XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Hoe het daadwerkelijk ging:
Hij: "Zo, je bent zeker wel moe?"
Ik: "Hoezo?"
Hij: "Nou, omdat je zo hard je best doet, en steeds even wat rustiger aan doet tussendoor."
Ik: "Ja klopt, ik doe interval training".
Hij: "Werkt dat 'n beetje?? Ik zal het eens googlen!"
Ik: "Ja werkt wel goed. :)"
Ik: "Ik doe m'n muziekje weer op!" (terwijl ik van binnen dacht: hier kan ik wel iets over verzinnen en op DBB posten in het Citaten van verstandlozen topic).

ps. xxl, je haar zit stom vandaag?! bitchfight?

kwaad worden omdat iemand interval niet kent ? jij hebt vast een hoop complexen.

Ik vind het wel redelijk verstandloos, ja. Het woord 'interval' kent iedere jan doedel, of dat nu om wiskunde, sport of muziek etc gaat.

Dan hoef je geen bozo te zijn om naargelang het thema de rest erbij te visualiseren lijkt me zo.

Ik vind het wel redelijk verstandloos, ja. Het woord 'interval' kent iedere jan doedel, of dat nu om wiskunde, sport of muziek etc gaat.

Dan hoef je geen bozo te zijn om naargelang het thema de rest erbij te visualiseren lijkt me zo.

Wat is interval ???

Hoe het daadwerkelijk ging:
Hij: "Nou, omdat je zo hard je best doet, en steeds even wat rustiger aan doet tussendoor."
Ik: "Ja klopt, ik doe interval training".
Hij: "Werkt dat 'n beetje?? Ik zal het eens googlen!"
Ik: "Ja werkt wel goed. :)"
Ik: "Ik doe m'n muziekje weer op!" (terwijl ik van binnen dacht: hier kan ik wel iets over verzinnen en op DBB posten in het Citaten van verstandlozen topic).

Mwah, nice try, maar don't flatter yourself.

Vandaag @gym:

Ik sta op loopband te intervallen, op loopband naast me een papz*k die 3 woorden NL kent (no offence maarrrrr ik vertaal het even naar juist NL)
Hij: "Omdat je zo raar loopt"
Ik: "Ooit van interval gehoord?"
Hij: "Huh?"
Ik: "Ik doe nu mijn muziek weer op" (terwijl ik vanbinnen dacht; anders begraaf je jezelf even onder een berg dumbbells slappapperd ben net uur zwaar gegaan op diezelfde dumbbells ik heb zin om je te slaan oh en btw je stinkt vetvis)

Niets voor mij om zo agressief te zijn:o

:roflol: Wat een kreng ben jij zeg.

Valt mee hoor, laatst nog iemand gecomplimenteerd met z'n deadlift uitvoering (de mensen die deadliften in mijn sportschool zijn op één hand te tellen, en ze staan allemaal te rugbollen ipv iets anders), ik heb respect voor mensen die serieus trainen:) + kan er zelf van leren.

(clue van dit verhaal; die kerel dacht vast: oooh daar komt weer zo'n verstandloze:D)

Nee, waarschijnlijk dacht die kerel niet zoveel en wou die niks meer dan 'n gesprek aanknopen. Dat jij nu alles qua trainen geoptimaliseerd wil zien.

Nee, waarschijnlijk dacht die kerel niet zoveel en wou die niks meer dan 'n gesprek aanknopen. Dat jij nu alles qua trainen geoptimaliseerd wil zien.

Zo'n soort van 'kijk mij constant hardcore met trainen bezig zijn in de gym, en dat terwijl ik een vrouw ben' type.

vrouwenhaters!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat het wel of niet verstandloos is heb ik niets over gezegd. het ging mij erom dat jij gefrustreerd wordt omdat hij de betekenis van interval niet kende. is het nu zo erg dat één iemand denkt dat jij snel moe bent? dan heb je serieus last van complexen, doe er iets aan zou ik zeggen.

Zo'n soort van 'kijk mij constant hardcore met trainen bezig zijn in de gym, en dat terwijl ik een vrouw ben' type.

Nu je het zegt, ik ga maar snel terug naar 100 x 30kg legpress:duh:

Mensen die voor zichzelf trainen hebben geen tijd om een type uit te hangen. Punto y final.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

dat het wel of niet verstandloos is heb ik niets over gezegd. het ging mij erom dat jij gefrustreerd wordt omdat hij de betekenis van interval niet kende. is het nu zo erg dat één iemand denkt dat jij snel moe bent? dan heb je serieus last van complexen, doe er iets aan zou ik zeggen.

Weet je nog een goeie shrink toevallig?

100x30kg?

Nee dat kan niet, je bent tenslotte maar een vrouw.

En dan ook nog eens eentje met complexen, boehoe.

na 2keer dezelfde vraag zou je toch echt een antwoord verwachten? :(

Emancipatie is a b*ch.

:p, zij past goed in het plaatje van "mag je een vrouw slaan" topic.

Terug
Naar boven