XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Toch niet nieuw dat soort lui, waar ik 10 jaar geleden trainde was het echt heel erg. Echt serieus 2 weken aan het trainen, zonder de basiskennis gewoon gelijk aan het kuren. In het begin heel timide en na 8 weken voelden ze zicht het mannetje. Viel met op dat ze op een of andere manier heel snel traps compleet uit proportie wisten te kweken. Zal wel komen dat het een oefening is waar je heel snel veel gewicht mee kan gebruiken (is extra stoer). En daarna zogenaamd last van zonneallergie :). Denk dat er van die gastjes geen enkele meer groot is.

Das nog niks je moet maar is Mohamed Chahbouni opzoeken op facebook..
En een vriend van hem die ik ken kuurt van zijn 14 jaar is nu net 17 geloof ik, akkoord die gast heeft een superlichaam en let op wat hij eet, maar hij haalt de 25 volgens mij niet..

Die mohamed kuurt?

Ook die dingen die hij op zijn prikbord zegt :roflol:

Laatst bewerkt:
Als die het over bodybuilders had die zich volspuiten met synthol, dan geef ik hem gelijk.
synthol heeft niks met bb te maken
jammer dat mensen altijd zo snel hun mening klaar hebben terwijl ze niks afweten van bodybuilding! ze hebben hun oordeel al gegeven zonder dat ze ook maar iets weten bb vol met vocht yea right

Mohamed Chahbouni :
:( Waarom maak ik fouten .en verpest ik mijn toekomst !!

wel zelf inzicht :)

Ja af en toe als ik me verveel ga ik is op zijn profiel loeren. Het is noch verbeterd, eerst had hij foto's waarmee hij duidelijk wou maken dat hij personal trainer was. Ook is zo'n gesprekje gelezen waarin stond '' kga echte biest worde kheb ... Gekocht wajaaaw' ofzoiets.

Das nog niks je moet maar is Mohamed Chahbouni opzoeken op facebook..
En een vriend van hem die ik ken kuurt van zijn 14 jaar is nu net 17 geloof ik, akkoord die gast heeft een superlichaam en let op wat hij eet, maar hij haalt de 25 volgens mij niet..

Ja en dat krijgt dit soort reacties:

Chicka Jwz j kan mss liedjes gaan sgryve j bnt egt goed x

Omdat je een of andere sentimentele k*t tekst schrijft wil dat nog niet zeggen dat je liedjes kan gaan schrijven achterlijk varken - Dat wou ik reply'en :P

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 12:23 ----------

Deze dan, die slaat echt alles, staat in zn vriendenlijstje.

http://www.facebook.com/photo.php?f...68055873.12629.100001422309752&type=3&theater

Nice legs *mooehhahahaha*

Ach hij bedoeld het vast goed :p hij gaat namelijk in het weekend alleen voor abs naar de fitness, getuigd toch van goede wil, niet? :p

Strong quads. :o

Ja en dat krijgt dit soort reacties:

Omdat je een of andere sentimentele k*t tekst schrijft wil dat nog niet zeggen dat je liedjes kan gaan schrijven achterlijk varken - Dat wou ik reply'en :P

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 12:23 ----------

Deze dan, die slaat echt alles, staat in zn vriendenlijstje.

http://www.facebook.com/photo.php?f...68055873.12629.100001422309752&type=3&theater

Nice legs *mooehhahahaha*

i just shit my pants, wel zonde man :(

Haha die Timson loopt op elk festival halfnaakt als Zyzz rond :') heeft ook al z'n portie test gehad.

Triest dat jongens voor zo'n fysiek al naar de AAS grijpen.

Ach als je een beetje ripped bent denken mensen toch dat je AAS doet. Keek net een programma. Was een medium sized dude, en meisjes wisten ZEKER datie anabolen had gedaan. Nou dat was het fysiek wat je hebt na 2 jaar normaal trainen.

Gebrek aan kennis en afgunst. Ik leg me er tevens bij neer, dan denken ze maar dat ik spuit

Ach als je een beetje ripped bent denken mensen toch dat je AAS doet. Keek net een programma. Was een medium sized dude, en meisjes wisten ZEKER datie anabolen had gedaan. Nou dat was het fysiek wat je hebt na 2 jaar normaal trainen.

Gebrek aan kennis en afgunst. Ik leg me er tevens bij neer, dan denken ze maar dat ik spuit

zo, wijven die dom lullen over iets waar ze geen verstand van hebben, what are the odds.

Kan jou het rotten als ze dat denken. De gene die het hardst roepen dat ze het niet doen hebben volgens mij het vaakst hun reet vol zitten!

Ik hoop niet dat die Mohamed kuurt, want naaste een sixpack heeft die kerel helemaal niks. Ja hij heeft ze niet meer alle 24 in het kratje als ik zo zijn berichten op FB lees.

Nvm mag hier waarschijnlijk niet op :p

Anyway, hij wilt wel kuren. Als je wat verder leest in zijn posten dan zie je dat hij tegen iemand zegt dat hij tegen de zomer een echt beest gaat worden omdat hij heeft gekocht. Achja, lachinternet.

Laatst bewerkt:

Foto's?

Een deftig snoepertje is te herkennen aan overdreven; (volume, piek, vlotte kracht toename)

Foto's?

Een deftig snoepertje is te herkennen aan overdreven; (volume, piek, vlotte kracht toename)

ik weet nog wel iets, zo'n jongen bij ons op school is ineens een stuk breder geworden jaartje geleden, wel vreemd dat rond dezelfde tijd heel zijn kop is veranderd en vol met acne zit

Terug
Naar boven