- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meer eten, gaat niet alleen maar om veel kip eten...
meer eten, gaat niet alleen maar om veel kip eten...
dat begrijp ik ook wel, was beetje sarcastisch bedoeld..en je bent 18 jaar :S
hoe kan je dan ooit 120 kg hebben gewogen? eet jij elke dag een kip?

+1Tegen mijn grootouders waar ik toen een paar maand woonde, had een dokter ooit gezegd dat er in die weight gainers beton vermengd zit.
xd

Iemand een paar weken geleden in komen eten: "Ik eet graag thais, want dat is het enige eten waar je niet van bijkomt"
''Je moet eerst goed een paar maand brood eten voordat rijst en pasta's goed kunnen werken als koolhydraten''
'' Eet jij geen brood? (ik: nee) weet je wel hoeveel soorten eiwitten er zijn? dat mis je allemaal''
O_O

Betere instelling zoeken. Eet elke dag goed, lift goed en zorg dat je elke keer PR's maakt = winik van 40 kg naar 70kg bench, mag blij zijn als ik volgend jaar 80-90 kg haal![]()

ja van die voormalig sterkste man van nederland ofso toch?Ik hoorde laatst op tv dat iemand zijn spieren allemaal werden omgezet in vet.
'Het maakt niet uit hoeveel anabolen je gebruikt, alles wat wordt ingespoten in het lichaam wordt opgenomen. Dus je kan het beste zoveel mogelijk pakken'.
'Ik ga niet zwaarder trainen, want dan moeten je spieren te hard werken en verbrand je massa'