AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik heb voor de meeste ecto's in de gym juist gigantisch veel respect. Houden vaak gewoon hun bek en doen hun oefeningen, ondanks dat er lui met flink wat massa langs ze zitten! Ik maak dan ook gewoon een praatje met ze. Ik irriteer me veel meer aan die superdudes die wel ietwat van een biceps hebben maar alleen maar curls staan te maken en hun zooi niet opruimen.

+1!

Spijtig zitten er geen kerels zoals jij in de gym waar ik ga, daar zijn ze allemaal te macho om een beginner wat advies te geven.

kracht training beinvloed je groei. Te vaak gehoord .echt werd er dood ziek van .kijk hoe lang ik ben dan 1 meter 90 JONG

Mijn ouders die het steeds minder leuk vinden dat ik vaak train.
"Je eet veel te veel! is helemaal niet goed voor je"
"Die eetlust komt volgens mij gewoon door die whey die je neemt"
"Volgens mij ben je gewoon verslaafd aan die whey"
"Zoveel trainen is helemaal niet goed voor je, 2x per week is zat!"

Gelukkig maar dat ze die creatine pot in me kamer nog niet hebben gevonden :o

:roflol: daar wennen ze wel aan

:roflol:

mijn moeder zegt steeds van al dat eten groeit je maag dicht:o
meestal kijk ik haar dan even aan en eet weer verder :)

Zoiezo is de objectiviteit van ouders ver te zoeken.
Ik bedoel komop: voordat je commentaar op je trainende kinders geeft die redelijk strak in het vel zitten trek je eerst dat reddingsve(s)t van je maar eens uit.

Ach, al vraag ik wat er dan zo slecht aan whey is dan zijn ze snel stil. Ze hebben geen idee wat het is. En als ik zeg dat ik zoveel eet omdat ik het nodig heb en omdat ik wil groeien krijg je het simpele antwoord terug "je kan ook gewoon normaal eten als je traint" mja, ik negeer het gewoon en ga lekker mijn gang :)
Hoop alleen wel dat ze die creatine pot nooit gaan vinden, want dan heb ik het echt gedaan :o

mijn vader heeft mij juist altijd gezecht dat ik veel moet eten.
en dan vooral eten met veel eiwitten.
dat valt dan weer mee :D

Hij bedoelde natuurlijk boutilisme.

Of toch gewoon botulisme?
Botulisme is een vergiftiging door het vergif botuline waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn zeven verschillende typen botuline waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.

de nieuwe google van DBB, jij:)

De nieuwe Ctrl-v'er van DBB

Botulisme is een vergiftiging door het vergif botuline waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn zeven verschillende typen botuline waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Botulisme

Bosshogg, hoezo copy paste ie bij jou gelijk de hyperlinks mee, wil ik ook, scheelt me nog moeite ook.

Mijn ouders kopen alles wat ik vraag aan voedsel, kastje onder het aanrecht staan ongeveer 10 verschillende potten sups, ze vinden het best. Vooral m'n ma is echt positief: eindelijk kom jij wat aan! En ze zegt dagelijks dat ze zich zo super voelt (neemt ook die multivitamine van xxl)

Mag ik blij mee zijn als ik sommige reacties hier lees :P

Zoiezo leuk toen ik nog bij mn ouders woonde, en ze een pot whey van volgens mij muscletech vonden waar anabolic op stond.

Mijn ouders vonden het weer eens wat anders toen ik met DB's in huis kwam.

Toen ik na een paar maanden serieuzer werd (nou ja, meer het idee had wat ik moest doen) kwam ik met een freerack, halters en grotere schijven het huis binnen zeulen. Toen werd het al snel minder leuk voor hen.

Toen begon ik meer te eten, vonden ze een beetje overbodig en nutteloos. Toen kwamen supplementen, nog een discussie gehad over de betekenis van anabool, dat dat geen AS is lol.

Toen ging ik het huis uit, en nu vinden ze het helemaal niks, maar ze zeggen er aan de andere kant ook nauwelijks meer wat over.

Ben ik blij dat m'n ouders relaxed zijn :)
Enige keer dat ze zeurden is toen ik niet meer in m'n broeken paste(tijd om te cutten dus!)

Mijn vader vind 't juist leuk en vraagt me nu iedere keer om voedingstips enzo

mijn ouders zijn altijd wel relax maar die pot whey heeft wel veel stof doen opwaaien :D
achteraf gezien had ik die beter niet enthousiast laten zien.

Laatst bewerkt:
Zoiezo vroeger ook vaak aan moeten horen dat je niet meer dan 'normaal' eten alles binnen krijgt. En dan is normaal eten in de ogen van mijn ouders friet en rookworsten enzo.
Nu eet ik clean en mirred' mijn familie.

Vandaag op school

Jongen: Ja, gister had ik schouders getraind, vandaag train ik buik, daarna armen enzo
Ik: Train je ook je benen een beetje?
Jongen: Nee, er zijn niet echt apparaten daarvoor, en als ik 30 kg dumbbells gebruik voor shrugs worden me benen ook getraind door het staan:o

Nja ben maar niet in discussie gegaan :P

Terug
Naar boven