MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Kreeg gisteren deze te horen;

Persoon: Je moet geen creatine nemen anders maakt je lichaam het niet zelf meer aan... :eek:

ik; je lichaam maakt sowiezo geen creatine aan, het zit in rood vlees.

Persoon: Ja waarom wordt ik er dan op geprikt met bloedprikken?

Ik; , das geen creatine maar creatinine....

Persoon: Het zal wel, kan nooit goed voor je zijn die zooi.

Ik: diepe zucht...

Persoon: Je moet geen creatine nemen anders maakt je lichaam het niet zelf meer aan... :eek:

FAIL!

Creatine wordt bij mensen gemaakt in de lever en wordt gevormd uit drie aminozuren: arginine, glycine en methionine.

You dumbass :roflol:

waarom denk je dat hij het in dit topic zet? :D

ik ga 1spuit testo zetten en binnen een maand trainen ben ik 10kg zwaarder

ken zo iemand die dacht dat 1 spuit test e genoeg was voor een hele kuur :D En gaan dat hij erop ging, hij was er steevast van overtuigt...
:D:D:D zo zijn er wel meer die er geen kennis van hebben,die denken 1spuit en het is geklaard eventjes 10kg erbij,mag al blij zijn als je bij een kuur 4kg spiermassa kan vasthouden;)

hahaahaahah rofl

Vandeweek ook een leuk gesprek gehad in de gym. Een kerel (GROOOOVE ecto) die altijd breed loopt alsof ie 200kg met 5% BF is, terwijl ie -schat ik- net 70kg weegt @ 1:80.

Ik zeg: Jullie trainen ook altijd lang he?
Hij: Ja, 1.5 uur tot 2 uur.
Ik: Zo, das wel lang man, is daar een reden voor?
Hij: Ja.. Da's beter.
Ik: Oh, ik hoorde juist dat kort maar GOED trainen beter is. Je hebt dan een hoge intensiteit, en dat geeft veel beter resultaat

Kijkt 'ie me eerst stom aan. Ik doe ff m`n laatste setje side raises, ga weer verder:
Ik: Ennehm, hoeveel dagen rusten jullie? Jullie zijn hier elke dag, ofniet?
Hij: Niet. Rustdagen zijn voor mietjes
Ik: Ah, vandaar dat jullie al zo breed zijn!

En ben vervolgens de gym uitgelopen omdat ik klaar was met trainen. Echt, wat een debielen zijn er in deze wereld!

Tsja die hebben de dbb info nog niet gelezen.

Dan zou jij het ook niet weten :p

Vandeweek ook een leuk gesprek gehad in de gym. Een kerel (GROOOOVE ecto) die altijd breed loopt alsof ie 200kg met 5% BF is, terwijl ie -schat ik- net 70kg weegt @ 1:80.

Ik zeg: Jullie trainen ook altijd lang he?
Hij: Ja, 1.5 uur tot 2 uur.
Ik: Zo, das wel lang man, is daar een reden voor?
Hij: Ja.. Da's beter.
Ik: Oh, ik hoorde juist dat kort maar GOED trainen beter is. Je hebt dan een hoge intensiteit, en dat geeft veel beter resultaat

Kijkt 'ie me eerst stom aan. Ik doe ff m`n laatste setje side raises, ga weer verder:
Ik: Ennehm, hoeveel dagen rusten jullie? Jullie zijn hier elke dag, ofniet?
Hij: Niet. Rustdagen zijn voor mietjes
Ik: Ah, vandaar dat jullie al zo breed zijn!

En ben vervolgens de gym uitgelopen omdat ik klaar was met trainen. Echt, wat een debielen zijn er in deze wereld!

Hahahaha dat herken ik!!!:D

die laatste opmerking doet het hem :)

Vandaag tennistraining na een half uur gestaakt ivm pols blessure door Bench Press
Reacties;
Meisje 1 tegen trainer: "Bij mij in de sportschool (Pelikaan, zo'n club voor miljoenairs laten we maar zeggen:D) mag de jeugd helemaal geen kracht training boven de 10 KG doen".
Miesje 2 tegen mij: "Ja je moet echt stoppen met je zelf op pompen hoor, je ziet dat dit niet goed is op je 14e".

Gelukkig kon mijn trainer er wel om lachen, hij bp zelf 140 en heeft al eens een kuurtje gedraaid, hij begrijpt het dus wel.

FAIL

Basiclove zei:
1. Wat is creatine?
Creatine is een stofje dat in het lichaam wordt aangemaakt. Om precies te zijn in de lever, de nieren en de pancreas. Creatine wordt gevormd uit 3 aminozuren:
- arginine: stimuleerd de vrijgave van insuline en het groeihormoon, helpt wonden genezen en heeft een goede invloed op het imuunsysteem en de bloedlichaampjes.
- glycine: stimuleerd ook de vrijgave van het groeihormoon, helpt afvalstofjes uit het lichaam te verwijderen, bevoordeeld het cholestorol en verhoogt de opname van vetzuren.
- methionine: activeerd de hormonen, helpt ook om de afvalstofjes uit het lichaam te verwijderen en beschermd je voor een deel tegen ziektes als kanker e.d.
Aminozuren zijn bouwstenen voor proteïnen, de belangrijkste bouwstoffen voor spierweefsels etc. Aminozuren hebben vele functies. In totaal bestaan er 22 aminozuren.

Uit deze 3 aminozuren wordt dus creatine in ons lichaam gevormd. De creatine wordt dan gevormd uit de aminozuren die wij via onze voeding binnen krijgen. Creatine krijgen we óók als 'orginele vorm' binnen via onze voeding (roodvlees).

Deel uit mijn creatine artikel.

Edit; Volgende keer zal ik ook posts van andere lezen :D.

:D:D:D zo zijn er wel meer die er geen kennis van hebben,die denken 1spuit en het is geklaard eventjes 10kg erbij,mag al blij zijn als je bij een kuur 4kg spiermassa kan vasthouden;)
Zelf zonder spuit kom ik zo 10kg aan. Dus dan moet het wel waar zijn. :D

Zoveelste nieuwe "koppel" dat weer de fitness zaal binnenkomt.Meteen bankdrukken natuurlijk,want bankdrukken daar gaat het om.

Je ziet het al gebeuren ze gooien eerst 60 kilo d'r op en zelf dat doen ze niet eens 1x fatsoenlijk,je weet wel dat halve gedoe de stang 20 cm naar beneden en n halve meter boven je borstkast en dan meteen naar boven.En maar gewicht er bij blijven gooien.70,80,90.100 en dan begint het gezeik de stang gaat net iets te ver naar beneden en de boel klapt als een kaartenhuis in elkaar.Ventje onder is leeg,en spotter is ook niet zo sterk om t gewicht in z'n eentje naar boven te krijgen..

En daar staan ze dan,en dan help ik maar weer..

Oh leukste uitspraak van iemand op sportschool :"Hoe vaker ik je zie hoe meer je op rambo lijkt".Weet nog steeds niet of ik dat nou als compliment moet zien of niet :D vond t wel leuke uitspraak.

Terug
Naar boven