Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

ik was klaar met trainen en toen ik de sportschool uit liep zei ik de mensen die daar weken even gedag.
die medewerker: tot ziens en een fijn weekend he!
ik: ja bedankt, zelfde he.
toen ik buiten was besefde ik pas dat het woensdag is vandaag:)

Ga jij lekker voor een verrassing komen te staan als je wilt gaan trainen en voor een gesloten deur staat, dan snap je meteen waarom ze je een fijn weekend toewensten :D

Ik pest niet, deze halve sectie bestaat uit kleuters tussen de 14-16 jaar die zich bovennatuurlijk hardcore vinden omdat ze zogezegd hard trainen met een voedingsschema. Het wordt eens tijd dat iemand ze uit die droom haalt. Neem nou 'Lorenzzzz' bijvoorbeeld, hij verbergt zn leeftijd en uit het niets is hij een hardcore bodybuilder die iedereen ecto noemt, misschien had ie zn stats ook moeten verbergen.

u mad?

lol jij bent degene die zijn stats juist niet durft te showen, laat al zien dat ik tenminste trots ben op hoe ik er bij sta, en het kan alleen nog maar beter worden ook.

je vind jezelf vast heel stoer dat je beginners omlaag haalt omdat jij misschien wat meer ervaring hebt, zal best, maar ik ben vandaag de dag bloedserieus met bodybuilding bezig, en daar ga ik ook voor.

Je kent me niet dus ga maar oordelen over iemand die je wel kent, btw, was jij niet die ene gast die vriendloos was?:roflol:

U mad?

lol jij bent degene die zijn stats juist niet durft te showen, laat al zien dat ik tenminste trots ben op hoe ik er bij sta, en het kan alleen nog maar beter worden ook.

je vind jezelf vast heel stoer dat je beginners omlaag haalt omdat jij misschien wat meer ervaring hebt, zal best, maar ik ben vandaag de dag bloedserieus met bodybuilding bezig, en daar ga ik ook voor.

Je kent me niet dus ga maar oordelen over iemand die je wel kent, btw, was jij niet die ene gast die vriendloos was?:roflol:

U mad?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het word duidelijk weer tijd voor een meeting, dus begin maar met excuses te verzinnen waarom je niet kunt, you e-heroes!!

Inderdaad

Laten we het gezellig houden :D

Ik heb voor de meeste ecto's in de gym juist gigantisch veel respect. Houden vaak gewoon hun bek en doen hun oefeningen, ondanks dat er lui met flink wat massa langs ze zitten! Ik maak dan ook gewoon een praatje met ze. Ik irriteer me veel meer aan die superdudes die wel ietwat van een biceps hebben maar alleen maar curls staan te maken en hun zooi niet opruimen.

ik heb voor de meeste ecto's in de gym juist gigantisch veel respect. Houden vaak gewoon hun bek en doen hun oefeningen, ondanks dat er lui met flink wat massa langs ze zitten! Ik maak dan ook gewoon een praatje met ze. Ik irriteer me veel meer aan die superdudes die wel ietwat van een biceps hebben maar alleen maar curls staan te maken en hun zooi niet opruimen.
+1

Ik kreeg een vraag van een kereltje van een jaar of 17:

Kereltje: "weet jij hoe je je botulisme omhoog moet krijgen"

Ik wist wel dat hij metabolisme bedoelde maar toch :)

Henk: "gewoon wachten tot het heel warm wordt en dan veel algen eten"

Kereltje: " waar kan ik algen halen dan?""

Henk: "bij de natuurwinkel denk ik"

Kereltje: "en hoe weet je dan of je botulisme op een goed niveau zit?"

Henk: "Als de visje komen bovendrijven"

Kereltje keek me heel verbaasd aan en heeft niet meer verder gevraagd :D

*botulisme googlen doet*

Hahaha nice! :D

Ik kreeg een vraag van een kereltje van een jaar of 17:

Kereltje: "weet jij hoe je je botulisme omhoog moet krijgen"

Ik wist wel dat hij metabolisme bedoelde maar toch :)

Henk: "gewoon wachten tot het heel warm wordt en dan veel algen eten"

Kereltje: " waar kan ik algen halen dan?""

Henk: "bij de natuurwinkel denk ik"

Kereltje: "en hoe weet je dan of je botulisme op een goed niveau zit?"

Henk: "Als de visje komen bovendrijven"

Kereltje keek me heel verbaasd aan en heeft niet meer verder gevraagd :D

wtf, alsof iemand weet wat botulisme me is!!!!!!!!

je liegt

wtf, alsof iemand weet wat botulisme me is!!!!!!!!

je liegt

LOL. Ik denk dat zeker 25% van de mensen het weet (is ieder jaar op TV als het warm is, journaal waarschuwt dan zwemmers) en ik denk bijna alle sportvissers het weten. Gastje heeft het woordje ergens gehoord en verhaspelt met botulisme. Maar dan niet whatever.

Uiteindelijk wel gewoon zijn vraag beantwoord henk?

Uiteindelijk wel gewoon zijn vraag beantwoord henk?

Yup maatje van me begon te lachen gozertje werd een beetje rood en toen hebben we gezegd je bedoelt metabolisme. En toen antwoord gegeven op basis van onze kennis. (meer beweging, meer verbranding ook in ruststand, meer schijten en pissen) Weet er verder niet veel meer van af.

Hij bedoelde natuurlijk boutilisme.

Of toch gewoon botulisme?
Botulisme is een vergiftiging door het vergif botuline waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn zeven verschillende typen botuline waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.

botuline is oa botox word gemaakt door een bacterie (spierverlammer)

Hij bedoelde natuurlijk boutilisme.

Of toch gewoon botulisme?
Botulisme is een vergiftiging door het vergif botuline waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn zeven verschillende typen botuline waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.

de nieuwe google van DBB, jij:)

Terug
Naar boven