XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Nee hij is gewoon een epische beginner. Kwam trainen in zn jeansbroek en zondagse t-shirt.

Iedereen maakt wel een slecht begin. Hij leert het allemaal wel.

Edit:
Het jaarlijkse seizoen van 3 maand fitness boys and girls is er weer.

En ze ruimen ook nooit op he:mad:

Laatst bewerkt:
hier de afvallers guys
[Link niet meer beschikbaar]

afvallers hebk nog enigszins meer respect voor dan de meeste mede DBBérs.. :rolleyes:

Die lui maken tenminste nog goeie progressie.. :rolleyes:
Zou sommigen hier eens best mogen motiveren...

hier de afvallers guys
[Link niet meer beschikbaar]
Hij loopt vast als die dokter die op dat voetstuk zit het over vitamines heeft gehad.

---------- Toegevoegd om 03:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:00 ----------

afvallers hebk nog enigszins meer respect voor dan de meeste mede DBBérs.. :rolleyes:

Die lui maken tenminste nog goeie progressie.. :rolleyes:
Zou sommigen hier eens best mogen motiveren...
heb geen respect voor mensen die het zo ver laten komen.

aan de andere kant zijn dikke mensen wel hilarious:p

ze houd toch haar poot stijf dat ze heeft gehoord dat 90% van de mensen diabetes gaat krijgen ???
Ik denk dat je moeder heel veel door elkaar haalt. Er werd wel wat gezegd dat mensen met overgewicht gevoeliger zijn voor type 2 diabetus, en dat je dus sneller overgewicht kunt krijgen als je 's avonds continu die zooi eet.

Maar dat 90% van de mensen diabetus krijgt als je na 8 uur eet, dan sla je wel een paar stappen over in het oorzaak - gevolg stukje.

haha net een stageloper als trainer

Hij: Je doet het goed op de triceps extension..
Ik: Dat zijn geen extensions
Hij: ??
Ik: dat zijn skullcrushers
Hij: ...

Skullcrushers is andere naam voor Lying Triceps Extension.
Dus waarom is de trainer een verstandloze ?

toch wel k*t als je mensen uit je citaat op ken halen dat jij verstandloos bent :o

'Mijn extensions doen pijn'

????????????????????????

Vandaag nog een leuke gezien:

toch wel k*t als je mensen uit je citaat op ken halen dat jij verstandloos bent :o

Iemand die weet wat het betekent?

skulls gaan naar je skull triceps extensions achter je hoofd

heel dit topic is verstandloos.

Meestal is het voor mij (en voor enige andere hardcore en wannebe-hardcore) ook niet de bedoeling dat je een praatje gaat doen in de gym, maar dat je gaat... TRAINEN!

Als ik met mensen praat, dan doe ik dat wel in de cafetaria;, op die ene keer na dan vorige been sessie dat ik me dood verveelde...

Meestal is het voor mij (en voor enige andere hardcore en wannebe-hardcore) ook niet de bedoeling dat je een praatje gaat doen in de gym, maar dat je gaat... TRAINEN!

Als ik met mensen praat, dan doe ik dat wel in de cafetaria;, op die ene keer na dan vorige been sessie dat ik me dood verveelde...

+++++++++++++1111een1111!11

Als je later groot bent, en je bent een beetje buff gaan mensen vanzelf wel tegen je praten in de gym.

Terug
Naar boven