XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Vriendje van zyyz over beentraining, wat een mongoggel zeg.

[Link niet meer beschikbaar]

Edit: Hm, die link komt niet helemaal aan (Wat een k*tsite ook)
dus hier maar ff een copy/paste:

"For all the ppl discussing my small leg size, I have naturally big glutes and because I don’t want to look like a fat assed r*tard I only train my quads, hamstrings and calfs. These exercises don’t allow full leg development but I think it looks aesthetic when wearing clothes(which is almost 100% of your life). In summer ur top can b off, also I don’t think girls pay too much attention to leg size. Each to their own I guess."

"For all the ppl discussing my small leg size, I have naturally big glutes and because I don’t want to look like a fat assed r*tard I only train my quads, hamstrings and calfs. These exercises don’t allow full leg development but I think it looks aesthetic when wearing clothes(which is almost 100% of your life). In summer ur top can b off, also I don’t think girls pay too much attention to leg size. Each to their own I guess."

Wat een baas :roflol:

Oh jeej, let the attack of the zyzz wannabe gays begin :trollface:

sinds ik de abking pro gebruik, maak ik de gains van mijn leven

dat is niet echt een citaat van verstand lozen. die mensen weten maar al te goed dat er meer voor nodig is mja beetje liegen voor eigen bestwil he..
de mensen die het geloven DIE zijn verstand loos.

heb je in principe wel gelijk in.. maar de eer geven aan een goedkoop telsell apparaat terwijl je gewoon heel hard getraind hebt, vind ik in zekere zin toch wel verstand loos :P
majaa als je het geld hard nodig hebt..

de mensen die het geloven zijn idd net zo verstand loos dan de kerel die het promoot..

heb je in principe wel gelijk in.. maar de eer geven aan een goedkoop telsell apparaat terwijl je gewoon heel hard getraind hebt, vind ik in zekere zin toch wel verstand loos :P
majaa als je het geld hard nodig hebt..

de mensen die het geloven zijn idd net zo verstand loos dan de kerel die het promoot..

ik vind jou aardig verstandloos als je het niet doet
je kan flink wat geld verdienen met 5 woordjes maar jij wil liever alle eer voor jezelf ?

Ultra brede kerel bij telsell zegt "Allemaal te danken aan de abking pro.." loopt weg met een paar honderd euro voor die ene zin..
Een goude regel om die onzin te doorzien.

Iemand die zonder shirt in de sportschool rondloopt lult uit zijn nek.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Vandaag wel een leuke, niet echt super verstandloos maar wel leuk om te horen.

Kwam een kennis tegen in de sportschool die daar blijkbaar al een paar maanden traint. Hij zit op die loopband en we praten een minuutje bij, ik ga trainen.
Eerst warmingupset dumbbell bench press (50% van mijn 6 rep max=12 of 14kg). Komt hij meteen na me toegesprint, man je bent koud in de zaal nog geen warming up gehad en je gaat meteen all-out met die loodzware gewichten.

Laatst in de kleedkamer van de sportschool:

Persoon 1 drinkt een shake

Persoon2: wat drink je ?
Persoon1: amino's

paar zinnen verder:

Persoon2: Oke, je moet wel oppassen dat je ze niet gelijk met whey drinkt, want amino's breken eiwitten af...

Hoorde vanmiddag twee fitness boys praten over een supplement, de ene vertelde dat hij meer aders kon zien waarop de ander zei: "ow, maar dat kan ook het placenta effect zijn wat je merkt"..

Hoorde vanmiddag twee fitness boys praten over een supplement, de ene vertelde dat hij meer aders kon zien waarop de ander zei: "ow, maar dat kan ook het placenta effect zijn wat je merkt"..

Hahah die is te fout, placenta en placebo door elkaar halen.

Iemand op mn sportschool dacht dat stroop alleen maar uit koolhydraten bestond. Ik zei'' Dat is bijna allemaal suiker'' Toen zei hij'' Nee allemaal koolhydraten, is heel goed voor je''

Ook nog steeds iemand die vindt dat beginnen met je 1RM goed voor je is

Laatst in de kleedkamer van de sportschool:

Persoon 1 drinkt een shake

Persoon2: wat drink je ?
Persoon1: amino's

paar zinnen verder:

Persoon2: Oke, je moet wel oppassen dat je ze niet gelijk met whey drinkt, want amino's breken eiwitten af...

:roflol: Ok, benen niet trainen omdat je voetbalt. Maar deze is toch wel heel erg:roflol:

syntax warom eet jij zoveel dan train je tog voor niks ?
syntax eerder als 2 uur na het trainen eten is heel de tijd voor niks getraint hebben
die heb ik ook weleens gehoort

Vriendje van zyyz over beentraining, wat een mongoggel zeg.

[Link niet meer beschikbaar]

Edit: Hm, die link komt niet helemaal aan (Wat een k*tsite ook)
dus hier maar ff een copy/paste:

Vind z'n videotje wel lollig :d

Terug
Naar boven