- Waardering
- 184
Iedereen weent wel eens?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus idd, hou je gewoon je mond olifantenschildpad dan kan dat gezeik stoppen en kunnen we weer verder met dit topic..
wat een hoop bullshit allemaal
![]()

ken ook zo'n gast maar die trolt de hele boel altijd bij elkaar, prachtig. "en wat eet je nou op een dag? veel kip enzo?" antw: "nee joh, je moet juist ook genoeg verzadigde vetten eten, ik eet elke avond een zak chips leeg"
Ga altijd helemaal stuk dan![]()

Okeee .. back to topic.
Citaat van verstandloze:
Hij: Gebruik je suplementen of ook rommel?
Ik: Hoe bedoel je 'rommel'? Anabolen?
Hij: Ja man creatine enzo
Ik:![]()
Mijn biologie leraar: Je kunt gerust tegen een bodybuilder gaan vechten want die spieren zijn toch nep. Die bestaan alleen maar uit vocht.
Dude srs... net alsof bodybuilding iets met vechten te maken heeft.
Mijn biologie leraar: Je kunt gerust tegen een bodybuilder gaan vechten want die spieren zijn toch nep. Die bestaan alleen maar uit vocht.
gast die BOR's staat te doen met n bolle rug, Uhh ik zou proberen je rug hol te houden, krijgt nog n hernia joh!
en dan het prachtige antwoord: Die heb ik al !!

Deze mensen beschouw ik niet als BB... zo kan me ecto neefje van 18 het nog...Als die het over bodybuilders had die zich volspuiten met synthol, dan geef ik hem gelijk.
Je spreekt hem nog wel over 6 maandenEr zit weer een hilarische kerel bij ons in de gym van 16jaar.Traint 3 maand en is aan het kuren sinds de moment dat hij begon.
Daarbij traint hij 5 dagen per week als het school is, en 5 dagen 2 keer per dag als het vakantie is. Hij traint ook enkel borst, schouders en biceps met de meest vage oefeningen.
Probleem is, dat onze jonge vriend doordat hij nog nooit van voeding gehoord heeft, niet zo erg veel massa bijkomt, maar wel enorm sterk wordt op zn borst en schouders door die gram anabolen die hij per week wegspuit.
Gevolg: Die kerel loopt nu als een aap doordat zn schouders volledig naar voor getrokken worden door zn borst... Hij vindt het zelf allemaal wel stoer...
en wtf 16 jaar en dan al aan de juice?!