AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

en je bent 18 jaar :S
hoe kan je dan ooit 120 kg hebben gewogen? eet jij elke dag een kip?

Hint: ik game al bijna een jaar niet meer (alleen nog met vrienden enz) en sta nog op dik 3 uur per dag gemiddeld ;)

Verder zon 2l cola p/d + amper sporten, tikt aan

Verder ben ik vrij groot/breed :P

Toen ik cashews aan het eten was als avondeten zei iemand; dat is snoep wat je eet. Ik gvd helemaal uitleggen dat het uit een plant komt en hartstikke gezond is. :o

Een meisje van 54 kilo - 1,80 zei dat ze veel eet. 4 appels, 20 'koekjes' en 5 botherhammen op 1 dag. Ze zei HEEL VEEL! :o

Wanneer je eenmaal spier hebt, niet in vet kunt aankomen. :o

Iemand een paar weken geleden in komen eten: "Ik eet graag thais, want dat is het enige eten waar je niet van bijkomt"

''Je moet eerst goed een paar maand brood eten voordat rijst en pasta's goed kunnen werken als koolhydraten''

'' Eet jij geen brood? (ik: nee) weet je wel hoeveel soorten eiwitten er zijn? dat mis je allemaal''

O_O

Brood en vlees en kaas, dat kost je meer energie omdat te verbranden dan dat het opneemt. Je lichaam neemt er dus geen voedingsstoffen uit op.

Ik hoorde laatst op tv dat iemand zijn spieren allemaal werden omgezet in vet.

Damn, dan is het toch waar :-/

'Het maakt niet uit hoeveel anabolen je gebruikt, alles wat wordt ingespoten in het lichaam wordt opgenomen. Dus je kan het beste zoveel mogelijk pakken'.

'Ik ga niet zwaarder trainen, want dan moeten je spieren te hard werken en verbrand je massa'

geef mij wat coleman nam en ik word ook zo groot

'Het maakt niet uit hoeveel anabolen je gebruikt, alles wat wordt ingespoten in het lichaam wordt opgenomen. Dus je kan het beste zoveel mogelijk pakken'.

'Ik ga niet zwaarder trainen, want dan moeten je spieren te hard werken en verbrand je massa'

zwaarder trainen als in volume kan inderdaad ten koste gaan van je massa

Terug
Naar boven