XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

'Die gasten in de gym kunnen dan wel zwaren gewichten tillen, maar het is niet functioneel. Laat ze maar eens een zak cement tillen, dan vallen ze door de mand'

Deze opmerking kreeg ik laatst. Echt een giller.

Ja, ook al een paar keer gehoord : 'ze zien er wel gespierd uit maar hebben geen greintje kracht'.

"Je kan biceps en triceps niet op één dag trainen, dat heft elkaar op"

Oké dan, bedankt voor de tip? :o

Gister nog, voordat we gingen bbqen:
'Jij eet toch geen vlees? Alleen eiwit-vlees ofzo toch?'

ik word helemaal moe op me werk van die opmerkingen over mijn voeding als ik bulk dan hoor ik de heledag het is tog niet normaal wat jij alleemaal weg kaant. en momenteel zit ik in de cut en dat is het weer ongezond wat ik eet omdat ik alleen salades komkommer vlees vis en dergelijke eet.......en als ik het ze probeer uit te leggen en zeg dat ik meschien wel gezonder bezig ben als zij slaat het weer nergens op wat ik alleemaal vertel......pffffffffffff:rolleyes:

We zouden toch de regering op moeten roepen om het kennis wat er is rond te spreiden op middelbare scholen bij verzorging. Een beetje kennis over gang van zaken kan geen kwaad maar jah een onwetend mens is beter in handen te houden dan een slim mens.

een maatje van me weigert om zijn benen te trainen.

Nou, bij ons in de kantine van de gym liggen allemaal bb-tijdschriften zoals Flex, M&F, ...
Op een keer zitten we er wat in te bladeren en ziet bij foto's van de benen van de pro's.
Zegt men maatje: "kijk, daarom train ik geen benen. Ik wil echt geen benen krijgen die er zo uitzien."

Die gozer denkt echt dat wnr hij zen benen gaat trainen, dat hij na 1 maand de benen van Ronnie Coleman heeft:roflol:

Kwestie van de juiste genen dacht ie, lol.

Maatje: Wil je een koekje?
- Nee dankje..
Maatje: Mag zeker niet van de sportschool
- :o

hij: "Die BB-vrouwen zijn allemaal even lelijk"
ik: "Wat vind je dan precies lelijk?"
hij: "die lelijke neptieten"
...

Toen ik ging wielrennen had ik in 3 weken 3 killo spier erbij. Het moet wel spier geweest zijn maar ik ben niet meer gaan eten.

Wat is daar nou weer "verslandloos" aan?

Neptieten hebben zoveel vrouwen, en is absoluut niet kenmerkend voor BB-vrouwen. Vele pro's hebben siliconen, maar kenmerken voor BB vind ik toch spiermassa - daar train je voor (niet voor neptieten).
Kijk: dat je 8% BF en een gruwelijk eruitspringende spiermassa niet mooi vindt: dat mag je zelf weten (vind ik ook niet mooi om naar te kijken), deze opmerking was kansloos.

Neptieten hebben zoveel vrouwen, en is absoluut niet kenmerkend voor BB-vrouwen. Vele pro's hebben siliconen, maar kenmerken voor BB vind ik toch spiermassa - daar train je voor (niet voor neptieten).
Kijk: dat je 8% BF en een gruwelijk eruitspringende spiermassa niet mooi vindt: dat mag je zelf weten (vind ik ook niet mooi om naar te kijken), deze opmerking was kansloos.

snapte het ook niet maar nujet zegt heb je wel gelijk!
ik vind bb vrouwen eerlijk gezegd niet mooi, maar die neptieten is nu wel het enige mooie deraan:p

Ah oke. Daar heb je wellicht een punt.
Ookal zie ik inderdaad ook bij veel prof bbsters dat ze siliconen borsten hebben. Omdat ze vrouwelijk willen overkomen.

Vriend: je hebt geen anabole steroïden nodig om te groeien.

Terug
Naar boven