XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

heel dit topic is verstandloos.

Meestal is het voor mij (en voor enige andere hardcore en wannebe-hardcore) ook niet de bedoeling dat je een praatje gaat doen in de gym, maar dat je gaat... TRAINEN!

Als ik met mensen praat, dan doe ik dat wel in de cafetaria;, op die ene keer na dan vorige been sessie dat ik me dood verveelde...
Vind ik onzin.. bij mij in de gym zijn er een stuk of 4 gasten die serieus trainen, en die ik er ook al een flinke tijd tegenkom. Met deze gasten maak ik altijd een praatje, en wat wil je zoiezo in de tussentijd tussen de setjes in doen?

Vind ik onzin.. bij mij in de gym zijn er een stuk of 4 gasten die serieus trainen, en die ik er ook al een flinke tijd tegenkom. Met deze gasten maak ik altijd een praatje, en wat wil je zoiezo in de tussentijd tussen de setjes in doen?

bij ons praten we alleen in de cafetaria, tenzij we iemand met een slechte uitvoering zien, dan praten we hem wel even bij.

wat we tussen setjes door doen? Niets eigenlijk. Beetje rondgapen. Sommige roepen wat onzin, en pakken hun gewichten terug op.

Op zich geen probleem met praten. Maar er zijn blijkbaar wel mensen die heel graag praten en heel veel... meer dan ze trainen.

In een kroeg met een paar studiegenoten die niet trainen. (ik 22 train al vanaf mijn 15e).

"Als ik 3 weken echt serieus ga trainen kan ik dat ook wel krijgen''

Daag hem uit, wed er 50 euro om, en wil een avondje gratizz zuipen.

In een kroeg met een paar studiegenoten die niet trainen. (ik 22 train al vanaf mijn 15e).

"Als ik 3 weken echt serieus ga trainen kan ik dat ook wel krijgen''

Ja man, wed er iets om. Aan zulke gasten kun je flink verdienen hoor:)

iemand op de speelplaats roepte luid 'die vent is zo breed van alleen maar shakies.' ik ging erbij staan, tikte op zijn schouder en vermelde hem dat het niet zo werkt, zomaar waar al zijn vrienden bijstonden. hij ging in de tegen aanval maar ik haalde keer op keer onderuit. daar zat hij dan met zijn mond vol tanden te blozen, in het bijzijn van al zijn vrienden. dat is wat ik in mijn gedachte heb gedaan. eigenlijk stond ik daar maar verlegen en vriendloos met 1oor mee te luisteren, hopen dat ik ooit het lef zou hebben. :(

iemand op de speelplaats roepte luid 'die vent is zo breed van alleen maar shakies.' ik ging erbij staan, tikte op zijn schouder en vermelde hem dat het niet zo werkt, zomaar waar al zijn vrienden bijstonden. hij ging in de tegen aanval maar ik haalde keer op keer onderuit. daar zat hij dan met zijn mond vol tanden te blozen, in het bijzijn van al zijn vrienden. dat is wat ik in mijn gedachte heb gedaan. eigenlijk stond ik daar maar verlegen en vriendloos met 1oor mee te luisteren, hopen dat ik ooit het lef zou hebben. :(
goed gedaan :D , heb ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan over creatine... die jongen zei dat van creatine je lul zou krimpen... Als je zo'n dinge hoort dan doe je de moeite niet meer om het uit te leggen

goed gedaan :D , heb ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan over creatine... die jongen zei dat van creatine je lul zou krimpen... Als je zo'n dinge hoort dan doe je de moeite niet meer om het uit te leggen
Droog in de kakker! Dan zal hij wel door hebben dat er niets gekrompen is.

zostraks ik de gym paar van die gasten ..

jongen 1 ''hoe train je binnenkant borst dan?''
jongen 2..ja dan moet je small bankdrukken..
jongen 1''je kan gewoon recht liggend doen en ook schuin ''(incline, alleen kennen ze dit woord niet). ''kan ook met dumbbells en die moet je dan tegen mekaar houden (verticaal, als hoe je flys doet) en dan moet je pressen..

zo ging het.. echt ...speechless

die gozert deed het ook nog.

Nee dat niet lol :p
maar er zijn mensen die echt TE veel praten.

Jup, toen ik nog in de sportschool trainde, was daar ook zo'n kerel. Die stond echt altijd te praten, met eender wie. Kwam hij altijd tegen mij klagen dat hij maar niet gespierder werd, ondanks dat hij al 4 jaar trainde. Echt irritant als je gewoon wilt trainen. En natuurlijk nam hij ook creatine en whey:rolleyes:

iemand op de speelplaats roepte luid 'die vent is zo breed van alleen maar shakies.' ik ging erbij staan, tikte op zijn schouder en vermelde hem dat het niet zo werkt, zomaar waar al zijn vrienden bijstonden. hij ging in de tegen aanval maar ik haalde keer op keer onderuit.(
Ik doe daar niet aan, dat verbeteren. Vroegah wel gedaan maar je kan aan de gang blijven.
Bij mij in de sportschool word er een grote lege zaal verhuurd aan scholen, dus op dinsdag en donderdag kom je wel is scholieren tegen (teringjong trouwens)
Meneer, is het duur om hier lid te zijn? Ik: Mwa valt mee, vooral als je een daluren abo hebt.

Toen kwam het op een oude sportschool van me. Zei die tegen zijn vriendje:
Ja, man daar verkopen ze zelfs SHAKIES MAN!!!
Ik: nou das toch goed, beetje eiwitten.
Hij tegen ze maatje: Ik had toen zo'n shakie gekocht, en ik werd helemaal waus man, weet niet wat daar in zit maar helemaal flippen!

Ik ben toen maar de zaal in gelopen

Terug
Naar boven