MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

met het niveau van die medewerkers tegenwoordig zou niet veel meer me verbasen :rolleyes:

Ben blij dat ik bij een gym zat waar tenminste mederwerkers met verstand bij zaten.
Hoewel vlak voordat ik wegging werden er nieuwere aangenomen en die hadden er niet veel verstand van (bemoeiden zich ook niet met me :) ).
Ik wil niet vervelend zijn maar het is ergens wel grappig:p

Een nichtje van me, toen ik haar net alles over voeding wheyshakes en eiwitten had uitgelegd.

Zij: maar nu moet je toch wel bijven trainen of niet?
Ik: ja, als ik nu stop raak ik die spiermassa en kracht weer kwijt.
Zij: ja, dat word dan omgezet in vet

Een nichtje van me, toen ik haar net alles over voeding wheyshakes en eiwitten had uitgelegd.

Zij: maar nu moet je toch wel bijven trainen of niet?
Ik: ja, als ik nu stop raak ik die spiermassa en kracht weer kwijt.
Zij: ja, dat word dan omgezet in vet

Waar zit het verstandsloze citaat?

trainingsmaat van mij deed een oefening niet goed...
dus ik zeg je moet hem beter controleren en meer herhalingen maken.
hij: doe jij hem dan eens wel goed.
ik: dan moet er minder gewicht aan, zo is hij veel te zwaar.
hij: ja maar dat wil ik niet.

heb hem veels succes gewenst en ben weer mn eigen ding gaan doen.

Ik zeg tegen medewerker fitnesscentre: nee geen aquarius, dat bevat teveel koolhydraten. Medewerker: Huh? Ik dacht dat het juist weinig koolhydraten bevat.

Ik vond nog een leuk stukje op het internet:

Iedereen wil groot worden maar niemand wil trainen. Ze trainen wanneer het toevallig goed uit komt en zullen er 4 weken voor gaan. Dan hebben ze een kater en kunnen ze niet trainen, dan hebben ze examens en kunnen ze niet trainen, dan gaan ze op vakantie en kunnen ze niet trainen, dan hebben ze geen zin en kunnen ze niet trainen. Als mensen zeggen dat je geobsedeerd bent omdat je elke keer wilt trainen moet je zeggen dat ze hun kop dicht moeten houden, je traint 3 a 4 keer per week 1 of 2 uurtjes. Zij kijken meer TV dan dat ze bezig zijn met hun Xbox. Geobsedeerd is wat zwakkelingen de gemotiveerden noemen.

Alles wat ik vertelde over voeding is gewoon langs haar afgegaan.

Ze denkt dat je door trainen vet omzet in spieren en door niet trainen spieren omzet in vet.

Is dat laatste verstandloos dan?

Indien je niet traint zullen je spieren afgebroken worden. Volgens de moeder (studies gedaan over het menselijk lichaam, weet niet exact wat) van één van mijn vriendinnen, zal het (een deel) omgezet worden in vet.

Is dat laatste verstandloos dan?

Indien je niet traint zullen je spieren afgebroken worden. Volgens de moeder (studies gedaan over het menselijk lichaam, weet niet exact wat) van één van mijn vriendinnen, zal het (een deel) omgezet worden in vet.

Lijkt me vrij onlogisch. Je lichaam zal de spieren langzaam afbreken omdat ze energie kosten en niet meer nodig zijn. Veel mensen die stoppen met trainen blijven door hun voedingsritme teveel eten en worden daarom vetter.

Ik vond nog een leuk stukje op het internet:

Iedereen wil groot worden maar niemand wil trainen. Ze trainen wanneer het toevallig goed uit komt en zullen er 4 weken voor gaan. Dan hebben ze een kater en kunnen ze niet trainen, dan hebben ze examens en kunnen ze niet trainen, dan gaan ze op vakantie en kunnen ze niet trainen, dan hebben ze geen zin en kunnen ze niet trainen. Als mensen zeggen dat je geobsedeerd bent omdat je elke keer wilt trainen moet je zeggen dat ze hun kop dicht moeten houden, je traint 3 a 4 keer per week 1 of 2 uurtjes. Zij kijken meer TV dan dat ze bezig zijn met hun Xbox. Geobsedeerd is wat zwakkelingen de gemotiveerden noemen.

Wow! Een spijker op z'n kop zeg, vooral die laatste zin. Bij deze bedankt, dat wordt m'n nieuwe handtekening :D

Lijkt me vrij onlogisch. Je lichaam zal de spieren langzaam afbreken omdat ze energie kosten en niet meer nodig zijn. Veel mensen die stoppen met trainen blijven door hun voedingsritme teveel eten en worden daarom vetter.

+1. Als je spiermassa afneemt word je in verhouding natuurlijk vetter (je vet% stijgt gezien afname spiermassa) En dat nog afgezien van het eetpatroon. Is volgens mij de meest gemaakte fout; mensen die stoppen met trainen/niet degelijk afbouwen in trainen en toch dezelfde hoeveelheid blijven eten.

Spier en vet zijn 2 verschillende massa's, punt. Een verandert nooit magischerwijs in het ander.

En van wat precies in spieren worden die vetten dan opgebouwd??:p

Mean motha****ing spiermassacellen die erop wáchten om te infiltreren in het Vetmassakamp:P

Dat sommige mensen nog echt geloven dat je spieren zichzelf omzetten in vet als je stopt of dat je met trainen je vet omzet in spieren is niet verstandloos maar eerder kansloos :roflol:

Zoals al gezegd, heeft vaak met eetpatroon te maken en dan is die link al snel gelegd.

Vandaag in gesprek met een vriend van me, zei dat ie Jay Cutler maar eens moest googlen ftl:

Hij : 'Wist je dat deze gasten helemaal niet sterk zijn? Als wij even flink doortrainen zijn we heel snel veel sterker dan hij.
Ik : 'lolwut? Hoezo dat?
Hij : 'Omdat hij één en al anabool is, die spieren zijn allemaal 'nep', en stellen dus veel minder voor dan spieren zonder anabool.'

Terug
Naar boven