AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik weet nog wel iets, zo'n jongen bij ons op school is ineens een stuk breder geworden jaartje geleden, wel vreemd dat rond dezelfde tijd heel zijn kop is veranderd en vol met acne zit

Nah, dat hoeft niet. Als je gewoon hoog in eiwitten zit, goed eet en traint transformeer je het 1e jaar ook. :)

Of heeft hij weinig vet gepakt?

Nah, dat hoeft niet. Als je gewoon hoog in eiwitten zit, goed eet en traint transformeer je het 1e jaar ook. :)

Of heeft hij weinig vet gepakt?

naajah het is egt zon typetje, roken slecht eten en niet heel groot ofso. heeft wel constant roidrages enzo ik denk dat als je zo iemand in het echt ziet je makkelijk kan oordelen

naajah het is egt zon typetje, roken slecht eten en niet heel groot ofso. heeft wel constant roidrages enzo ik denk dat als je zo iemand in het echt ziet je makkelijk kan oordelen

Hmm, hij kan wel een kuurtje gesnoept hebben. Natuurlijk groei je dan wel een paar kg VVM, ongeacht je voeding. Maar daar blijft het ook bij.

Ik heb vaak buffe mensen gezien die roken. Je groei en herstel is wel minder.

Ja, zo reageerde ik hier tijd geleden ook op eentje die al aan de aas zat, met dit als resultaat, lees dit topic maar eens door, staat ook een pic in, echt triest en jammer van de 2 kuurtjes die hij er al in heeft zitten, en nog steeds ecto;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/doen-290015/

Dat vind ik zeker jammerlijk. Back Pic die hij heeft geschoten valt in 3-4 maanden naturel te behalen. En volgens mij weet hij de gevolgen niet? :o

Ja, zo reageerde ik hier tijd geleden ook op eentje die al aan de aas zat, met dit als resultaat, lees dit topic maar eens door, staat ook een pic in, echt triest en jammer van de 2 kuurtjes die hij er al in heeft zitten, en nog steeds ecto;

wow dit is wel redelijk sad moet ik zeggen..

met zo weinig kennis gaan kuren en het dan nog goed proberen te praten ook...
mensen zijn soms zo onwetend..

Niet te geloven... :o Dat er nog figuren op DBB zitten die zo'n gastje gaan verdedigen. Makkelijk te behalen binnen een half jaar, ongeacht evt. aanleg.

"Hij gebruikt sowieso anabolen, anders krijg je niet van die striae"

shit..volgens mij zit ik dan ook aan de roids :eek:

Vriend: Waarom train je eigenlijk, je vecht toch nooit?

Ik lachte vriendelijk en liep door

• Like
Waarderingen: koef
' Ik train puur naturel. Dat is dus ook de reden dat ik geen handschoenen gebruik tijdens het trainen '

Hoorde ik gisteren @ gym
:')

Wow... das wel erg naturel ja ;)

daar is mss wel een markt voor: puur natuurlijk trainen, een echte niche.
Lekker naakt de gym in, maar niks aanraken natuurlijk, je wil niet aan een barbell komen, want dat is anabool. en dan ff douchen met opgevangen regenwater en een spons van samengeperst hoofdhaar en weer naar huis.

Werd net gecorrigeerd op mijn squat techniek. Ik moest m'n bovenlichaam verticaal houden. Zit in week 8 stronglifts. Dacht: 'heb ik het dan al die tijd verkeerd gedaan?'... Thuis meteen de heilige Rippetoe erop nageslagen. Zit ik toch goed, letterlijk en figuurlijk.

^ hangt er van af of je olympic squats doet of low bar squats.

Werd net gecorrigeerd op mijn squat techniek. Ik moest m'n bovenlichaam verticaal houden. Zit in week 8 stronglifts. Dacht: 'heb ik het dan al die tijd verkeerd gedaan?'... Thuis meteen de heilige Rippetoe erop nageslagen. Zit ik toch goed, letterlijk en figuurlijk.

heilige rippetoe is heilig :D

Low bar en voeten zo ongeveer parallel met schouders...

Hoe kan je met squatten ooit je bovenlichaam verticaal houden? Dan val je toch naar achter ofniet?

Terug
Naar boven