XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

beter neem jij mijn sig over

Waarom?

is je derde been krom?

Hint: Jullie zijn allebei niet grappig. Stop maar met trainen.

:pokerface:

Hij:"Ik ben nu echt alles kei hard aan het trainen?"
Ik: "Benen?"
Hij: "Nee joh"

Een uurtje later:
Hij (dezelfde persoon): "Ik doe nu echt heel veel push-ups, zie je niet dat ik hier al breder begin te worden?" *Wijst zijn traps aan*
Ik: Eum
Hij: "Vind je niet dat ik breder begin te worden?"
Ik: "Ja, stilletjes aan he"

Jullie belgen zijn altijd zo voorzichtig in dat soort dingen. Ik had iets gezegd in de trant van: "Nee".

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

"Voor de clean & jerk, begin je met een overhandse greep en til je het gewicht in een keer tot boven je hoofd met gestrekte armen"

Vriend 1 tegen vriend 2 "Ja goed zo, nee je hoeft de bar niet helemaal te laten zakken (bij bankdrukken), als je het in je borst voelt moet je weer omhoog" :roflol:

"Ik doe 3x per week powertraining, maar ik train geen benen want ik doe al sport op school."

'Ik neem nu vrouwenhormonen, want ik wil een vollere borst. Niet te veel want dan wordt het te erg, gewoon een beetje'

Die geflipte mother****er was de pil van zen vriendin aan het nemen... Veel gekker wordt het niet...

'Ik neem nu vrouwenhormonen, want ik wil een vollere borst. Niet te veel want dan wordt het te erg, gewoon een beetje'

Die geflipte mother****er was de pil van zen vriendin aan het nemen... Veel gekker wordt het niet...

looool hoe ziekkelijk is die gast:roflol:

Sinds ik vrouwenhormonen neem maakt mijn borst de gains van m'n leven.

Come on..................... echt not sure if srs :D

Terug
Naar boven