Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

kan je er wel indrukwekkend uitzien met 70 kilo :o???? LOL

"stomme kankermongol met je shake in de kantine, hoe zielig ben je met je ienieminie poep spiertjes in je middelbareschool kantine tof lopen doen met een zielige shake, gozer, je bent nog niet eens volgroeid man, ga lekker 5 jaar wachten met die kanker, nerd"

Fok!

:roflol: Curve stomp in progress

"Krijg je niet genoeg eiwitten binnen in de bosjes achter het station?"
Moest toch wel even lachen

TS maakt de sport ook belachelijk.

"stomme kankermongol met je shake in de kantine, hoe zielig ben je met je ienieminie poep spiertjes in je middelbareschool kantine tof lopen doen met een zielige shake, gozer, je bent nog niet eens volgroeid man, ga lekker 5 jaar wachten met die kanker, nerd"

Fok!

whahahahah, op dat soort gasten wil je je toch los gooien xD

Waarom? Hij heeft toch gelijk. Alsof die kerel echt een eiwitshake drinkt omdat hij anders niet aan zen eiwitten raakt. Is gewoon omdat hij de aandacht leuk vindt.

Nah denk het niet.. eiwit shake is easy en lijkt me niet dat iedereen op school een maaltijd mee neemt?

Ik zou het ook doen hoor, scheelt een hoop gerotzooi met voeding dat je mee moet nemen naar school.

idd en als je met aan maaltijd komt kijken ze je helemaal raar aan xD

of je neemt een whey shake mee in een fles waar je niet kan zien wat erin zit..

Waarom moeilijk doen voor zo'n snotjoch? die buiten stoer met z'n jointje staat..

Ik hossel

Zou die dingen ook niet op school drinken hoor...
Krijg je toch alleen maar vooroordelen te horen van mensen die hier geen zak verstand van hebben.

Kun je wel zeggen '' Schijt aan '', maar het zal op z'n tijd wel beginnen te irriteren.

Terug
Naar boven