AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Stond gister ff op de loopband, lopen erop een gegeven moment 2 lelijke wijven langs (januari he, veel nieuw volk wat max 1 maand traint), hoorde ik de ene zeggen "pff wat een loser, hij zit alleen maar zo train je toch niks". Ging over iemand die bezig was met lat pulldowns een stukje verderop :o.

hoor ik 2 jonges met elkaar praten, en die ene zegt:

Cardeo heeft pas effect na 30 minuten.
Dan zeg ik: dus als ik een jaar lang iedere dag 29 minuten cardeo doe heb ik daar niets aan?

Hij: nee want na 30 minuten heb je pas je eerste calorie verbrand

cardeo XD
ma oke 1 calorie per half uur pff.. dan duurt het dus ongeveer uuhm 38 uur om een volkoren boterham zonder beleg te verteren ? xD

msn gesprek van vandaag over supps:

ik: laatst goedkope whey gekocht: 20kg isolaat voor 230 euro!
dude: whey doe ik niet man, daar word je langzaam van.

daarnaast nog ff over crea gepraat. hij vond het erg duur. snapte ik niet helemaal. Na doorvragen bleek hij 3-4 scoops van 7gram per dag te nemen. maar even verteld dat hij dat maar even snel naar 1 terug mag brengen

daarnaast nog ff over crea gepraat. hij vond het erg duur. snapte ik niet helemaal. Na doorvragen bleek hij 3-4 scoops van 7gram per dag te nemen. maar even verteld dat hij dat maar even snel naar 1 terug mag brengen

heb je al verteld, kom eens met wat nieuws man.....

:P

waar?

Had weer een boeiend gesprek op msn... Hij wou dus even gaan cutten om zijn zogenaamde sixpack meer zichtbaar te maken:

Hij: Ik las iets over Cutten. Ik voetbal 1x in de week en heb 1x in de week training. Kfiets 20 minutenper dag.
Is dat goed genoeg voor cutten? Zouden jullie aub zo cutting voedingsschema voor me willen maken? Ik snap er de balhaarzweet vanaf.

Terug
Naar boven