- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriendje van zyyz over beentraining, wat een mongoggel zeg.
[Link niet meer beschikbaar]
Edit: Hm, die link komt niet helemaal aan (Wat een k*tsite ook)
dus hier maar ff een copy/paste:
"For all the ppl discussing my small leg size, I have naturally big glutes and because I don’t want to look like a fat assed r*tard I only train my quads, hamstrings and calfs. These exercises don’t allow full leg development but I think it looks aesthetic when wearing clothes(which is almost 100% of your life). In summer ur top can b off, also I don’t think girls pay too much attention to leg size. Each to their own I guess."
http://www.youtube.com/watch?v=px3CnxxGDJ8&feature=player_embedded#!
Nee op hbo lopen alleen hoogbegaafden rond, pff. Zelfs bij mij op de universiteit lopen idioten rond, incl. ik![]()
maar de domheid straalt van zo'n antwoord af van me klasgenoot vind ik.Nee op hbo lopen alleen hoogbegaafden rond, pff. Zelfs bij mij op de universiteit lopen idioten rond, incl. ik![]()
en gewoon serieus hè.
Ik had er gister weer 2. Kwam met een pot Whey binnen begint mijn schoon oma van,
wat is dat dan? Waarop mijn schoon broertje antwoorden:
Een anabolen poten gewoon serieus hè.
OOooh zegt de schoon oma waarop ze antwoorde:
Pas maar op dalijk moet je de deurkozijn verbreden.
Schoonfamilie je hebt er niks aan![]()
Dat is er inderdaad een die ook hoorde toen ik me whey haalde! Gelukkig bedoelde ze het wel als grapjeIk had er gister weer 2. Kwam met een pot Whey binnen begint mijn schoon oma van,
wat is dat dan? Waarop mijn schoon broertje antwoorden:
Een anabolen poten gewoon serieus hè.
OOooh zegt de schoon oma waarop ze antwoorde:
Pas maar op dalijk moet je de deurkozijn verbreden.
Schoonfamilie je hebt er niks aan![]()

Juist daar lopen de meest wereldvreemde mong*len rond. Welke faculteit zit je?Idd op de Universiteit lopen genoeg mong*len rond.
zelfs op de TU Delft
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die wijf is echt zooo gruwelijk lekker.
Dat is er inderdaad een die ook hoorde toen ik me whey haalde! Gelukkig bedoelde ze het wel als grapje
Juist daar lopen de meest wereldvreemde mong*len rond. Welke faculteit zit je?