XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik vind jullie gekibbel wel een beetje verstandeloos :)

- Als ik elke dag 2 shakes drink, en niet ga trainen... dan word ik echt super dik.. zegt de ene ecto tegen de andere dikke sporter in de sportschool... ik moest er echt even om lachen..

- 1 van de 2 van hierboven wilde 60 kilo benchen, een grote mond dat het hem wel lukte. 1e keer met moeite, en de 2e keer ging hij 5cm naar beneden. liep daarna zwaar glunderend naar een meisje toe ...

- Als ik elke dag 2 shakes drink, en niet ga trainen... dan word ik echt super dik.. zegt de ene ecto tegen de andere dikke sporter in de sportschool... ik moest er echt even om lachen..

- 1 van de 2 van hierboven wilde 60 kilo benchen, een grote mond dat het hem wel lukte. 1e keer met moeite, en de 2e keer ging hij 5cm naar beneden. liep daarna zwaar glunderend naar een meisje toe ...

ah waarschijnlijk zag je mij :)

Lijkt me niet, tenzij je sport in Groenlo :)

''Alle hormonen worden in de hypofyse geproduceerd!''

Uhh....

Haha voor het eerst dat ik iets verstandloos hoor. Ik zat te werken en gegeven moment ging we even pauzeren, omdat collega wou roken. Ok, leuk en het gesprek ging in kort zo:

Ik: Je bent best breed (just messin')
Collega: (Grinniken) Valt best mee hoor
Ik: Ben jij uitsmijter geweest ofzo?
Collega: Nee, ze hadden wel keer gevraagd of ik wou
Ik: Had je moeten doen man, maar strongman/powerlifting vind je dat niet wat? Je ziet er breed uit.
Collega: Nee, mag geen fysiek zwaar werk doen in verband met mijn knieen. Ook gebruiken die mensen van die rare drankjes.
Ik: Wat voor?
Collega: Ja weenie, proteine ofzo dat lijkt me gevaarlijk
Ik: (vies grijnzen van binnen) nee man, dat zijn gewoon eiwitten vind je ook in eieren en kip.
Collega: Oo
Ik: Je bedoelt AAS? Maar daar wordt wel streng gecontroleerd op doping.
Collega: OK.

Laatst bewerkt:
Wat is daar verstandloos aan? Lol

Vind dat jij hier verstandlozer uitkomt dan je collega ,hahahahaha.

Verkapte kijk mij eens buff zijn gesprek.

Zijn proteïnen hetzelfde als eiwitten???

hoe laag is jouw IQ?

Ik heb het over protein hé :)

Terug
Naar boven