AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

3 pagina's aan een k*t discussie besteed.

nice

3 pagina's aan een k*t discussie besteed.

nice

jezus idd, hou je gewoon je mond olifantenschildpad dan kan dat gezeik stoppen en kunnen we weer verder met dit topic..

wat een hoop bullshit allemaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus idd, hou je gewoon je mond olifantenschildpad dan kan dat gezeik stoppen en kunnen we weer verder met dit topic..

wat een hoop bullshit allemaal

sdpcg1.gif

Gif is wel grappig :p

:D ken ook zo'n gast maar die trolt de hele boel altijd bij elkaar, prachtig. "en wat eet je nou op een dag? veel kip enzo?" antw: "nee joh, je moet juist ook genoeg verzadigde vetten eten, ik eet elke avond een zak chips leeg"

Ga altijd helemaal stuk dan:D

ik zou willen dat die trolt, arme jonge dat het is. ruim 2 meter. spuit zich helemaal lek en tword nog nie veel.. :p

trollen @ gym vind ik af en toe ook nog wel is mooi ja,

ik heb nog n mooie bedenk ik me nu...

gast die BOR's staat te doen met n bolle rug, Uhh ik zou proberen je rug hol te houden, krijgt nog n hernia joh!

en dan het prachtige antwoord: Die heb ik al !!

helemaal stuk daar.

( en nu weet die ook waar die vandaan komt.. )

Okeee .. back to topic.

Citaat van verstandloze:

Hij: Gebruik je suplementen of ook rommel?
Ik: Hoe bedoel je 'rommel'? Anabolen?
Hij: Ja man creatine enzo
Ik: :twitch:

Okeee .. back to topic.

Citaat van verstandloze:

Hij: Gebruik je suplementen of ook rommel?
Ik: Hoe bedoel je 'rommel'? Anabolen?
Hij: Ja man creatine enzo
Ik: :twitch:

me :ja ik gebruik anabole stoffen zeg ik meestal

stupid whining dude : srs ?

me : ja kip bijv.

stupid ****: huh ?

me : ja u mad, ? ga lezen voor je ergens over probeert mee te praten

voetnoot: bij stupid whining dude kan ook ons mam gelezen worden in 99% van de gevallen

http://hasselt.napco.nl/ziekten/details/3667

Mijn biologie leraar: Je kunt gerust tegen een bodybuilder gaan vechten want die spieren zijn toch nep. Die bestaan alleen maar uit vocht.

Dude srs... net alsof bodybuilding iets met vechten te maken heeft.

wat heb je tegen hem gezegd?

Als die het over bodybuilders had die zich volspuiten met synthol, dan geef ik hem gelijk.

Mijn biologie leraar: Je kunt gerust tegen een bodybuilder gaan vechten want die spieren zijn toch nep. Die bestaan alleen maar uit vocht.

Die heb ik ook vaker gehoord ja:

schoonvader:

Anabolen zijn verschrikkelijk slecht
en
die spieren zijn nep, zijn opgeblazen
en
bodybuilders zijn niet sterk
en
bodybuilders zijn niet lenig
en
eieren zijn slecht voor je

not saying dat mijn schoonvader verstandloos is, maar van bodybuilding weet hij niks

Laatst bewerkt:

Les uitlopen en niet meer terugkomen imo

Er zit weer een hilarische kerel bij ons in de gym van 16jaar.Traint 3 maand en is aan het kuren sinds de moment dat hij begon.

Daarbij traint hij 5 dagen per week als het school is, en 5 dagen 2 keer per dag als het vakantie is. Hij traint ook enkel borst, schouders en biceps met de meest vage oefeningen.

Probleem is, dat onze jonge vriend doordat hij nog nooit van voeding gehoord heeft, niet zo erg veel massa bijkomt, maar wel enorm sterk wordt op zn borst en schouders door die gram anabolen die hij per week wegspuit.

Gevolg: Die kerel loopt nu als een aap doordat zn schouders volledig naar voor getrokken worden door zn borst... Hij vindt het zelf allemaal wel stoer...

Er zit weer een hilarische kerel bij ons in de gym van 16jaar.Traint 3 maand en is aan het kuren sinds de moment dat hij begon.

Daarbij traint hij 5 dagen per week als het school is, en 5 dagen 2 keer per dag als het vakantie is. Hij traint ook enkel borst, schouders en biceps met de meest vage oefeningen.

Probleem is, dat onze jonge vriend doordat hij nog nooit van voeding gehoord heeft, niet zo erg veel massa bijkomt, maar wel enorm sterk wordt op zn borst en schouders door die gram anabolen die hij per week wegspuit.

Gevolg: Die kerel loopt nu als een aap doordat zn schouders volledig naar voor getrokken worden door zn borst... Hij vindt het zelf allemaal wel stoer...
Je spreekt hem nog wel over 6 maanden ;) en wtf 16 jaar en dan al aan de juice?!

Ach ja, die lui lopen helaas ook rond...

hij komt zichzelf wel tegen over een jaartje of wat.

Dan issie en compleet uit verhouding, en loopt krom waardoor hij waarschijnlijk allerlei kwaaltjes in de rug e.d gaat krijgen.

Das nog niks je moet maar is Mohamed Chahbouni opzoeken op facebook..
En een vriend van hem die ik ken kuurt van zijn 14 jaar is nu net 17 geloof ik, akkoord die gast heeft een superlichaam en let op wat hij eet, maar hij haalt de 25 volgens mij niet..

Terug
Naar boven