MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

of aan degene die dacht dat dat een troll was van hem:exactly:

Ik volg je niet meer, bra ? Protein is eiwit. Proteinen zijn ook eiwitten. Ik had het over protein, wat in de Engelse vocabulair neerkomt als eiwit.

Dude is it so hard to follow?

Waarschijnlijk komt het ook nog van latijns af nu meerdere woorden daarvan zijn afgeleid, maar dat durf ik niet te zeggen.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:00 ----------

:roflol:

Ik volg je niet meer, bra ? Protein is eiwit. Proteinen zijn ook eiwitten. Ik had het over protein, wat in de Engelse vocabulair neerkomt als eiwit.

Waarschijnlijk komt het ook nog van latijns af nu meerdere woorden daarvan zijn afgeleid, maar dat durf ik niet te zeggen.

ik ben je vader

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:00 ----------

:roflol:

Lol, wat een gesprek weer hier :D

Hier nog een tof weetje. Ik heb es opgezocht waar proteine, het woord, nu echt vandaan komt... bedacht door Nl'er en gebasseerd op byzantijns grieks dus.

http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/proteine

Kom ik thuis zegt mijn moeder:
Ja, ik wil het graag ergens over hebben met je. Ik heb die potten gevonden en ik wil niet dat je drugs gaat gebruiken. (waren een paar potten creatine... :rolleyes:)
Gelukkig heeft ze daarna even een bezoekje aan google gebracht dus toen was het alweer opgelost..

Kom ik thuis zegt mijn moeder:
Ja, ik wil het graag ergens over hebben met je. Ik heb die potten gevonden en ik wil niet dat je drugs gaat gebruiken. (waren een paar potten creatine... :rolleyes:)
Gelukkig heeft ze daarna even een bezoekje aan google gebracht dus toen was het alweer opgelost..

Hahaha oooh ge-wel-dig! Dit is ook zo herkenbaar en heeft volgens mij iedereen die rond jou leeftijd bezig is met trainen meegemaakt :D.

Niet zozeer een citaat maar toch redelijk verstandloos: ik kreeg gisteravond in de kleedkamer een boterhamzakje met creatine aangeboden van een gozer die ik 1x kort heb gesproken in de gym :rolleyes: ''neem dit direct voordat je gaat bankdrukken en je drukt gewoon 10kg extra!''....over domheid en placebo's gesproken.....

Je moet voor de fitness rukken dan kan je meer tillen

Ik doe altijd tijdens fitness.

fitness :gay:

oh vandaag weer in de gym... banken met van die schuimrubberen kussentjes, vreselijk :roflol:

Wees blij, wij hebben hout met klein laagje leer er over 'hardcore' gym noemen ze dat :mad:

als je net begint met trainen en dunne armpjes hebt moet je handschoentjes dragen, dan lijk je pro :D

Terug
Naar boven