fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol jij bent degene die zijn stats juist niet durft te showen, laat al zien dat ik tenminste trots ben op hoe ik er bij sta, en het kan alleen nog maar beter worden ook.
je vind jezelf vast heel stoer dat je beginners omlaag haalt omdat jij misschien wat meer ervaring hebt, zal best, maar ik ben vandaag de dag bloedserieus met bodybuilding bezig, en daar ga ik ook voor.
Je kent me niet dus ga maar oordelen over iemand die je wel kent, btw, was jij niet die ene gast die vriendloos was?
U mad?

En ja ik ben vriendloos, dat weet zo'n beetje heel DBB en daar grap ik zelf ook over, wou je me daarop gaan afkraken dan?![]()

hey ik ben ook vriendloos, zullen we vriendjes worden? (no homo)
![]()
Wat lul je nou man stomme kleuter, ik voel me stoer? Ik hoef dit topic of het 'waar irriteer jij je aan in de gym' topic niet te openen of jij bent zo'n beetje de top poster waarin je alles en iedereen afkraakt die je tegenkomt in de gym, ga mij nou niet vertellen dat ik beginners omlaag haal mannetje.
Ik haal 14 jarige mannetjes zoals jij omlaag die nodig een stapje naar beneden moeten doen, en ookal durf ik dan volgens jou mn stats niet te showen, ik haal tenminste niet iedereen omlaag die ik tegenkom in de gym omdat ik zogenaamd hardcore bezig ben. En je hoeft er niet trots op te zijn hoe je er bij staat, het is namelijk een lachertje.
En ja ik ben vriendloos, dat weet zo'n beetje heel DBB en daar grap ik zelf ook over, wou je me daarop gaan afkraken dan?![]()

Lorenzzzz je moet een beetje respect hebben voor de elite van DBB
Nou is thomas niet echt elite, maar hij is hier wel langer dan ons.
Hoe langer je er bent en hoe groter je bent hoe hoger je status![]()
Nou valt me zoiezo op dat veel van de 'elite' van 2 jaar geleden niet meer onder ons is.Lorenzzzz je moet een beetje respect hebben voor de elite van DBB
Lorenzzzz je moet een beetje respect hebben voor de elite van DBB
Nou valt me zoiezo op dat veel van de 'elite' van 2 jaar geleden niet meer onder ons is.
En wie kent er nu nog mensen zoals michaelsminck, magnusz en snaiperiks?
Je vergeet ecto-legende Wesking. En als je eens goed wilt lachen, moet je eens zoeken op gebruikersnaam Jordaan.Ik!Je vergeet ecto-legende Wesking. En als je eens goed wilt lachen, moet je eens zoeken op gebruikersnaam Jordaan.

Is die gozert er nog? 
Ik heb ook geen vrienden zullen we elkaar op msn toevoegen en dan hele dagen nutteloze gesprekken houden?Wat lul je nou man stomme kleuter, ik voel me stoer? Ik hoef dit topic of het 'waar irriteer jij je aan in de gym' topic niet te openen of jij bent zo'n beetje de top poster waarin je alles en iedereen afkraakt die je tegenkomt in de gym, ga mij nou niet vertellen dat ik beginners omlaag haal mannetje.
Ik haal 14 jarige mannetjes zoals jij omlaag die nodig een stapje naar beneden moeten doen, en ookal durf ik dan volgens jou mn stats niet te showen, ik haal tenminste niet iedereen omlaag die ik tegenkom in de gym omdat ik zogenaamd hardcore bezig ben. En je hoeft er niet trots op te zijn hoe je er bij staat, het is namelijk een lachertje.
heel leuk dat jullie hier allemaal zogenaamd geen vrienden hebben, maar je gaat echt niemand op het internet boos krijgen door te zeggen dat die geen vrienden heeft. goed advies van mij begin over elkaars moeder![]()