Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik probeerde eerst aan iemand uit te leggen over bulken en cutten...

Reactie die ik kreeg: Waarom ga je eerst aankomen en daarna weer afvallen? :rolleyes:

Hoe krijg ik de onderste 2 blokjeeuuhs zichtbaar ???

Ik probeerde eerst aan iemand uit te leggen over bulken en cutten...

Reactie die ik kreeg: Waarom ga je eerst aankomen en daarna weer afvallen? :rolleyes:

Haha, die heb ik ook gehad.

En verder:

"Je moet niet meer tillen (deadlift) dan dat je zelf weegt, hoor!"

En; "Ga je dat allemaal opeten?", over mijn boterhammen. Vaak ook nog door personen die in de pauze zelf kroketten met extra veel mayonaise of mosterd halen :rolleyes:.

Laatst vroeg bekende uit de gym of ik nog wat oefeningen voor de bovenkant en binnenkant borst wist. Hem paar voor de bovenkant gegeven en uitgelegd dat je de binnenkant niet kan trainen.

Toen viel 1 of andere ecto naast mij me in de rede dat je voor de binnenkant gewoon moet bankdrukken met je handen een paar cm uit elkaar. Ik probeer die kerel uit te leggen dat de cgbp voor je triceps is, maar dat ging er toch niet in bij hem.

Laatst vroeg bekende uit de gym of ik nog wat oefeningen voor de bovenkant en binnenkant borst wist. Hem paar voor de bovenkant gegeven en uitgelegd dat je de binnenkant niet kan trainen.

Toen viel 1 of andere ecto naast mij me in de rede dat je voor de binnenkant gewoon moet bankdrukken met je handen een paar cm uit elkaar. Ik probeer die kerel uit te leggen dat de cgbp voor je triceps is, maar dat ging er toch niet in bij hem.

Hij heeft toch gelijk, breed pakken voor buitzenkant , en handen dichter bij elkaar voor binnenkant ???

binnekant is bot :D, naja binnenkant: tussen je 2 pecs zit bot:D

HIj bedoelde binnenkant van je borstspier.
Je borstspieren+pezen lopen horizontaal, niet verticaal dus het is zoiezo onmogelijk om de binnenkant apart te pakken.

[Link niet meer beschikbaar]

heb geen tijd om dit allemaal te lezen, maar ik kom hier straks zeker nog terug, epîc uitspraken

mja 99 procent spreekt over binnen- en buitenkant borst .Is spreektaal hé
Lijkt me geen erge ownage ^^

Een 14-jarig meisje dat beweert 100kg te kunnen drukken;

"Je moet niet meer drukken als je eigen lichaamsgewicht, pas als je erg goed getraind bent kun je dat doen." ???

"als je niet in deze tak van sport zit, dan begrijpt je het ook niet en lijkt het allemaal erg overdreven".....

WIN!!!!

nog eentje

Ik train al 2 weken maar zie nog steeds geen resultaat

Je doet maar rustig aan, niet dat je helemaal gespierd wordt.

jij gaat fitnessen en wordt alleen maar dikker!

"ik ga niet zo hard trainen en zeker niet veel eten, wil namelijk niet té gespierd worden'

vreselijk

Terug
Naar boven