AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Had weer een boeiend gesprek op msn... Hij wou dus even gaan cutten om zijn zogenaamde sixpack meer zichtbaar te maken:

Hij: Ik las iets over Cutten. Ik voetbal 1x in de week en heb 1x in de week training. Kfiets 20 minutenper dag.
Is dat goed genoeg voor cutten? Zouden jullie aub zo cutting voedingsschema voor me willen maken? Ik snap er de balhaarzweet vanaf.

Als hij zo eerlijk is om te zeggen dat hij er niets van snapt, waarom ga jij dan de irritante eikel uithangen en hem belachelijk maken op een openbaar forum?

Als hij zo eerlijk is om te zeggen dat hij er niets van snapt, waarom ga jij dan de irritante eikel uithangen en hem belachelijk maken op een openbaar forum?
die jonge geeft toe dat hij verstandloos is

dus hoody heeft het topic goed begrepen en citeert een verstandloze.

Maar dat neemt niet weg dat het een k*tpost is ;)

Het is heel makkelijk, je moet het gewoon niet te moeilijk maken.

Of gewoon alles uit je duim zuigen. :trollface:

Apfelstrudel is ook goed eten want het bladerdeeg is slecht maar dat compenseer je met de appel.

Frikandellen zijn ook goed, de mayo en de frikandel zijn slecht maar de olijfolievet is goed voor je duh

Apfelstrudel moet je snuiven man. En dan een na-kuur van schnitzels

Tijdens het werk zitten praten met iemand die bij onze sportschool traint (werkt toevallig ook bij mij). Hij had het erover dat hij een creatine 'kuur' achter de rug had etc. :o En hij was er volgens hem ook pittig wat kilo's van aangekomen ook

De bekende ''ik voetbal dus hoef me benen niet te trainen'' smoes was er ook weer. :o

"Nooit 2 spiergroepen trainen op 1 dag, vooral niet op jouw leeftijd blabla"

+1,
maandag: biceps
Dinsdag: triceps
Woensdag: buik
Donderdag: rug
Vrijdag: borst
Zaterdag: schouders
Zondag: traps

benen hoef ik niet te trainen want ik zit op voetbal :trollface:

Rug hoef je ook niet te trainen want je draagt een schooltas.
Armen hoef je ook niet te trainen want je fapt.

Terug
Naar boven