MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

:roflol:

je begint grappig te worden poppin.....

lol

Vandaag op school onder de sportles.

Hij: Fitness je?
Ik: Ja.
Hij: Hoeveel gewicht doe je ??
Ik: Uh .. Bij welke oefening?
Hij om zich heen roepend : WAJOOOOO MAAAT HIJ DOET 300 KILO, HIJ DOET 300 KILO MAAATTTTT.
Ik: ???
Jongen lijdt aan chronische onzekerheid, te zien aan de luide schreeuw die hij om zich heen maakt, de woorden 'wajooo maat' duiden op een typische 'ikleefopdestraatfokyou'-ecto, had jou als aanzetje nodig zodat mensen konden zien dat jullie het erover hadden en hij dus een aanleiding had om dat rond te gaan roepen. Kijk uit, hij gebruikt je om hogerop te komen. :D

Vandaag weer een mooie actie gezien, behoorlijk brede vent goed getraind. Gaat incline dumbbell presses doen, 30 kilo dumbbells.
Had al een paar setjes gedaan en als ik het goed zag was de bedoeling tot fail bij set nummer 4, want bij zijn laatste rep kreeg ie ze nog wel omhoog maar niet meer goed naar de zijkant en die dumbbell gaat met behoorlijke snelheid tegen zijn voorhoofd.

Dan lijkt het me aardig verstandloos om nog een setje te doen :P

Vandaag weer een mooie actie gezien, behoorlijk brede vent goed getraind. Gaat incline dumbbell presses doen, 30 kilo dumbbells.
Had al een paar setjes gedaan en als ik het goed zag was de bedoeling tot fail bij set nummer 4, want bij zijn laatste rep kreeg ie ze nog wel omhoog maar niet meer goed naar de zijkant en die dumbbell gaat met behoorlijke snelheid tegen zijn voorhoofd.

wel lollig om te zien, maar kan natuurlijk gebeuren he :p :)

Mijn kop is echt wel baas over zo'n 30kg dumbbell :trollface:

Jongen lijdt aan chronische onzekerheid, te zien aan de luide schreeuw die hij om zich heen maakt, de woorden 'wajooo maat' duiden op een typische 'ikleefopdestraatfokyou'-ecto, had jou als aanzetje nodig zodat mensen konden zien dat jullie het erover hadden en hij dus een aanleiding had om dat rond te gaan roepen. Kijk uit, hij gebruikt je om hogerop te komen. :D
Ja klopt, maar hij is niet ecto.

Ik loop stage in een fitness centrum en heb vandaag een gesprek met mijn stage begeleider gehad waarin het volgende naarvoren kwam

De uitspraken die hij deed waren in het kort samen gevat:
'Eiwit shakes maken je lichaam kapot en voegen geen waarde aan het sporten toe, je lichaam maakt eiwit namelijk zelf aan.

'Creatine is daarintegen wel goed om na het sporten te gebruiken maar als ik jouw was zou ik er van af blijven omdat een aantal goede vrienden van mij hier aan overleden zijn.

'Bodybuilders zijn net tulpen. Ze kijken alleen maar naar de bovenkant en trainen hun benen niet. Squatten is wel goed maar niet voor de benen hoor. En trouwens ze gillen maar wat, ik kan 20 kilo meer als hun doen zonder geluid te maken.

:ozielig zielig zielig:o Toen ik wou uitleggen hoe en vele anderen er over denken ging hij me uitlachen, het is een oude man en geen broekie die wilt niet gecorrigeerd worden door een knul van 18. oude man heeft nog veel te leren.

Health center :p ?

Hij raad shit aan waar zijn vrienden aan sterven?

Ja ik kreeg al snel de indruk dat hij maar wat uit z,n nek kletste om intressant te doen ofso. Waardoor hij zichzelf al snel tegensprak.
Nee niet health

Terug
Naar boven