AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Vriendje van zyyz over beentraining, wat een mongoggel zeg.

[Link niet meer beschikbaar]

Edit: Hm, die link komt niet helemaal aan (Wat een k*tsite ook)
dus hier maar ff een copy/paste:

"For all the ppl discussing my small leg size, I have naturally big glutes and because I don’t want to look like a fat assed r*tard I only train my quads, hamstrings and calfs. These exercises don’t allow full leg development but I think it looks aesthetic when wearing clothes(which is almost 100% of your life). In summer ur top can b off, also I don’t think girls pay too much attention to leg size. Each to their own I guess."

:trollface: http://www.youtube.com/watch?v=px3CnxxGDJ8&feature=player_embedded#!

Hoorde vandaag van een klasgenoot dat bodybuilders helemaal niet sterk zijn. Ik vroeg dus leg eens uit maar dat kon hij niet, een maat van hem studeert geneeskunde en die kan het allemaal uitleggen. Ik zei prima stuur hem maar door, ik wil het graag van hem horen hoe dat dan zit.

Ook vroeg ik aan die klasgenoot: Denk je dat je net ze sterk bent als een bodybuilder en hij denkt dat hij wel ongeveer net zo sterk is:D

hij is 22 jaar en zit op het HBO dus dom is hij niet hehe

Laatst bewerkt:
Nee op hbo lopen alleen hoogbegaafden rond, pff. Zelfs bij mij op de universiteit lopen idioten rond, incl. ik :D

Idd op de Universiteit lopen genoeg mong*len rond.

zelfs op de TU Delft

Nee op hbo lopen alleen hoogbegaafden rond, pff. Zelfs bij mij op de universiteit lopen idioten rond, incl. ik :D

Nee ik zeg ook niet dat het hoogbegaafde zijn hé:P maar de domheid straalt van zo'n antwoord af van me klasgenoot vind ik.

boekenintelligentie noem je dat ;)

kan er wel een hele boek over schrijven , maar ik begrijp het wel , mensen weten er niets over , hebben alleen maar vooroordelen en als ze dan eens iets vaags horen van een vriend dan denken ze direct dat hij de waarheid zegt
het is een cirkel die zal blijven draaien mannn

Ik had er gister weer 2. Kwam met een pot Whey binnen begint mijn schoon oma van,
wat is dat dan? Waarop mijn schoon broertje antwoorden:

Een anabolen pot :roflol: en gewoon serieus hè.

OOooh zegt de schoon oma waarop ze antwoorde:

Pas maar op dalijk moet je de deurkozijn verbreden.

Schoonfamilie je hebt er niks aan:roflol:

Ik had er gister weer 2. Kwam met een pot Whey binnen begint mijn schoon oma van,

Wat? ze waren er cool mee dat je aan de anabolen zit, lekker toch.

Dat is er inderdaad een die ook hoorde toen ik me whey haalde! Gelukkig bedoelde ze het wel als grapje ;)

Idd op de Universiteit lopen genoeg mong*len rond.

zelfs op de TU Delft
Juist daar lopen de meest wereldvreemde mong*len rond. Welke faculteit zit je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die wijf is echt zooo gruwelijk lekker.

een kruisje...

Vandaag op school onder de sportles.

Hij: Fitness je?
Ik: Ja.
Hij: Hoeveel gewicht doe je ??
Ik: Uh .. Bij welke oefening?
Hij om zich heen roepend : WAJOOOOO MAAAT HIJ DOET 300 KILO, HIJ DOET 300 KILO MAAATTTTT.
Ik: ???

niet echt verstandloos, wel triest. wat was het voor iemand ? :p

Een attention wh*re.

weer een leuke op twitter

Met me broer naar de mac donald! Massa maken en dan massa omzetten in SPIERMASSA. Jaja zo doen we dat@kenweleenvarkenop.nl
7:18 PM Nov 29th via Twitter for BlackBerry®

Terug
Naar boven