- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Citaten van verstandlozen zo 28 nov 2010 00:56 Klaaswitz lik m'n reet sander!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Citaten van verstandlozen zo 28 nov 2010 00:56 Klaaswitz lik m'n reet sander!![]()
Nee, zijn m'n laatste 5, ik krijg er iedere dag namelijk wel 5 bij.
fiets?net mijn preworkout shake op, mis ik de bus, kan ik een uur zitten stuiteren in huis!!!!
FUUUUUU
net mijn preworkout shake op, mis ik de bus, kan ik een uur zitten stuiteren in huis!!!!
FUUUUUU
Tja fuu topic is volgens mij nu beperkt tot paintplaatjes dus dan maar hier

Valt mij op hoe weinig mensen de triceps niet weten..Vandaag Open Dag bij m,n fitness stage adres gehad.
Komt er een jongen van 13 binnen die zijn Biceps laat zien aan een wat oudere jongen. (De biceps waren behoorlijk groot), de rest was overigens zwak en ongetraind. Dus zei die oudere jongen 'Je moet alleen je schouder trainen , daarvan kun je harder stoten'Valt mij op hoe weinig mensen de triceps niet weten..
"het enige wat je doet met krachttrainen is je spieren korter maken"

Ultra brede kerel bij telsell zegt "Allemaal te danken aan de abking pro.." loopt weg met een paar honderd euro voor die ene zin..
ik: heey antonio hoeveel squat jij altijd
antonio: ik squat niet benen trainen dat is voor homos
ik: oke dan squat je niet
volgende dag op de sportschool
antonio: heey syntax hoe deed jij dat nou benen trainen of squatten ofso ?