MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Die moeder van een halve ton over waarom ze niet de Serious Mass van de fan neemt:

"these are mass gaining shakes with protein. Wich I'm not doing. I dont wanna gain weight like that.....thats very unhealty"

goed om te weten, je wil natuurlijk niet op een onverantwoorde manier naar de 500 kilo bulken.....niet te geloven dit..

Laatst bewerkt:
pff wtf.. zieke mensen. en dat ook nog sexy vinden bahbah. misselijk zouk er van worden..

Die moeder van een halve ton over waarom ze niet de Serious Mass van de fan neemt:

"these are mass gaining shakes with protein. Wich I'm not doing. I dont wanna gain weight like that.....thats very unhealty"

goed om te weten, je wil natuurlijk niet op een onverantwoorde manier naar de 500 kilo bulken.....niet te geloven dit..

:roflol: !

wat ecto's die de kleedkamer in kwamen

"Elke dag trainen is echt niet goed voor je"
"ik train altijd 1 spiergroep per week"

Ik: Ik zou graag whey-eiwitten kopen.
Moeder: Nee dat mag je niet van me.
Ik: Waarom? Is volledig onschuldig.
Moeder: Omdat je dan gemakkelijk op andere dingen overschakelt die niet zo onschuldig zijn en ik wil niet dat je zo'n opgeblazen lijf krijgt.
Ik: Ik ben niet van plan ooit steroïden te gebruiken hoor, dat is illegaal.
Moeder: Illegaal of niet, ze verkopen het wel op de hoek van de straat ( en dan bedoelt ze een supplementenwinkel die zich een paar maand geleden gevestigd heeft op de hoek van de straat)

Moeder: Omdat je dan gemakkelijk op andere dingen overschakelt die niet zo onschuldig zijn en ik wil niet dat je zo'n opgeblazen lijf krijgt.
Moeder: Illegaal of niet, ze verkopen het wel op de hoek van de straat ( en dan bedoelt ze een supplementenwinkel die zich een paar maand geleden gevestigd heeft op de hoek van de straat)

:roflol: herkenbaar op een of andere mannier

Ik: de monteur heeft me gematst met dat rokende stuur van me omdat de garantie van de auto pas een paar dagen geleden verlopen is
Bespaar ik 70 euro en reparatiekosten mee :D
Moeder: mooi dan kan je dat geld weer opzij leggen
Ik: nee nu kan ik die sups halen die al weer bijna op zijn, ik wou eerst een weekje zonder om het geld op te halen maar nu heb ik het geld al weer
Moeder: is het nu geen goede tijd om met die rotrommel te stoppen
Ik: :fuu:

ik heb ook zo'n moeder
ze denkt ook dat supps niet zo onschuldig zijn en een stap naar AAS

ik heb ook zo'n moeder
ze denkt ook dat supps niet zo onschuldig zijn en een stap naar AAS

Gelukkig heb ik ze mogen bestellen:)
Ze zijn nu wel de hele tijd bezig dat ik een 'jerommeke' ga worden. Zo kwamen er gisteren enkele profbodybuilders op televisie en dan zei mijn vader dat ik er binnen een paar maanden ook zo zal uitzien met die eiwitten:rolleyes:

Ze zijn nu wel de hele tijd bezig dat ik een 'jerommeke' ga worden. Zo kwamen er gisteren enkele profbodybuilders op televisie en dan zei mijn vader dat ik er binnen een paar maanden ook zo zal uitzien met die eiwitten:rolleyes:

Hehe, hoe zeggen ze dat weer in het engels? Ingorance is bliss

Toenstraks op het werk hoorde ik iets grappigs.

Persoon A: Ik ben nu vegetarisch, ik heb 110kg gewogen he!
Persoon B: Dat is bijna drie keer mijn gewicht, ik weeg nu 62. Ik wil weer elke dag gaan joggen om droog te trainen, dat bodybuilden doe ik niet. Dat is niks dat bodybuilden, met droogtrainen zijn de spieren van jezelf en ben je nog steeds snel enzo.

wow 62 :| ja zou ma droog gaan trainen, je zou maar vet en sloom worden xD

Als je dat spul (whey) gebruikt heb je weinig doorzettingsvermogen. Dan ben je te zwak om zelf spieren te kweken.

Shittttt wat voor eiwitten koop jij !!!!!!!

mijn moeder: "hè jongen toch, je moet niet op die onregelmatige tijden eten!, dat is erg slecht voor je eet gewoon 3 keer op een dag met ons mee!"
ik: hmmpff.. ten eerste eet ik alleen met diner met je mee ma omdat ik overdag werk..

Je bent 30 ofzo?

Dat lijkt me ook. Er is NIEMAND die elke week alleen borst en de weekerop benen traint.

Ik denk dat hij bedoelt: 1 week op ma, wo ,vrijdag; borst 8 oefeningen, 1 dag volume, 1 dag kracht, 1 dag extra beukdag als bonus

week 2: ma, wo, vrij; rug; ook weer 8 oefeningen

En zo een cyclus van 2 maanden afwerken :D:D

Terug
Naar boven