XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Net nog op msn, mijn vriendin...

Ze wilt dus graag wat afvallen (snap dat al helemaal niet) en ze zei dat ze net een appel gegeten heeft. Ik vroeg me af waarom nog zo laat op de avond en dit kreeg ik als antwoord:

Vriendin: "ja, das fruit --> gezond --> vitamine--> afvalle --> mooi"

Dacht echt bij mijn eigen wtf... Ze ziet me per dag 300gr + eiwit naar binnen spelen en dan denkt ze van een appeltje afvalt ???

Ze wilt dus graag wat afvallen (snap dat al helemaal niet) en ze zei dat ze net een appel gegeten heeft. Ik vroeg me af waarom nog zo laat op de avond en dit kreeg ik als antwoord:

Dacht echt bij mijn eigen wtf... Ze ziet me per dag 300gr + eiwit naar binnen spelen en dan denkt ze van een appeltje afvalt ???

Ze weet niet beter... en in haar ogen is BB héél wat anders dan afvallen!
Tijd dat je haar de basisprincipes leert...
(meer spieren = meer kcal verbranden, kt vormt lijf, cardio toont dat gevormde lijf etc. etc.)

wat dwarven al zegt, en geen fruit meer zo laat ;)

edit: pics van je vriendin:o

Lief zijn voor je vriendinnetje, no matter what.

Ze weet niet beter... en in haar ogen is BB héél wat anders dan afvallen!
Tijd dat je haar de basisprincipes leert...
(meer spieren = meer kcal verbranden, kt vormt lijf, cardio toont dat gevormde lijf etc. etc.)
Ja, ik ga haar morgen wat meer uitleg geven want begin het een beetje erg vinden voor haar... Voor de rest doet al best wat cardio, maar ze denkt dat KT haar enkel "breed" gaat maken, wanneer ik haar de uitleg doe van hormonen etc, kijkt ze mij een beetje raar aan.
wat dwarven al zegt, en geen fruit meer zo laat ;)

edit: pics van je vriendin:o

Ja klopt, zelf heb ik al mijn fruit uit mijn scheme gegooid en vervangen door groenten (hmmm, brocolli!).

No pics :D.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Lief zijn voor je vriendinnetje, no matter what.

Dat ben ik altijd!

Hormonen moet je niet eens uit WILLEN leggen joh!
:p
En vraag haar maar of ik TE breed ben ;) Train al 2 jaar zo zwaar mogelijk... :D

Achja, ik heb heel erg veel over voor mijn vriendin!

Ik zal eens wat foto's van jou laten zien, als je dat niet erg vindt ?

Zou ik ze anders online zetten?
Wat ik kan dat kan elke andere meid ook hoor!
Ik ga er van uit dat ze wel discipline heeft... ;)

Moeder: "Ruud ik wil niet dat je zoveel kip eet"

Ik:"Hoezo niet?"

Moeder:"Dat wil ik niet"

Ik:"Geef is een goede rede waarom niet"

Moeder:"Gewoon niet, je weet hoe ik er over denk, geen discussie! (begint al aardig boos te worden)

Ik:"Zolang je geen goede rede geeft eet ik het gewoon, dat hoort er nou eenmaal bij als je deze sport doet"

Moeder:"Je leeft hier potverdomme in ons huis dus je volgt onze regels:mad:"(al helemaal over de rooie)

Ik:"Jullie eten 2 pakken koek helemaal op 'S avonds maar gezond eten mag niet?"

En toen werd ze helemaal gek

Potverdomme kan hier echt niet tegen he, ze kan geen goede reden bedenken maar toch zit ze te zeiken...

Haar kleine lieve zachte babybillengezicht-zoon wordt een geripte volwassen knaap met klauwen als batsen. Vinden mama's niet leuk.

Moeder:"Gewoon niet, je weet hoe ik er over denk, geen discussie! (begint al aardig boos te worden)

Ik:"Zolang je geen goede rede geeft eet ik het gewoon, dat hoort er nou eenmaal bij als je deze sport doet"

Moeder:"Je leeft hier potverdomme in ons huis dus je volgt onze regels:mad:"(al helemaal over de rooie)

Potverdomme kan hier echt niet tegen he, ze kan geen goede reden bedenken maar toch zit ze te zeiken...
Wat gebeurt er als je kip gewoon door blijft eten?

Dat zien we vanzelf. Lol

waarschijnlijk niet veel, want ze weet zelf ook wel dat ze geen goede rede kan bedenken waarom het niet zou mogen

dan koopt ze niks meer voor je
Of... je koopt het gewoon zelf. Gewoon naar de Lidl, kilo voor 5~6 Euro ofzo, klaar.

Enige reden waarmee ze kan aankomen is omdat je beetje buiten proporties eet, wat in principe ook zo is, wat hun extra geld kost. Neem die reden weg voordat ze ermee kan komen en klaar.

Dat is het eerste wat ik deed toen ik begon, zelf kwark kopen, zelf tonijn, extra brood en broodbeleg. Ik wist namelijk dat ze vrij snel zouden gaan klagen, en ik ken mijn moeder, die heeft zelfs jarenlang geen pindakaas, vla en dergelijke voor ons gekocht omdat dat verdacht veel sneller opging dan de zelfde hoeveelheid leverpastei en yoghurt:p

Neen moeder ik weet niet hoe je over denkt anders zou ik het je toch geen reden vragen... Maar man wat moet dat klote zijn als ze al zit te klagen over kip is ze soms een veggy ofzo?

Neen moeder ik weet niet hoe je over denkt anders zou ik het je toch geen reden vragen... Maar man wat moet dat klote zijn als ze al zit te klagen over kip is ze soms een veggy ofzo?

T rare is. Ze koopt alles gewoon, tonijn kwark en weetikwat allemaal maar over kip zit ze te zeiken lol. Maarja me pa vind het wel ownage dus komt vast wel goed

Terug
Naar boven