AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag op school

Jongen: Ja, gister had ik schouders getraind, vandaag train ik buik, daarna armen enzo
Ik: Train je ook je benen een beetje?
Jongen: Nee, er zijn niet echt apparaten daarvoor, en als ik 30 kg dumbbells gebruik voor shrugs worden me benen ook getraind door het staan:o

Nja ben maar niet in discussie gegaan :P

heet jij joren?

nee?

heeft iemand toevallig de afvallers xxl: de start gezien?
Mijn moeder zij dat daar werd vertelt dat 90% van de mensen die na 8 uur 's avonds eten diabetes krijgen

Whahaha wtf dan moet heel nederland zowat naar de dokter

Whahaha wtf dan moet heel nederland zowat naar de dokter

Als dat daar is gezegd, vraag ik me af welke randdebiel die uitspraak heeft gedaan.
Tja, zij heeft nogal de neiging op quotes een beetje aan te passen.:o

Het zou best kunnen dat er gezegt werd dat 90% (of 5%) van de diabetes bij mensen (wellicht van een bepaalde leeftijdsgroep of die niet sporten) word veroorzaakt door overmatig eten na 8 uur.

Was benieuwd of iemand het had gezien, ander zoek ik het wel op bij programma gemist ;)

Lol jullie hebben echt makkelijke ouders allemaal:rolleyes:

Van mijn ouders moet ik onmiddelijk stoppen etc, negeer ze nog steeds. Altijd wel gezeur en dat ''teveel is nooit goed'' enzo. Naja zal ooit wel over gaan:o Misschien mirren ze me straks wel en zien ze eindelijk dat het heus wel effect heeft op langere termijn.

Bosshogg, hoezo copy paste ie bij jou gelijk de hyperlinks mee, wil ik ook, scheelt me nog moeite ook.

Botulisme is een vergiftiging door het vergif botuline waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn zeven verschillende typen botuline waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.

Ik kan het gwn zo kopiëren

ONTOPIC:

Ik moest een tijd geleden naar de kinderarts( aangeboren afwijking aan mn schildklier) en die vondt dat ik dik zou zijn als ik 100kg zou wegen. Toen ik zei''Nee maar als ik nou in spiermassa aan kom en mn vet er weer af haal'' Zei zij nog steeds dat ik dan te dik zou zijn.
Achja, over een paar maanden naar een nieuwe internist, eens kijken wat die gaat zeggen.

Laatst bewerkt:
Botulisme is een vergiftiging door het vergif botuline waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn zeven verschillende typen botuline waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.

Ik kan het gwn zo kopiëren

ONTOPIC:

Ik moest een tijd geleden naar de kinderarts( aangeboren afwijking aan mn schildklier) en die vondt dat ik dik zou zijn als ik 100kg zou wegen. Toen ik zei''Nee maar als ik nou in spiermassa aan kom en mn vet er weer af haal'' Zei zij nog steeds dat ik dan te dik zou zijn.
Achja, over een paar maanden naar een nieuwe internist, eens kijken wat die gaat zeggen.

Lol dan moet je haar kop eens zien na de cut :roflol:

heb mijn moeder gevraagd om elke dag kipfilet en kwark mee te nemen.
dat doet ze wel :D
de rest (sportschool etc.) moet ik wel zelf betalen.
maar daar heb ik niet zo veel moeite mee.

heeft iemand toevallig de afvallers xxl: de start gezien?
Mijn moeder zij dat daar werd vertelt dat 90% van de mensen die na 8 uur 's avonds eten diabetes krijgen
Er werd gezegd dat mensen over het algemeen na 8 uur 's avonds de meeste nutteloze calorieën eten. Chips, snacks etc. Daarom werd er gezegd dat je het beste na 8 uur niet meer kon eten. Heel veel van de dingen die gezegd werden zijn alleen toepasbaar op mensen die niet trainen of een eetschema hebben.

Er werd gezegd dat mensen over het algemeen na 8 uur 's avonds de meeste nutteloze calorieën eten. Chips, snacks etc. Daarom werd er gezegd dat je het beste na 8 uur niet meer kon eten. Heel veel van de dingen die gezegd werden zijn alleen toepasbaar op mensen die niet trainen of een eetschema hebben.
owkeey, das wel behoorlijk wat contrast met wat zij heeft verstaan:p

Ja, en de "gewoonte" is om tijdens films enzo lekker een zak chips open te trekken of iets dergelijks. Melk drinken doe je ook niet bij een zak chips, dus dat is meestal cola. En hoe laat beginnen er films op tv meestal? (of je favoriete serie)Tussen 20:00 en 21:00 :cool:

ze houd toch haar poot stijf dat ze heeft gehoord dat 90% van de mensen diabetes gaat krijgen ???

dat wordt uitzending gemist opzoeken:)

Vandaag lekkere training gehad (al was ie alleen voor mijn kuiten). Dus het was kort.
Raakte ik aan de praat met een vrij excentrieke kerel (die man zou komen trainen in een maatpak no offense).

Goed gesprek over van alles en nog wat. Tot hij over trainen begon...
hij:"Ja, ik train heel goed en heel zwaar; minstens 2 uur krachttraining per dag"
(wth? anti-training lol)
hij:"en ja ik eet ook heel goed."
ik:"wat eet je dan zoal?"
hij:"Veel goed vettig eten (vet omzetten in spieren lol?)"
ik:"En veel kip eten en vis?"
hij:"Nee ik ben vegetariër"
ik:"oohzo extra supplementen dan voor de eiwitten"
hij:"nee das slecht voor je lichaam, ik heb genoeg vet om om te zetten in spieren"
(LOOOL)

Heb hem toch maar proberen te overtuigen om eiwitten in te nemen en te stoppen met vettig eten, en een fatsoenlijk schema...
Toch denk ik niet dat het veel gaat maken dat praatje met hem...

I smell BS..

Terug
Naar boven