AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Verstanden van citaatlozen.

hahahahahhahahahhahahahaha :D

Minder k*tposts maken en meer trainen
groetjes.

Iemand nadat ik uitlegde wat cutten was: Nee man, moet je anders van die shakes van de appie nemen, heeft m'n moeder ook gedaan en ze viel best veel af :D

Ik reageerde maar met: wow echt? Nou dan ga ik zeker eens kijken!

Je kunt beter met ze meelullen dan ertegenin gaan, ze zullen het toch niet begrijpen

Iemand nadat ik uitlegde wat cutten was: Nee man, moet je anders van die shakes van de appie nemen, heeft m'n moeder ook gedaan en ze viel best veel af :D

Ik reageerde maar met: wow echt? Nou dan ga ik zeker eens kijken!

Je kunt beter met ze meelullen dan ertegenin gaan, ze zullen het toch niet begrijpen
Als jij straks een stuk breder dan hun bent luisteren ze wel hoor.

Mensen die denken dat je van supplementen ineens ****ing huge wordt. :S

Als je breder of sterker bent dan iemand, dan zal het altijd wel komen door de shakes of omdat je er gewoon meer aanleg voor hebt. Dat je er ook gewoon moeite voor gedaan hebt, willen velen niet horen.

Als je breder of sterker bent dan iemand, dan zal het altijd wel komen door de shakes of omdat je er gewoon meer aanleg voor hebt. Dat je er ook gewoon moeite voor gedaan hebt, willen velen niet horen.

Idd, en velen willen hetzelfde bereiken maar dan geen moeite ervoor doen

wat ik vorige week gehoord heb in mijn gym en ik vond het best wel grappig ,

'borst moet je meer laten rusten dan de rest van de spieren'

Idd zelfde met kameraad nu, train laatst 4 a 5 maand 5x in de week..
En neem dan shake als aanvulling.. Best wat kilo's aangezet, en vooral stuk lager gegaan in vet (vooral in het begin)..(beginnen met supersetjes/cardio 15 min lang na training)

Gisteren kwam die bij me, ja heb ook shakes besteld en ga ook 5x in de week trainen :o

Terwijl ik zeker weet dat hij het nog geen maand volhoud, hij heeft niet echt door zettings vermogen met BB om dat lang vol te houden..

Dus verwacht over een maand wel weer lul verhaal dat die het weer te druk heeft, en dat hij het niet kan!

hij: gaat goed jongen, je begint best breed te worden
ik: och het gaat zn gangetje, maar ik ben wel trots
hij: gebruik je dan ook van die spuitjes waardoor je groter lijkt
ik: nee die kan ik niet betalen:p
hij: oh moet je eens proberen, al die jongens doen dat toch?

:o

"Ja jij zit toch aan de eiwitshakes enzo? Ja een vriend van mij is breed maar die doet daar niet aan"....
"Ik ben net 15 en 2 maanden aan het trainen kan ik dan crack gebruiken?".............

En waar ik ook wel om moest lachen was dat er een gozer bij mij op de sportschool ze schema om ging gooien en vervolgens dit deed:

Ma: Borst, triceps schouders
Di: Rug, biceps, buik
Woe: Borst, triceps, schouders
Do: Rug, biceps, buik
Etc.

En dan in het weekend rust en vooral geen benen trainen want dat zie je toch niet haha.

"Ik ben net 15 en 2 maanden aan het trainen kan ik dan crack gebruiken?".............

dit vind ik eerlijk gezecht niet echt verstandloos.. ofjah in zekere zin ook weer wel maar hij is 15 en heeft gewoon een vraag van is dit wel verstandig.
beter dat hij het vraagt aan iemand die al lang traint die er dus (wss) wat verstand van heeft dan dat ie zomaar wat neemt.

Terug
Naar boven