jams
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 108kg
met een beetje inbeelding kan je er wel wat van maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

enkele jaren geleden zat ik in healtcity, daar kwam een begeleider naar mij en vroeg mij. "waar is deze oefening goed voor " ik was aan het deadliften
HAHAhaaha, ik zou gewoon in men broek schijten jom.
Zo had ik ook een gesprek met mijn vrienden over hoe je het best kunt trainen voor kracht en was er een maat die net bij het leger zit.
Komt hij er tussen en zegt dat je beter 50+ reps met 10 kilo kunt doen in plaats 3*5/5*5 max wat je kunt doen voor kracht. En zijn reden omdat hij gelijk had kwam omdat hij in het leger zat en zo dus gelijks professional is.
Heb hem nog proberen uit te leggen dat de landmacht vooral uithoudingsvermogen traint in plaats van echt kracht maar wou het niet geloven.
En de meesten denken nu ook dat ik al mijn vet omzet in spieren omdat ik altijd al dik ben geweest. Zeg dan gewoon dat ik het vet vervang met spieren denk vooral dat deze verwarringen er zijn omdat men het zo simpel mogelijk probeert uit te leggen of aan bro-science

Ik geloof je wel hoor, PilatesMeisje.Vooral dat laatste, dat hahaha hoor ik ook nou ZOO vaak. "Ja moet veel eten om vet op te slaan, dit kan ik dan omzetten in spier" en kom ik tussendoor... "nee jongens, dat is onmogelijk...spiermassa is een totaal verschillend soort weefsel dan vetmassa...". Maar natuurlijk heeft het geen zin dit bij te praten, ze geloven mij toch niet![]()

Vriend: Hernia hernia hernia.
Ik: Wat lul jij nou weer?
Vriend: Dat krijg jij.
Ik: Zeik op, jij eerder.

Haha ja inderdaad heb die discussie ook al vaak zat aan moeten horen. Ik begrijp gewoon niet dat mensen zo oliedom kunnen zijn, in het oude Griekenland probeerden die alchemisten lood toch ook om te zetten in goud? En geen één was daarin geslaagd, alsof wij dan wel vet opeens in spier om zouden kunnen zettenVooral dat laatste, dat hahaha hoor ik ook nou ZOO vaak. "Ja moet veel eten om vet op te slaan, dit kan ik dan omzetten in spier" en kom ik tussendoor... "nee jongens, dat is onmogelijk...spiermassa is een totaal verschillend soort weefsel dan vetmassa...". Maar natuurlijk heeft het geen zin dit bij te praten, ze geloven mij toch niet![]()
Zou wel mooi zijn. Zou dus betekenen dat die dame (lees: extreem gevulde dame) van wie ik o.a. die discussie aan heb moeten horen echt een enorm beest zou kunnen worden als ze zou beginnen te trainen?
Collega van me ooit.
In de derdig jaar, redelijk simpel geval.
Wete wa ge moet doen om sterk te worden ?
Van die groene AA drinkskes drinken.
Ik dronk er vroeger altijd zo'n 2 tijdens men training en was ****ing sterk.
Dan beweerd hij nog, (en hij geloofd zichzelf nog echt ook precies) dat hij gevraagd is geweest om met jean claude van damme te gaan trainen en internationaal wedstrijden te gaan doen.
Dan begint hij te vertellen dat hij vroeger makkelijk 100kg squate en dergelijke normale dingen.
Echt geen besef over wat hij praat![]()

vraag mij trouwens af of er wel iets van zijn log klopt ...
Inderdaad. Met zo'n fysiek zou je denken dat hij veel zwaardere gewichten pakt.

Onlangs een gesprek met men moeder.
moeder "Waarom is het zo belangrijk om zwaarder te worden?"
ik: "omdat ik meer spiermassa nodig heb als ik sterker wil worden"
moeder: "je bent toch sterk genoeg zo?"
![]()

!!