Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Nu ik het weer terug lees zie ik dat ik het woorde 'weer' vergeten tussen de worden dat en omgezet...

...maar man wat wor jij aangevallen in dit topic :p

Vat het niet echt op aanvallen, aangezien ik enkel vraag en niet beweer :p

Had gisteren dus die discussie met me vriendin en ik zei haar dat vetten niet kunnen worden omgezet in spieren en dat BB'ers voornamelijk vet werden doordat ze evenveel bleven eten tijdens ook al zijn ze gestopt met trainen. Weet er geen details over :p
Ineens keek ze me kwaad aan en zij ze : "Durf jij mijn moeder tegen te spreken? :mad:"

En aangezien haar moeder die studies heeft gevolgd, waarom zou ik haar niet geloven als ik er zelf niets over weet?

En aangezien haar moeder die studies heeft gevolgd, waarom zou ik haar niet geloven als ik er zelf niets over weet?
Bij mij op school zaten er ook aardig wat wijven, en die deden ook nog met de les mee...Maar het blijven wijven en die zitten er dus gewoon voor spek en bonen.

Sorry dat ik je weer zo hard moet aanvallen brah, no hard feelings;)

Laatst bewerkt:
je mag maar 1handje nootjes eten per dag.

gebruikt mijn broer als argument dat ik slecht eet. en rarara hoe zijn voeding eruit ziet :roflol:

Bij mij op school zaten er ook aardig wat wijven, en die deden ook nog met de les mee...Maar het blijven wijven en die zitten er dus gewoon voor spek en bonen.

Sorry dat ik je weer zo hard moet aanvallen brah, no hard feelings;)

:roflol:

Haha, je valt mij niet aan hoor :p
Ik weet er niets van dus mij maakt het niet uit. Ik ga het alleen niet leuk vinden als ik tegen men vriendin moet zeggen dat haar moeder een lompe koe is.

Zussie(nee geen pics) vertelde me dat kwark eten slecht was voor me omdat je na 8uur niks meer mag eten, want dat wordt omgezet in vet.
Heb maar ok gezegt en lekker doorgegeten.

Zussie(nee geen pics) vertelde me dat kwark eten slecht was voor me omdat je na 8uur niks meer mag eten, want dat wordt omgezet in vet.
Heb maar ok gezegt en lekker doorgegeten.

Waarom geen pics man, je noemt je zussie :( Zeg dan: een zeker persoon ofzo, nu zit iedereen met zn hand in de aanslag en komt er geen pic

Ik ving iets op over een zusje?

Het klopt wel man, ik studeer geneeskunde, als je teveel cardio doet groeit je hart en verstevigt je hart, dit betekent dat deze ingesteld raakt aan snelheid, dus dat je continu sport,

in rust heb je dan meer kans op hartstilstand, maar dan wel op oudere leeftijd zoals 40 jaar - 45 jaar, boven de 55 jaar is er weer een daling in kans op hartstilstand.

De oplossing is om tijdens cardio je zelf niet uit te putten, gebruik 50% van je capaciteiten in plaats van 150% bij wijze van spreke.

gezondheid op de lange termijn is belangrijker dan snel massa en kracht winnen.

pmetje

Het klopt wel man, ik studeer geneeskunde, als je teveel cardio doet groeit je hart en verstevigt je hart, dit betekent dat deze ingesteld raakt aan snelheid, dus dat je continu sport,

in rust heb je dan meer kans op hartstilstand, maar dan wel op oudere leeftijd zoals 40 jaar - 45 jaar, boven de 55 jaar is er weer een daling in kans op hartstilstand.

De oplossing is om tijdens cardio je zelf niet uit te putten, gebruik 50% van je capaciteiten in plaats van 150% bij wijze van spreke.

pmetje

Op je 17e geneeskunde sturen, wtf?

pmetje
Leg even de link uit als je wil?

moet je vragen aan de persoon die mij die pm gestuurd heeft. die tekst is niet van mijn voor degenen die het niet door hadden. ^^

M'n moeder kreeg een of andere mail met reclame voor een 'proteïnedieetdoos', het kostte 69 euro en dit stond in de beschrijving:

• Doos met 42 producten voor een geslaagd proteïnedieet
  • Bevat: poederzakjes, warme en koude dranken, desserts, snoeprepen, bubbels, chocolade, fles chocolade karamel
  • Verlies 5 kilo in 15 dagen!
:o

M'n moeder kreeg een of andere mail met reclame voor een 'proteïnedieetdoos', het kostte 69 euro en dit stond in de beschrijving:

• Bevat: poederzakjes, warme en koude dranken, desserts, snoeprepen, bubbels, chocolade, fles chocolade karamel

klinkt verdomme een stuk lekkerder dan mijn proteinedieet tover doos lunchdoos

:roflol:

verbaas me elke keer weer hoe stom die mensen zijn die van het CIOS komen

verbaas me elke keer weer hoe stom die mensen zijn die van het CIOS komen
Het verbaast mij nog meer hoe stom goed opgeleide mensen (zoals dokters) kunnen zijn. Hoe vaak hoor je niet dat iemand van zijn dokter te horen krijgt dat je voor je 18de niet aan krachttraining mag doen of iets dergelijk.

Terug
Naar boven