Maartennnn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 193
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Kunnen we natuurlijk ook vragen aan diegenen die ingaan op troll-shizzle![]()
of aan degene die dacht dat dat een troll was van hem

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we natuurlijk ook vragen aan diegenen die ingaan op troll-shizzle![]()

Vitaminedrankjes.Dat staat er niet he! Alleen dat ie het rare drankjes vindt.
of aan degene die dacht dat dat een troll was van hem![]()

Ik volg je niet meer, bra ? Protein is eiwit. Proteinen zijn ook eiwitten. Ik had het over protein, wat in de Engelse vocabulair neerkomt als eiwit.
Dude is it so hard to follow?
Waarschijnlijk komt het ook nog van latijns af nu meerdere woorden daarvan zijn afgeleid, maar dat durf ik niet te zeggen.

wat vervelend mijn vader is gestorven. voor jou geen proteindrankjes meer!
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:37 ----------
Oh wacht je bent 16 explains a lot..
gecondoleerdIk volg je niet meer, bra ? Protein is eiwit. Proteinen zijn ook eiwitten. Ik had het over protein, wat in de Engelse vocabulair neerkomt als eiwit.
Dude is it so hard to follow?
Waarschijnlijk komt het ook nog van latijns af nu meerdere woorden daarvan zijn afgeleid, maar dat durf ik niet te zeggen.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:00 ----------
![]()
Kom ik thuis zegt mijn moeder:
Ja, ik wil het graag ergens over hebben met je. Ik heb die potten gevonden en ik wil niet dat je drugs gaat gebruiken. (waren een paar potten creatine...)
Gelukkig heeft ze daarna even een bezoekje aan google gebracht dus toen was het alweer opgelost..
.
''neem dit direct voordat je gaat bankdrukken en je drukt gewoon 10kg extra!''....over domheid en placebo's gesproken.....Lol, wat een gesprek weer hier![]()
Hier nog een tof weetje. Ik heb es opgezocht waar proteine, het woord, nu echt vandaan komt... bedacht door Nl'er en gebasseerd op byzantijns grieks dus.
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/proteine

Wees blij, wij hebben hout met klein laagje leer er over 'hardcore' gym noemen ze dat![]()
Dan kan ik juist minder.Je moet voor de fitness rukken dan kan je meer tillen

als je net begint met trainen en dunne armpjes hebt moet je handschoentjes dragen, dan lijk je pro![]()