Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

watzz,wiezo is dat dan waar???
ik heb er namelijk niet echt een kleine:D

of is het omdat het hebben moet zijn,toch geen spellingscontroleur

Gebruik eens leestekens kerel.
Ik mag je best maar irriteer me mateloos aan je schrijfsT.
Plak het anders eerst in Word en druk daarna op Alt + F7.

:eek:tyson bv in zijn beste jaren een 115kg en denk niet dat hij traag stoote of beweegde hoor,je kan best zwaar zijn en heel snel,snelheid heeft te maken met explosifiteit,ik weeg nu 114 en ben zeker niet traag hoor:D:p

Tyson was nooit in z'n beste jaren 115kg,Zijn maar heel weinig boksers die meedraaien op 115kg+.Tyson in zijn beste jaren was 220~225 pounds wat ongeveer 100~102 kg is,hij leek misschien een stuk groter maar dat was ook omdat ie waarschijnlijk net 180 was.Ken eigenlijk maar 1 wereldkampioen boxen die waarschijnlijk 115kg+ was en dat was Foreman.Al de goede wereldkampioenen zaten allemaal rond de 200~225~230 pond.

Mannen als Ali,Frazier,oude Foreman,Tyson,Holmes,Liston toch echt niet de minste,hadden echt wel een reden om niet te groot te worden,denk zeker dat het nadelig voor je is om met boksen te veel spier te hebben.

Oh, je ergert je eraan bedoel je? :roflol:

"Deadliften is overrated"

U heeft gelijk, spelfouten en sT/overzichtelijkheid zijn 2 dingen hé

--------------------------------------------------------------------------------

Is het juist om te zeggen 'Ik irriteer me aan haar'?

--------------------------------------------------------------------------------

Nee, 'Ik irriteer me aan haar' wordt als een onjuiste zin beschouwd. Wel juist zijn 'Ik erger me aan haar' en 'Zij irriteert me.'

Irriteren betekent 'boos of ongeduldig maken'. Het is een werkwoord dat met een lijdend voorwerp wordt gecombineerd, en niet met het voorzetsel aan. Juist zijn bijvoorbeeld:

Zij irriteert me met haar verwaande gedrag. (me is lijdend voorwerp)
Zijn bazige optreden irriteerde hen enorm. (hen is lijdend voorwerp)
Ergeren kan ook met een lijdend voorwerp voorkomen; in de voorbeeldzinnen hierboven past ergeren prima. Maar ergeren kan ook gebruikt worden als wederkerend werkwoord in combinatie met het voorzetsel aan. In de volgende zinnen zijn de wederkerende voornaamwoorden zich, me en je gecursiveerd:
Zij ergert zich aan het grote aantal reclameblokken op de commerciële tv.
Ik erger me aan haar gezeur over die reclameblokken.
Erger jij je ook zo aan haar gezeur?
Het komt vaak voor dat taalgebruikers irriteren ook als wederkerend werkwoord in combinatie met aan gebruiken, maar zinnen als 'Daar irriteer ik me mateloos aan' worden algemeen als onjuist beschouwd; ze vormen zelfs een bekende taalergernis. 'Daar erger ik me mateloos aan' of 'Dat irriteert me mateloos' zijn wel juist.

Tyson was nooit in z'n beste jaren 115kg,Zijn maar heel weinig boksers die meedraaien op 115kg+.Tyson in zijn beste jaren was 220~225 pounds wat ongeveer 100~102 kg is,hij leek misschien een stuk groter maar dat was ook omdat ie waarschijnlijk net 180 was.Ken eigenlijk maar 1 wereldkampioen boxen die waarschijnlijk 115kg+ was en dat was Foreman.Al de goede wereldkampioenen zaten allemaal rond de 200~225~230 pond.

Mannen als Ali,Frazier,oude Foreman,Tyson,Holmes,Liston toch echt niet de minste,hadden echt wel een reden om niet te groot te worden,denk zeker dat het nadelig voor je is om met boksen te veel spier te hebben.
ach wat maakt het uit of hij nu 102 of 115 woog,hij was best gespierd en zeer snel,voor mij de beste bokser aller tijden,geen discussie over mogelijk,ben een grote fan van iron mike tyson:D

U heeft gelijk, spelfouten en sT/overzichtelijkheid zijn 2 dingen hé

Is het juist om te zeggen 'Ik irriteer me aan haar'?

Nee, 'Ik irriteer me aan haar' wordt als een onjuiste zin beschouwd. Wel juist zijn 'Ik erger me aan haar' en 'Zij irriteert me.'

Irriteren betekent 'boos of ongeduldig maken'. Het is een werkwoord dat met een lijdend voorwerp wordt gecombineerd, en niet met het voorzetsel aan. Juist zijn bijvoorbeeld:

Zij irriteert me met haar verwaande gedrag. (me is lijdend voorwerp)
Zijn bazige optreden irriteerde hen enorm. (hen is lijdend voorwerp)
Ergeren kan ook met een lijdend voorwerp voorkomen; in de voorbeeldzinnen hierboven past ergeren prima. Maar ergeren kan ook gebruikt worden als wederkerend werkwoord in combinatie met het voorzetsel aan. In de volgende zinnen zijn de wederkerende voornaamwoorden zich, me en je gecursiveerd:
Zij ergert zich aan het grote aantal reclameblokken op de commerciële tv.
Ik erger me aan haar gezeur over die reclameblokken.
Erger jij je ook zo aan haar gezeur?
Het komt vaak voor dat taalgebruikers irriteren ook als wederkerend werkwoord in combinatie met aan gebruiken, maar zinnen als 'Daar irriteer ik me mateloos aan' worden algemeen als onjuist beschouwd; ze vormen zelfs een bekende taalergernis. 'Daar erger ik me mateloos aan' of 'Dat irriteert me mateloos' zijn wel juist.
ja ja okee,en toen ging de bel en was het een kwartiertje speeltijd;)

vorig jaar deze tijd stond ik iets heftiger qua fysiek, nu door mn nekblessure (blijvend, want artritis) ben ik paar kilo lichter, wat minder massa, wel wat meer tekening.
laatst een vriendin tegen me: ik vind je lijf nu mooi dan vorig jaar, vorig jaar was t veel te overdreven
spieren voor een man zijn mooi, maar t mag niet te veel opvallen dat je er moeite moet voor doen..":eek:

Wie was nog meer zo goed in Nederlands dan?
Ik had er een schijt hekel aan en bakte er niks van. :) Nog steeds overigens.

vorig jaar deze tijd stond ik iets heftiger qua fysiek, nu door mn nekblessure (blijvend, want artritis) ben ik paar kilo lichter, wat minder massa, wel wat meer tekening.
laatst een vriendin tegen me: ik vind je lijf nu mooi dan vorig jaar, vorig jaar was t veel te overdreven
spieren voor een man zijn mooi, maar t mag niet te veel opvallen dat je er moeite moet voor doen..":eek:

Ik heb ook zo'n vriendin :o

Meisje tegen me:

"Surfers zijn supersterk! Van surfen krijg je echt veel spieren!" (Tegen mij (93 kilo) over ecto 16 jarige surferdudes.)

Zelfde meisje:
"Ew, jouw armen zijn echt vies hoor, waarom doe je dat?!"

M'n moeder:
"Ja ik heb gehoord dat zelfs je natuurlijke testosteron spiegel weer helemaal moet herstellen na het gebruik van creatine! Kun je nagaan hoe slecht die troep voor je is!"

Meisje tegen me:

"Surfers zijn supersterk! Van surfen krijg je echt veel spieren!" (Tegen mij (93 kilo) over ecto 16 jarige surferdudes.)

Zelfde meisje:
"Ew, jouw armen zijn echt vies hoor, waarom doe je dat?!"

M'n moeder:
"Ja ik heb gehoord dat zelfs je natuurlijke testosteron spiegel weer helemaal moet herstellen na het gebruik van creatine! Kun je nagaan hoe slecht die troep voor je is!"
Zou dat "meisje" dat ook tegen arnold hebben gezegd?

Toen ik op stage was zei mijn stagebegeleider dat ie vroeger nog heeft getraind , ik vroeg aan hem hoeveel dagen hij per week trainde . Hij antwoorde ; 6 . Ik zei dat dat wat teveel van het goede is waarop hij antwoorde : je lichaam bezit 260 spieren
toen zweeg ik

Toen ik op stage was zei mijn stagebegeleider dat ie vroeger nog heeft getraind , ik vroeg aan hem hoeveel dagen hij per week trainde . Hij antwoorde ; 6 . Ik zei dat dat wat teveel van het goede is waarop hij antwoorde : je lichaam bezit 260 spieren
toen zweeg ik
mss trainde hij een dag zijn hoofd met het lezen van een boek of met rekensommen te doen,en rekende hij dat mee als trainen van zijn spieren:D

mss trainde hij een dag zijn hoofd met het lezen van een boek of met rekensommen te doen,en rekende hij dat mee als trainen van zijn spieren:D

:D nee zo'n r*tard was het nu ook weer niet
Ik vroeg ook aan hem of hij niet meer wou gaan trainen , hij zei dat hij nu pompt en dat hij daar genoeg vooruitgang mee boekt , vervolgens duwt hij z'n trui tegen zen borstkas aan om zen huge chest te laten zien :roflol: ik was niet onder de indruk

'ik ga mn benen niet trainen, want als ik grote benen krijg dan lijkt mn pik kleiner' (8

gisteren een meid sprak me aan over hoe de legpress werkt...

ze zei dat ze de eerste x kwam fitnessen... en ik vroeg wat zijn je doelen.. nou zei ze nu ik kom fitnessen mag ik terug veel eten want ik fitness het er toch zo af... ???:D

Terug
Naar boven