AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

bump

On topic: je biceps trainen door setjes van 30 te curlen met spotter :D

1 keer was leuk

Ach russian bear het is weer lente en de beachboys komen er weer aan dus dit topic zal over een tijdje wel weer een opleving hebben ;)

Yesterday in de bus..

Een peet en z'n chick (beide niet al te mager zeg maar) bezig dat ze gingen fitnessen :roflol:
Die gast: ja, en dan moeten we van dat zoete spul drinken in zo een grote emmer met bananensmaak (ging dus over whey:rolleyes:), en dan krijg je meteen dikke spieren! Maar je moet wel fitnessen, want anders word je moddervet (wat ze al waren, maar soit). Ik ken genoeg mensen die zo dik zijn geworden hoor!

En zo ging het nog wel even door :D

een peet

niet echt een citaat maar de laatste tijd krijgen al die ecto's op dit forum echt grote mond en noemen ze andere ecto terwijl ze dat zelf zijn voorbeeld:thommie en killy.

niet echt een citaat maar de laatste tijd krijgen al die ecto's op dit forum echt grote mond en noemen ze andere ecto terwijl ze dat zelf zijn voorbeeld:thommie en killy.

Als je een post van de afgelopen maand vind waar ik iemand uitmaak voor een ecto krijg je 10 euro, weer bullshit om me hier bij te betrekken :s

Ps. Liever wat langer werken en een mooi fysiek, dan zo'n bollegijs die breed is van zijn botstructuur en niet van zijn spieren :)

Net even je logg bekeken, deze ecto traind je er anders wel zwaar uit, vanmiddag 10x80 benchpress, zondag 2x10 100 squat 8x115. Beetje raar voor een ecto met grote mond die langer + lichter is dan jou?

breed van je botstructuur.

Oh_he_mad.jpg

breed van botstructuur :roflol:

dat verdiend een compilatie van mijn beste gifjes

24uz2bk.gif

shaqlaughswalk.gif

tumblr_l9lgi6vkKr1qzx2fh.gif

35cipgi.gif

1239883733_Angry_Video_Game_Nerd.gif

Laatst bewerkt:
Ongelukkige woord keuze is ongelukkig

Als je een post van de afgelopen maand vind waar ik iemand uitmaak voor een ecto krijg je 10 euro, weer bullshit om me hier bij te betrekken :s

Ps. Liever wat langer werken en een mooi fysiek, dan zo'n bollegijs die breed is van zijn botstructuur en niet van zijn spieren :)

Net even je logg bekeken, deze ecto traind je er anders wel zwaar uit, vanmiddag 10x80 benchpress, zondag 2x10 100 squat 8x115. Beetje raar voor een ecto met grote mond die langer + lichter is dan jou?

ecto :trollface:

Oke, misschien heb je dan niet iemand letterlijk ecto genoemd, maar je loopt wel ongelofelijk veel afzeik posts te maken en je hebt nogal grote mond vind ik. Daarnaast ook wel knap dat als iemand buffer is dan jij dat je het meteen toerekent aan zijn botstructuur en niet aan zijn toewijding in training, eten etc. je squat is slecht en je dl is nog slechter. Die filmpjes die ik heb gezien van je is nog geen eens paralel squat en toch lage gewichten en je hebt al een k*t techniek bij een deadlift van 130 kg. Bovendien zijn je armen maar iets van 34 cm , (misschien kleiner) mijn armen zijn niet eens aangespannen even groot als die van jou. Post maar een filmpje van je stoere 10x80. In tegenstelling tot gros van dit forum heb ik de eerste 2-3 maanden dat ik trainde geen borst getraind omdat ik geen spotter had en dacht dat ik daarom geen borst kon trainen.

heb ook het idee dat je langer traint dan ik, en nog steeds k*t stats hebt

Laatst bewerkt:
Train nog geen jaar, zal de filmpjes uploaden van dl, sq en bench. Kan je dan eindelijk eens inzien dat je gewoon zelf je muil moet houden en niet doen alsof je zelf zoveel beter bent :p

Dus omdat je een dikz*k bent ben je ineens verheven boven de "ecto's"?

Terug
Naar boven