XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Neem dan iemand die tenminste enigszins een BB waardig fysiek heeft.. Josef Gloor ofzo.

Neem dan iemand die tenminste enigszins een BB waardig fysiek heeft.. Josef Gloor ofzo.
say wut:eek:
4968397b_jpg_joey_gloor_93.jpg

:roflol:
Maar zo snugger is m,ijn collega helaas niet. Nogsteeds overtuigd dat hij het volle gewicht kan bpen 1x.. ongelovelijke knurft is t ook

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Ik verraad mijn niveau een beetje met dat kratje :rolleyes: hehe
je stats zeggen genoeg, mijn vrind

'Van die shakes krijg je dik zieke bijwerkingen: je wordt er onvruchtbaar van, krijgt allemaal bulten enzo en overal haren. Het is eigenlijk hetzelfde als anabolen' laatst op school xD.

Enigste bult die ik krijg van de roids zit in me broek.. :(

"Krachttraining is toch ook voor de benen?
- Nee hoor, juist bankdrukken enzo..".

"Van al dat eten wordt je later moddervet, je kweekt nu een aanleg om gewoon vet te worden."

"Je moet met jouw dieet eens naar een diëtiste gaan en die zal wel zeggen dat je verkeerd bezig bent, je moet juist via 3 maaltijden al je calorieën binnen krijgen."

Hele avond ging het door. Op het laatst zeggen ze "Ja, ik heb er eigenlijk niet zoveel verstand van maar wat jij nu allemaal doet is zo ongezond als maar kan."

:rolleyes:

Ik ga slapen, dikke koppijn.

Ik ken het soms krijg je van 1 gozer een vloedgolf van dikke bullshit.

Pas geleden weer "jaa je bent niet naturel meer je zit aan de creatine".

ik kreeg te horen dat creatine geen enkel effect heeft omdat je lichaam dat zelf al aanmaakt
van een lerares in microbiologie

Heb je der gelijk een bukake gegeven voor die opmerking ?.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven