MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Had me bedacht! Kan slecht tegen mijn verlies.

Weet je wel waarom Jezus niet in België is geboren?

Ze konden geen drie wijzen vinden. :P
:yes: helemaal akkoord, het waren namelijk enkele Hollanders die kwamen zoeken en de duizenden wijzen hier waren zo intelligent dat ze zich goed genoeg konden verstoppen waardoor die Hollanders er geen enkele konden vinden :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 11:46 ----------

Tegen 2020 gaat het oorlog zijn tussen Nederland en België, weet je waarom?

:yes: helemaal akkoord, het waren namelijk enkele Hollanders die kwamen zoeken en de duizenden wijzen hier waren zo intelligent dat ze zich goed genoeg konden verstoppen waardoor die Hollanders er geen enkele konden vinden :roflol:

+1 :d

Laatst bewerkt:

Tegen 2020 gaat het oorlog zijn tussen Nederland en België, weet je waarom?

België, het enige land in de wereld waar intellect gemeten word dmv een potje verstoppertje.

- je kan nooit zo worden zonder anabolen
- ik start morgen mijn creatine kuurtje
- kracht opbouwen met 12 reps
- ik deadlift niet want het is slecht voor me rug
- ik zit op voetbal dus benen hoef ik niet te trainen
- train eens rustig!:o
- ik kan 180 bankdrukken, met 1 mm rom
- mensen die een schema krijgen van de sportsschool waar ze misschien over 10 jaar wat massa mee krijgen

allemaal zulke dingen worden gezegd of gedaan in mijn gym

- mensen die een schema krijgen van de sportsschool waar ze misschien over 10 jaar wat massa mee krijgen

die schema's vind ik nog altijd het mooiste. en dan zie je die mensen van de gym nog heel serieus kijken als ze het uitleggen enzo :roflol: het is meestal gewoon een menging van alle machines die ze daar hebben staan

het is mogelijk hoor, ik doe nu 20 rep squats :) ik ga er gewoon van uit dat ze p*ssy poundages gebruiken :)

het is mogelijk hoor, ik doe nu 20 rep squats :) ik ga er gewoon van uit dat ze p*ssy poundages gebruiken :)

12 is nog net massa, daarboven uithoudingsvermorgen. Natuurlijk weet je lichaam dat niet maar het is nou eenmaal zo dat low reps kracht opbouwen. Er zijn niet voor niks schema's zoals rippetoe. Want neem aan dat als jij met bijv 20 reps niet zoveel kan pakken dan dat je 1 of 2 herhalingen doet, anders doe je wat fout:p

12 is nog net massa, daarboven uithoudingsvermorgen. Natuurlijk weet je lichaam dat niet maar het is nou eenmaal zo dat low reps kracht opbouwen. Er zijn niet voor niks schema's zoals rippetoe. Want neem aan dat als jij met bijv 20 reps niet zoveel kan pakken dan dat je 1 of 2 herhalingen doet, anders doe je wat fout:p
Kan ik hoor, met partials van partials :D

Chick in de klas: wow zeg, jij hebt dikke armen. Ik durf wedden dat je shakes drinkt.
Ik: ja tuurlijk, bij het ontbijt en als ik een snelle maaltijd wil. Het is heel makkelijk.
Chick: Mijn liefje fitnesst al 10 jaar en die is ook breed en die doet het zonder shakes( I know the guy, he is a skinny sack of crap ) & daarbij, die shakes zijn heel ongezond.
Ik: weet je dan van wat ze gemaakt zijn?
Chick: ja tuurlijk, van eiwitten en proteinen
Ik: van eiwitten EN proteinen of slechts één van beiden?
Chick: nou ja, daar heb je verschillende keuzes in he
Ik: (you stupid b*ch :D)

fuckthat.jpg

Terug
Naar boven