XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

citaat van iemand op dit forum: 1,5 tot 2 liter water per dag is genoeg en je moet 15 gr creatine per dag nemen

Hij is gewoon erg free-minded over vanalles

"Het is aan te raden pas op je 23e met een voedingsschema beginnen"

gister had ik een proefles kickboxen
ik tegen mijn pa.
tsjonge ik verneem me rug wel aardig van dat kickboxen
Pa zegt.
jaa jongen je hebt spieren gebruikt die je normaal gesproken niet gebruikt!

Ach das van die vaderlijke wijsheid. Mag hopen dat hij het niet echt meent en dat hij bedoelt dat je spieren die je normaal gebruikt, nu extra belast :P

gister had ik een proefles kickboxen
ik tegen mijn pa.
tsjonge ik verneem me rug wel aardig van dat kickboxen
Pa zegt.
jaa jongen je hebt spieren gebruikt die je normaal gesproken niet gebruikt!

je gebruikt die toch als je je boekentas draagt:d

hij zal idd bedoelen dat je je spieren ermee extra hebt belast...

Dat is best een normale opmerking opzich. Tuurlijk gebruik je die spieren normaal ook, maar wat hij bedoelt is toch best logisch.

Deze hoorde ik net in de aula:

''Ik eet 's ochtends brinta! Daar zitten heel veel kilo joules in, 3 KWART VAN JE DAGELIJKSE BEHOEFTE!''

Ik kreeg deze vandaag nog : een gangster komt voelen aan mijn arm en zegt, jaa, met wat proteines en creatines juplaa , zo kunnen we het allemaal hoor, maar tot dat jij mij raakt in een gevecht heb ik jou al lang knock out geslagen

Deze hoorde ik net in de aula:

''Ik eet 's ochtends brinta! Daar zitten heel veel kilo joules in, 3 KWART VAN JE DAGELIJKSE BEHOEFTE!''

Met 2500kcal kan het nog, je moet alleen ff 500gram naar binnen zien te werken.

Ik hoorde een meisje lang geleden zeggen: ''Hier zitten calorieën in, die moet ik niet hebben.''

Ik kreeg deze vandaag nog : een gangster komt voelen aan mijn arm en zegt, jaa, met wat proteines en creatines juplaa , zo kunnen we het allemaal hoor, maar tot dat jij mij raakt in een gevecht heb ik jou al lang knock out geslagen

Leuk dat je dit op een internet forum plaatst maar wat gebeurde er nog meer dan toen hij dat zij? Begon je een beetje te zweten en stotterde je iets als 'Ja meneer' en liep je toen weg?

Hij:"Ik ben nu echt alles kei hard aan het trainen?"
Ik: "Benen?"
Hij: "Nee joh"

Een uurtje later:
Hij (dezelfde persoon): "Ik doe nu echt heel veel push-ups, zie je niet dat ik hier al breder begin te worden?" *Wijst zijn traps aan*
Ik: Eum
Hij: "Vind je niet dat ik breder begin te worden?"
Ik: "Ja, stilletjes aan he"

Blijkbaar is mijn hele lichaam uit verhouding omdat een shirt maat xl strak om mijn armen zit en niet strak om de rest van mijn lichaam.

Zou ook bang van jou worden, met je armen...
73kg op 22%

Terug
Naar boven