AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Die :D staat er niet voor niets.
BBosman kan wel gelijk hebben, maar het lijkt me sterk dat die sportinstructeur dat bedoelde.
Dat geef je toch niet als eerste advies als iemand aankomt dat z'n borst niet goed vooruitgaat...

Het is juist een van de beste uitspraken die ik een instructeur heb horen maken, en ze hebben niet vaak goed advies. Bijna niemand traint zn benen in een gemiddelde sportschool en zonder een beetje massa en kracht in je onderlichaam blijft je bovenlichaam ook achter + dat het core traint wat ook vaak achterwege blijft en van pas komt bij bank.

Dat doet veel meer voor je dan als een gay tussendoor gaan opdrukken of flyes gaan doen zoals vaak als eerste gedaan wordt.

(je karma zie ik wel verschijnen :D)

ronald arzoni zegt
Neem je ook shakes?
Vincent Leuver zegt
ja
ronald arzoni zegt
REAL ADDICTED !

'neem'

Misschien toch wel Joep..

Die :D staat er niet voor niets.
BBosman kan wel gelijk hebben, maar het lijkt me sterk dat die sportinstructeur dat bedoelde.
Dat geef je toch niet als eerste advies als iemand aankomt dat z'n borst niet goed vooruitgaat...
Beste advies voor alles onder de 90kg lichaamsgewicht

:trollface:

"Mensen die BB doen leven over het algemeen minder dan iemand die dat niet doet."
"Neem je shakes? Ja? Dan ben je niet naturel bezig."

"Mijn eiwitshakes, daar zitten 2500 kilocalorieen in"
"Volgens mij klopt dat niet hoor.. :p"
"Nee, echt, is een speciale soort shake."

"Mijn eiwitshakes, daar zitten 2500 kilocalorieen in"
"Volgens mij klopt dat niet hoor.. :p"
"Nee, echt, is een speciale soort shake."

Hij zal wel mammoth 2500 gebruiken.. Toch crap spul..

Buiten dat heb ik me voorgenomen nooit meer in discussie te gaan met onwetende mensen over supplementen en dergelijke.

mijn vader had laatst ook wel een goeie.
Ik ben sinds ik aan het trainen ben flink afgevallen, en krijg (al zeg ik het zelf) mooie stevige gespierde benen...

hij: maar als je hiermee stopt dan ben je dit toch zo weer kwijt

:rolleyes: tja... en nog grote kans dat hij gelijk heeft ook... als ik zou stoppen met trainen en niet meer op mijn voeding letten :p

mijn vader had laatst ook wel een goeie.
Ik ben sinds ik aan het trainen ben flink afgevallen, en krijg (al zeg ik het zelf) mooie stevige gespierde benen...

hij: maar als je hiermee stopt dan ben je dit toch zo weer kwijt

:rolleyes: tja... en nog grote kans dat hij gelijk heeft ook... als ik zou stoppen met trainen en niet meer op mijn voeding letten :p
zijn jou stats real ?

Elke dag bankdrukken, dan ga ik het hardst vooruit, me rug groeit wel mee..:rolleyes:

Terug
Naar boven