XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik vertelde aan een vriendin dat ik geen chips wou.

"Waarom niet?"
"Ben op dieët"
"OMG! Dat doen alleen vrouwen toch? Mannen gaan naar de sportschool"
"....."
"Een goed dieeët bij afvallen is het belangrijkste wat er is trut"

Het klinkt ongeloofwaardig, maar sommige mensen zijn écht zo dom ja.

In de sportschool adviseerde ik iemand om een schema te gebruiken ipv elk apparaat 5min te gebruiken en dan naar huis te gaan. Antwoord:
"Schema maken is k*t"

Die mensen laat ik gewoon met rust hoor, ik heb ze advies gegeven en als ze zo stom reageren kunnen ze het zelf lekker uitzoeken.

het klinkt ongeloof waardig, maar er zijn idd mensen die hun vriendin zomaar trut noemen als ze praat over iets waar ze niet veel van af weet.

sad but true

Het was een vriendin. Daarnaast bedoelde ik het meer in de trant van "domkop" , gelukkig zijn mijn vrienden niet meteen beledigd als ik ze een niet-zo-lief woordje noem, ze vatten het niet serieus op.

Mn 13-jarig broertje is ook de sportschool in gedoken hoor:

'Je moet een koude douche nemen meteen na het trainen. Dan vormt het vet zich naar je spieren, en zie je er nog groter uit.'

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vroeger wist ik niet eens dat schouders spieren waren:o

En met vroeger bedoel je vorige week?

Een vriend van me die af en toe een paar weken traint en af en toe een paar maanden weer niet zei tegen me: Voor mij is het moeilijker om spier aan te zetten omdat ik geen vet heb om om te zetten zoals de meeste.

Helaas voor de mensheid dat die citaat hier al te vaak staat.

En met vroeger bedoel je vorige week?

Een vriend van me die af en toe een paar weken traint en af en toe een paar maanden weer niet zei tegen me: Voor mij is het moeilijker om spier aan te zetten omdat ik geen vet heb om om te zetten zoals de meeste.

Helaas voor de mensheid dat die citaat hier al te vaak staat.

Valt idd in de categorie: als ik 10 cent kreeg voor......

Net zoals benen niet trainen omdat ze al voetballen,
Mijn antwoord: Ik handbal, hoef ik dan niets te trainen?

Vriendin van me:

Iemand die ik ni ken:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan nog een "discussie" met grieten in mijn klas die zeiden dat zwemmers KEI gespierd waren omdat ze o.a. een sixpack hadden (1 van de griet haar lief was natuurlijk een zwemmer). Kon maar moeilijk mijn lach inhouden dus ik kom met een tegensport zoals bvb Ringsporters (gymnastiek) pas gespierd waren waarop ik het antwoord kreeg dat dat teveel zou zijn..
Ik ben er verder niet op in gegaan aangezien dat toch hopeloos zou zijn..

begin een beetje het gevoel te krijgen dat vrouwen een sixpack met een ecto er omheen wille

En dan nog een "discussie" met grieten in mijn klas die zeiden dat zwemmers KEI gespierd waren omdat ze o.a. een sixpack hadden (1 van de griet haar lief was natuurlijk een zwemmer). Kon maar moeilijk mijn lach inhouden dus ik kom met een tegensport zoals bvb Ringsporters (gymnastiek) pas gespierd waren waarop ik het antwoord kreeg dat dat teveel zou zijn..
Ik ben er verder niet op in gegaan aangezien dat toch hopeloos zou zijn..
BP: 10x70
SQ: 6x77,5
DL: 10x90
Verdubbel alles dan houden ze vanzelf hun bek wel. :)

vandaag een jongen in de sportschool van 16: "ik moet stoppen met trainen van mijn vader omdat ik nog niet uitgegroeid ben, als ik 18 ben mag ik weer van hem"

Volgens mijn vader is KT op jonge leeftijd slecht voor je omdat je op oudere leeftijd klachten zou krijgen en het is slecht voor je botten etc etc:o

van die appie wappies op de sportschool die alles zelf beter weten dan een ander;

(ze hebben net uitleg gehad dat ze voor spieropbouw niet te veel reps moesten gaan doen)
vent is net weg en meteen; ja man, gaan gewoon die 50 keer doen jonge, das echt wel veel beter dan die zware en maar 15x......

En het ergste was nog, echt serieus 50 reps gaan doen ook he....

daar steek ik niet eens moeite in om er wat van te zeggen...

Laatst bewerkt:
gewoon omdat het kan :)

Volgens mijn vader is KT op jonge leeftijd slecht voor je omdat je op oudere leeftijd klachten zou krijgen en het is slecht voor je botten etc etc:o

Zit ook wel iets van waarheid in, zoals bij veel zaken maar zo extreem is het zeker niet.

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

lol@anabole steroide bij die droge kerel.

Niet droog worden dus want dan zit je aan de AAS!

Mijn ouders vragen steeds waarom ik zoveel eet, dus ik zeg dat het is om aan te komen.
Ouders: Dat komt vanzelf wel joh.

Uhu, en er wordt ook vanzelf op een dag 1 miljoen euro op mijn rekening gestort

Zit ook wel iets van waarheid in, zoals bij veel zaken maar zo extreem is het zeker niet.

Heb hem uitgelegd dat ik het gewicht doe dat ik kan met goeie uitvoering en dat ik niks forceer, maar hij bleef volhouden en dat het juist komt door me leeftijd want hij had ook een collega die aan bb deed vanaf z'n 15e en die heeft nu heel veel klachten (is nu 28) enzovoort.. :o

Terug
Naar boven