten en al die zooi!
die kreeg ik laatst op school naar me hoofd gegooid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven