---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 11:17 ----------
Post edit :sl*t:Het is maar hoe je het woord uitgeroeid interpreteert.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Post edit :sl*t:Het is maar hoe je het woord uitgeroeid interpreteert.

Omdat Jezus nooit bestaan heeft duhWeet je wel waarom Jezus niet in België is geboren?

helemaal akkoord, het waren namelijk enkele Hollanders die kwamen zoeken en de duizenden wijzen hier waren zo intelligent dat ze zich goed genoeg konden verstoppen waardoor die Hollanders er geen enkele konden vinden 
helemaal akkoord, het waren namelijk enkele Hollanders die kwamen zoeken en de duizenden wijzen hier waren zo intelligent dat ze zich goed genoeg konden verstoppen waardoor die Hollanders er geen enkele konden vinden
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 11:46 ----------
Ze durven zelfs niet meer te antwoorden

Hij zal wel kilojoules bedoelen. Of per ongeluk op de verpakking gelezen bij de aanbevolen hoeveelheid calorieën van vrouwen![]()
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 11:46 ----------
Tegen 2020 gaat het oorlog zijn tussen Nederland en België, weet je waarom?
We kunnen toch niet overal zo saai zijn als in NLBelgië, het enige land in de wereld waar intellect gemeten word dmv een potje verstoppertje.

- je kan nooit zo worden zonder anabolen
- ik start morgen mijn creatine kuurtje
- kracht opbouwen met 12 reps
- ik deadlift niet want het is slecht voor me rug
- ik zit op voetbal dus benen hoef ik niet te trainen
- train eens rustig!
- ik kan 180 bankdrukken, met 1 mm rom
- mensen die een schema krijgen van de sportsschool waar ze misschien over 10 jaar wat massa mee krijgen
allemaal zulke dingen worden gezegd of gedaan in mijn gym
het is meestal gewoon een menging van alle machines die ze daar hebben staan- je kan nooit zo worden zonder anabolen
- ik start morgen mijn creatine kuurtje
- kracht opbouwen met 12 reps
- ik deadlift niet want het is slecht voor me rug
- ik zit op voetbal dus benen hoef ik niet te trainen
- train eens rustig!
- ik kan 180 bankdrukken, met 1 mm rom
- mensen die een schema krijgen van de sportsschool waar ze misschien over 10 jaar wat massa mee krijgen
allemaal zulke dingen worden gezegd of gedaan in mijn gym
ik ga er gewoon van uit dat ze p*ssy poundages gebruiken 
het is mogelijk hoor, ik doe nu 20 rep squatsik ga er gewoon van uit dat ze p*ssy poundages gebruiken
![]()

Kan ik hoor, met partials van partials12 is nog net massa, daarboven uithoudingsvermorgen. Natuurlijk weet je lichaam dat niet maar het is nou eenmaal zo dat low reps kracht opbouwen. Er zijn niet voor niks schema's zoals rippetoe. Want neem aan dat als jij met bijv 20 reps niet zoveel kan pakken dan dat je 1 of 2 herhalingen doet, anders doe je wat fout![]()

)