- Waardering
- 1.015
verbaas me elke keer weer hoe stom die mensen zijn die van het CIOS komen
amen broeder ruud
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verbaas me elke keer weer hoe stom die mensen zijn die van het CIOS komen
Zussie(nee geen pics) vertelde me dat kwark eten slecht was voor me omdat je na 8uur niks meer mag eten, want dat wordt omgezet in vet.
Heb maar ok gezegt en lekker doorgegeten.

Pics van je vriendin en/of haar moeder
Haha, je valt mij niet aan hoor
Ik weet er niets van dus mij maakt het niet uit. Ik ga het alleen niet leuk vinden als ik tegen men vriendin moet zeggen dat haar moeder een lompe koe is.

Pics van je vriendin en/of haar moeder
kan ik beoordelen of het een koe is of nie
je stats zeggen anders dat je wel dik bent.Al mn vrienden die denken dat ze vaak naar de mac kunnen gaan en niet dik worden. Alleen omdat ik er niet zo dik van word omdat ik train

Tijdens kerstdiner: allemaal citaten van de zelfde gast die zegt dat hij er verschillende diploma's over heeft, vorig jaar had verschillende diploma's van monteur en die soort zaken...in het echt heeft hij alleen zijn mavo afgemaakt.
Wheyshakes moet je niet aan beginnen, tast je hormonenstoffwisseling aan en je zit op je 30 ste in een rolstoel omdat het je spieraanhechtingen aantast.
Iodybuilders zijn niet zo veel sterker als normale mensen, het zijn sierspieren
Ik train maar 5 spiergroepen, wijst aan borst biceps schouders onderarmen. De rest is lelijk en overbodig. probeer ik uit te leggen dat je benen trainen de rest stimuleert, hij heel droog: nee is niet zo. zorgt alleen maar dat broeken slechter passen.
Eiwitten zijn slecht, je moet niet meer eten dan andere mensen om spieren te krijgen.
Zou ook warming up kunnen zijnZelfde meid tijdens kerstdiner: Al die mensen die met de auto naar de sportschool gaan! Niet normaal! Als je met de fiets gaat hoef je meteen een kwartier minder te blijven in de sportschool.
(alsof iedereen voor cardio naar de sportschool gaat)
Echter alleen voor je benen dan hehe, voor de rest niet echt usefull.