Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

wat ga jij toch om met een hoop domme mensen, tijd voor een nieuwe vriende groep!
Neef van me, en die hou ik liever te vriend want af en toe heeft ie me nodig om een dagje of 2 voor hem te werken en dan krijg ik 15 euro per uur ;) (hoop dat die niet op DBB leest)

verder heb ik geen vrienden dus is het sowiezo tijd voor een nieuwe vriendegroep.

suggesties?

Zelfde meid tijdens kerstdiner: Al die mensen die met de auto naar de sportschool gaan! Niet normaal! Als je met de fiets gaat hoef je meteen een kwartier minder te blijven in de sportschool.

(alsof iedereen voor cardio naar de sportschool gaat :duh:)

Ben het helemaal met deze zogenaamde verstandsloze dame eens.
Kom op, met de auto naar de sportschool:mad:

Zag vandaag een of andere ecto trainen, had hetzelfde shirt als mij aan:mad:
En dat is nog nieteens alles, vorige keer was ik aan heb dumbbell pressen en dan stoot hij 2x tegen me dumbbell aan waardoor ik bijna fail:fuu: En vandaag ging hij binnen 5 minuten langs 6 oefeningen?:o en gaat hij op een bankje nog een of andere vage oefening doen waarbij hij zit en zijn benen gebogen heeft en naar zich toe en van zich af beweegt, zag er niet echt effectief uit:o

dwarvenwarrior hoe kom jij aan zoveel karma?

Ik heb de laatste 24 uur al te veel karma uitgedeeld... had je toch moeten weten (met je gave om toekomst te lezen).

aha jij geeft gewoon iedereen zodat je terug krijgt

moet ik ook is gaan doen

En dat is nog nieteens alles, vorige keer was ik aan heb dumbbell pressen en dan stoot hij 2x tegen me dumbbell aan waardoor ik bijna fail:fuu: En vandaag ging hij binnen 5 minuten langs 6 oefeningen?:o en gaat hij op een bankje nog een of andere vage oefening doen waarbij hij zit en zijn benen gebogen heeft en naar zich toe en van zich af beweegt, zag er niet echt effectief uit:o

Stats: 1m87 76kg

Je bent meer dan 10 kilo te licht voor je lengte en je noemt andere mensen ecto? Grappig mannetje ben jij zeg.

WtJacknifeSitUp.gif

Kan je ook op een bankje doen...

ik was klaar met trainen en toen ik de sportschool uit liep zei ik de mensen die daar weken even gedag.
die medewerker: tot ziens en een fijn weekend he!
ik: ja bedankt, zelfde he.
toen ik buiten was besefde ik pas dat het woensdag is vandaag:)

overlaats ook, ik ben met ne maat tijdens de les naar zyzz aan het kijken, the return of the king, aléja maakt nu ni uit, komt er ne kerel van mij in de les naar ons en kijkt even mee en zegt: "alé jong kijkt naar die z'n lijf dat zit toch vol met opvulsel". ik en mijne maat kijken om, en vragen: "opvulsel???" zegt die kerel: "alé ge weet wel zo'n opvulsel van in zo'n spuit, ge spuit dat in u spieren moet ge die nimeer trainen want dan worden die groter met dat opvulsel"

wright

Zyzz on synthol, zou nogal slecht zijn voor zijn aesthetics group.

Terug
Naar boven