frostzor
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hint: Jullie zijn allebei niet grappig. Stop maar met trainen.
Ghekegeit!
Pas op he!lol 1.86 en 71kg.
maar die koe heeft overal haar en....Dus dat is mijn moeder? Ik dacht dat die koe mijn kale moeder was.

je hebt 27 mei nog een foto gepost..? daar trainde je al 4 maanden loooltoen jij begon had je meteen superfysiek natuurlijk :S
lees eens wat over: ECTOS
sneu ventje
![]()
Hij:"Ik ben nu echt alles kei hard aan het trainen?"
Ik: "Benen?"
Hij: "Nee joh"
Een uurtje later:
Hij (dezelfde persoon): "Ik doe nu echt heel veel push-ups, zie je niet dat ik hier al breder begin te worden?" *Wijst zijn traps aan*
Ik: Eum
Hij: "Vind je niet dat ik breder begin te worden?"
Ik: "Ja, stilletjes aan he"

En daarna was ik ook gestopt door persoonlijke redenen helaas.. ik had graag door willen trainen maar jaje hebt 27 mei nog een foto gepost..? daar trainde je al 4 maanden loool

'Ik neem nu vrouwenhormonen, want ik wil een vollere borst. Niet te veel want dan wordt het te erg, gewoon een beetje'
Die geflipte mother****er was de pil van zen vriendin aan het nemen... Veel gekker wordt het niet...

Hier moest ik luidop mee lachen'Ik neem nu vrouwenhormonen, want ik wil een vollere borst. Niet te veel want dan wordt het te erg, gewoon een beetje'
Die geflipte mother****er was de pil van zen vriendin aan het nemen... Veel gekker wordt het niet...

'Ik neem nu vrouwenhormonen, want ik wil een vollere borst. Niet te veel want dan wordt het te erg, gewoon een beetje'