MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Een ventje die enkel armen, borst en buik traint, en al jaren last heeft van rugklachten.
Ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij rug ook moest trainen (van benen heb ik maar gezwegen), omdat hij anders door enkel borst te trainen nog meer rugklachten ging krijgen. Hij vroeg waarom, ik kom met het verhaaltje van het voorover hangen. Zijn tegenargument: zal niet gebeuren, want ik train mijn buik ook. ???

enkele jaren geleden zat ik in healtcity, daar kwam een begeleider naar mij en vroeg mij. "waar is deze oefening goed voor " ik was aan het deadliften lol:p had er nog nooit van gehoord of nooit gezien inde gym, tloopt dar dan ook vol met (mooie) vrouwen en ectos:p degene die daar in mijn tijd echt trainden kon je op 2 handen tellen!

van een vriendin hoorde ik ooit ook als je buikspieren wilt doe dan gewoon sit ups, ik had toen een vetpercentage van over de 20 denk ik (HALLO)
zelfde vriendin zij me ooit is, waarom eet je tog na je training? zo verdik je tog das niet gezond. probeer die maar is uit te leggen wat het nut is van een whey shake met snelle suikers na je training...

men ma wilt niet dan ik shakes neem(ze weet het gewoon niet) rede is slecht voor je nieren. en spijtig genoeg kan ze het bewijzen. ne collega van haar heeft zwakke nieren en kan geen whey verdragen en heeft er nierstenen door gehad enzo. probeer daar maar is iets tegen te zeggen:(

spieren voor een man zijn mooi, maar t mag niet te veel opvallen dat je er moeite moet voor doen..":eek:

eerlijk gezind vind ik dat een compliment. zat ooit is ergens in een camp in frankrijk en enkele agstenw aren ebzig over fitness. eentje zij toen pff al die fitnessers met hun gespierde lichamen da zijn tog ma onozelaars hoor wees gewoon blij met u lichaam. toen zij er eentje jah jamil (ik dus) doet daar ook aan. toen zij hij direct zodner aarzelen ja maar bij hem zie je dat niet het lijkt natuurlijk. ik heb dan ook geen bg van 8%, meer richting de 20%. ik vond het een compliment, oke ik doe er veel moeite voor maar als het natuurlijk lijkt zonder iets te doen vind ik dat wel positief

Meisje tegen me:

"Surfers zijn supersterk! Van surfen krijg je echt veel spieren!" (Tegen mij (93 kilo) over ecto 16 jarige surferdudes.)

Zelfde meisje:
"Ew, jouw armen zijn echt vies hoor, waarom doe je dat?!"

M'n moeder:
"Ja ik heb gehoord dat zelfs je natuurlijke testosteron spiegel weer helemaal moet herstellen na het gebruik van creatine! Kun je nagaan hoe slecht die troep voor je is!"

Ik neem aan dat jij dit twee maal hebt 'beloond' met een kopstoot?:D

eerlijk gezind vind ik dat een compliment. zat ooit is ergens in een camp in frankrijk en enkele agstenw aren ebzig over fitness. eentje zij toen pff al die fitnessers met hun gespierde lichamen da zijn tog ma onozelaars hoor wees gewoon blij met u lichaam. toen zij er eentje jah jamil (ik dus) doet daar ook aan. toen zij hij direct zodner aarzelen ja maar bij hem zie je dat niet het lijkt natuurlijk. ik heb dan ook geen bg van 8%, meer richting de 20%. ik vond het een compliment, oke ik doe er veel moeite voor maar als het natuurlijk lijkt zonder iets te doen vind ik dat wel positief

Wtf dat is toch een belediging als iemand zegt dat het niet te zien is dat je traint? Waar doe je het dan voor.

ik kreeg gister te horen waarom ik zo klein was, namelijk:

"ik zet teveel spanning op mijn spieren waardoor mijn spieren te hard aan mn pezen trekken. Die pezen trekken weer te hard aan mn botten waardoor mn groeischijven dichtgegroeid zijn".

ook zei in de gym iemand ooit dit tegen mij:

"waarom train jij je benen? Als je bijvoorbeeld je biceps met dumbbells traint wordt door de zwaartekracht je benen ook aangesproken"

:rolleyes::rolleyes:

hahahaha rofl lmao lol

Wtf dat is toch een belediging als iemand zegt dat het niet te zien is dat je traint? Waar doe je het dan voor.

ik langs een kant is het een beledeging. maar als mensen denken dat je er natuurlijk zo uitziet is dat tog ook een compliment of niet soms?

ik langs een kant is het een beledeging. maar als mensen denken dat je er natuurlijk zo uitziet is dat tog ook een compliment of niet soms?

Ja maar als je er voor gewerkt heb dan denken ze dus dat je er helemaal niks voor heb gedaan terwijl je je best heb gedaan om er zo uit te zien.

Ja maar als je er voor gewerkt heb dan denken ze dus dat je er helemaal niks voor heb gedaan terwijl je je best heb gedaan om er zo uit te zien.

jah dat is een feit maar als ze denken dat het natuurlijk is dan betekent het dat het er mooi uitziet;) dat bedoel ik

Dat van de benen niet trainen omdat je op voetbal zit ken ik.
Maar wat ze waarschijnlijk niet weten is dat hun voetbalhelden waarschijnlijk ook squaten want kracht is versnelling tenzij de wetten van newton niet werken bij het lichaam.:rolleyes:

En mijn ouders zijn doen zo moeilijk over eieren ze zijn nog van dat cholestrol in eieren gevaarlijk zijn. Ik eet elke ochtend 2 eieren als ontbijt en mijn moeder maar zeuren dat het slecht voor je is vanwege bloedruk en hart.
Heb een bloeddruk test gedaan rusthartslag was 40 bpm en bloeddruk was goed. Zal ook volgende week met moeder naar docter voor cholestrol meting.

Dat van de benen niet trainen omdat je op voetbal zit ken ik.
Maar wat ze waarschijnlijk niet weten is dat hun voetbalhelden waarschijnlijk ook squaten want kracht is versnelling tenzij de wetten van newton niet werken bij het lichaam.:rolleyes:

En mijn ouders zijn doen zo moeilijk over eieren ze zijn nog van dat cholestrol in eieren gevaarlijk zijn. Ik eet elke ochtend 2 eieren als ontbijt en mijn moeder maar zeuren dat het slecht voor je is vanwege bloedruk en hart.
Heb een bloeddruk test gedaan rusthartslag was 40 bpm en bloeddruk was goed. Zal ook volgende week met moeder naar docter voor cholestrol meting.

Hahaah dat zeide mijn moeder en zus bij mij ook dat ik dood zou gaan enzo xD

MAAR!!

een poosje gelede zaten ze te lezen in een klein dieetboekje die ze gekocht hadden en daar stond in :
"dat het cholesterol in eieren slecht is voor de hart en bloedvaten is sinds kort achterhaald, blabla etc"

je moest die koppies zien !!!!! :D

Bankdrukken is slecht voor je schouders.

Deadliften is niet goed voor je rug.

van cardio ga je eerder dood.

Hahaah dat zeide mijn moeder en zus bij mij ook dat ik dood zou gaan enzo xD

MAAR!!

een poosje gelede zaten ze te lezen in een klein dieetboekje die ze gekocht hadden en daar stond in :
"dat het cholesterol in eieren slecht is voor de hart en bloedvaten is sinds kort achterhaald, blabla etc"

je moest die koppies zien !!!!! :D

wat ik vreemd vind is dat mijn moeder zo iemand als sonja bakker gelooft in plaats van een forum topic vol met uotes en referencies van wetenschappelijk mensen over cholestrol. Ze wou zelf op sonjabakkeren maar heeft het nooit gedaan.

dude wat de **** staat hier?

Terug
Naar boven