MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

2 van me favorieten in de sportschool... erg eigelijk !

1. Ik squat flink full komt er een tjappie aanlopen : ''je meot niet zo diep gaan de kracht zit bovenin''

2. Ik bankdruk med grip en elbows in puur omdat ik hier sterker in ben en ik train om sterker te worden niet om een dikke borst te krijgen komt die : '' je moet zo breed mogelijk pakken niet helemaal op je borst zakken en je benen omhoog, dit is veel beter en word je sterker van''

ZUCHT !

Laatst kwam een kerel naar me toe die vertelde dat ie al een jaar niet naar de sportschool was geweest. Vervolgens vertelt hij mij 'dat het niet aan het gewicht ligt om breder te worden'...Meestal antwoord ik daar op 'ah ok, ik snap het' en dan ga ik door.

Wat ik ook raar vind is dat mensen respectvol toekijken naar iemand die megazwaar pakt en de oefening totaal verkeerd doet. Zoals iemand die bankdrukt, 2 reps doet en slecht 15 cm zakt, en dat noemde hij training v.d. borst. Of shoulder press doet met 2 reps en op de laatste rep vanuit zijn benen en rug de oefening afmaakt, ziet er te lomp uit. Zal niet lang duren of hij komt met tips.

Laatst kwam een kerel naar me toe die vertelde dat ie al een jaar niet naar de sportschool was geweest. Vervolgens vertelt hij mij 'dat het niet aan het gewicht ligt om breder te worden'...Meestal antwoord ik daar op 'ah ok, ik snap het' en dan ga ik door.

Wat ik ook raar vind is dat mensen respectvol toekijken naar iemand die megazwaar pakt en de oefening totaal verkeerd doet. Zoals iemand die bankdrukt, 2 reps doet en slecht 15 cm zakt, en dat noemde hij training v.d. borst. Of shoulder press doet met 2 reps en op de laatste rep vanuit zijn benen en rug de oefening afmaakt, ziet er te lomp uit. Zal niet lang duren of hij komt met tips.

Zag gisteren ook weer een standaard bicepsboy die zn rug perse moest vernken om maar 2 kg meer te kunnen pakken :D

Zag gisteren ook weer een standaard bicepsboy die zn rug perse moest vernken om maar 2 kg meer te kunnen pakken :D

Best sneu is dat. Ben zelf echt een blessurefoob, als ik merk dat iets voor een klein beetje niet lekker gaat doe ik 't ook niet.
Die kerel die ik hierboven noemde met dat lompe trainen (die overigens niet gespierd is), vertelt iedere keer dat ie last heeft van zn aanhechtingen in de onderarm. Na een paar oefeningen begint ie met een blik van pijn naar zn arm te pakken...ik kon het een keer zelf niet laten iets te zeggen dat ie lichter moest pakken, maar hij wist 't beter.

valt me nog eentje in: ik kom aanlopen met een vol bord eten... een vriendin van me moeder kijkt me aan... jij met je trainen en eten.. ik noem dat geen trainen meer ik noem dat vetmesten... dikke lol :D

• Topic Starter Topic Starter
ik voerde eergister me deadlift niet goed uit omdat ik meer kg pakte was dit niet toevallig in katwijk haha

al je een punt en een comma toevoegt is dat een goede zin hoor.

daarstraks gehoord op de sportschool, het was onder vrienden (denk ik) maar het was echt hilarisch

'he, je hebt niets voor je onderarmen op je schema?'
-'ik masturbeer'

doet me denken aan al die mensen die hun benen niet trainen omdat ze voetballen :P

daarstraks gehoord op de sportschool, het was onder vrienden (denk ik) maar het was echt hilarisch

'he, je hebt niets voor je onderarmen op je schema?'
-'ik masturbeer'

doet me denken aan al die mensen die hun benen niet trainen omdat ze voetballen :P

Fail.

i say WIN.

ooit een keer gehoord:

"je doet aan bodybuilden? maar dan wordt je net zoals arnold schwarzenegger...dat vind ik niet mooi"
"ik hoef niet te squatten, ik voetbal. Ik squat dus waarschijnlijk toch meer dan jij"
"voor die jongens die spuiten heb ik geen respect, ze trainen niet voor hun spieren"
"ik ga niet gewichtheffen, dan wordt ik langzaam"

Maar in principe heb je maar 1 kopje water nodig per uur, zelfs met dit mooie weer. Dus dat je je vitamines etc. wegspoelt kun je zo beperken, door je zelf te beperken tot 1 kopje water per uur. maar inderdaad, je spieren zullen enigzins ''verdampen'', dus bulken zal moeilijk gaan.
:eek:

me pa net nog: waarom eet je tonijn ??? altijd dat dure spul je hebt om half 6 al avondeten gehad, als je wat te eten wil neem je maar een boterham met een plakje kaas :zzz:

"Waarom ben je op dieet, je bent toch niet dik?"
"Je mag toch wel 1 snoepje?"
"Je kan ook teveel water drinken"
"Jij gaat wel heel erg ver in je dieet" (zeggen mensen die zichzelf voor 6 uur verhongeren)

Ik denk dat de normale mens de cut en droogtrainen nooit zal begrijpen.

Quote van luppie

28w1jcj.jpg

Zijn dat anabolen joh :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

epic fail

Terug
Naar boven