AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

12 is nog net massa, daarboven uithoudingsvermorgen. Natuurlijk weet je lichaam dat niet maar het is nou eenmaal zo dat low reps kracht opbouwen. Er zijn niet voor niks schema's zoals rippetoe. Want neem aan dat als jij met bijv 20 reps niet zoveel kan pakken dan dat je 1 of 2 herhalingen doet, anders doe je wat fout:p

wel het punt van een 20 rep squat program is dat je na x aantal weken je 5 rep max 20 keer squat, je kunt absoluut kracht opbouwen met high reps, zolang de intensiteit hoog genoeg is. (dus niet biceps curls met 10kg, maar eerder squats met 70% van je 1rm snap je?)

Chick in de klas: wow zeg, jij hebt dikke armen. Ik durf wedden dat je shakes drinkt.
Ik: ja tuurlijk, bij het ontbijt en als ik een snelle maaltijd wil. Het is heel makkelijk.
Chick: Mijn liefje fitnesst al 10 jaar en die is ook breed en die doet het zonder shakes( I know the guy, he is a skinny sack of crap ) & daarbij, die shakes zijn heel ongezond.
Ik: weet je dan van wat ze gemaakt zijn?
Chick: ja tuurlijk, van eiwitten en proteinen
Ik: van eiwitten EN proteinen of slechts één van beiden?
Chick: nou ja, daar heb je verschillende keuzes in he
Ik: (you stupid b*ch :D)
:roflol: zou me doodlachen

Chick in de klas: wow zeg, jij hebt dikke armen. Ik durf wedden dat je shakes drinkt.
Ik: ja tuurlijk, bij het ontbijt en als ik een snelle maaltijd wil. Het is heel makkelijk.
Chick: Mijn liefje fitnesst al 10 jaar en die is ook breed en die doet het zonder shakes( I know the guy, he is a skinny sack of crap ) & daarbij, die shakes zijn heel ongezond.

i lol'd :D

:roflol: volgens mijn klinkt dat meisje slimmer met haar mond dicht :roflol:

Dat is ook gewoon zo. Survival of the fittest, toen de mensheid langzaam evolueerde van aap naar homo sapiens stonden wij echt niet bovenaan de voedselketen. Het is waarschijnlijk dat de mensheid in het begin van zijn ontwikkeling in bomen leefden. Het was toen helemaal niet ongewoon om dagen zonder voedsel te zitten. Je lichaam zal dus altijd proberen zo efficiënt mogelijk om te gaan met de voorhanden brandstof/energie (overleving van de best aangepaste). Waarom denk je dat je om de 8 weken van trainingsschema / rep aantal moet wisselen? Je lichaam is dan berekend op die taak en zal dat zo efficiënt als mogelijk volbrengen. Want hoe meer spieren hoe meer brandstof er in moet het draaiende te houden, en hoe eerder je dus om zal komen aan een voedseltekort in slechtere tijden. De natuur heeft het al geprobeerd met met meer spieren en minder herseninhoud (Neanderthaler), alleen heeft de homo sapiens deze soort uitgeroeid.

Neanderthalers hadden een grotere herseninhoud als homo sapiens gemiddeld gezien.

'Die gasten in de gym kunnen dan wel zwaren gewichten tillen, maar het is niet functioneel. Laat ze maar eens een zak cement tillen, dan vallen ze door de mand'

Deze opmerking kreeg ik laatst. Echt een giller.

heb je wel gelijk in idd. maar laatst zat maatje van me te vertellen (ja zo'n pezige bouwvakker) dat er een "bodybuilder" beetje stoer liep te doen, ach ja wat beter dan met de cango betonnen palen omhalen (met de cango boven je hoofd)

natuurlijk wint de pezige omdat hij al ervaring heeft met dat ding, maar je moet bouwvakkers niet onderschatten, die zijn de 8 uur per dag bezig met tillen, slopen en bouwen en hebben een heel ander soort kracht dan een body builder.

mijn mooiste ooit

"als je bodybuilder wilt worden moet je toch 0 koolhydraten binnen krijgen"

heb je wel gelijk in idd. maar laatst zat maatje van me te vertellen (ja zo'n pezige bouwvakker) dat er een "bodybuilder" beetje stoer liep te doen, ach ja wat beter dan met de cango betonnen palen omhalen (met de cango boven je hoofd)

natuurlijk wint de pezige omdat hij al ervaring heeft met dat ding, maar je moet bouwvakkers niet onderschatten, die zijn de 8 uur per dag bezig met tillen, slopen en bouwen en hebben een heel ander soort kracht dan een body builder.

mijn mooiste ooit

"als je bodybuilder wilt worden moet je toch 0 koolhydraten binnen krijgen"

Eerste 8 jaar basisschool overgeslagen?
Of is Nederlands gewoon niet je ding?

Zaterdagavond vlak voordat we naar de erasmusbrug gingen om naar het vuurwerk te kijken moest een vriend van me kotsen omdat die zo misselijk was. Waarschijnlijk combinatie van slecht eten en alcohol. Maargoed z'n ex zei het volgende: ' komt dat niet door die anabolen die je neemt?' Hij zegt: ' nee schat, ik neem eiwitten geen anabolen.' Vervolgens zegt ze: ' dat is hetzelfde'.

Ik ben maar even weggelopen, wat een idioot. Kan dat soort onzin niet aan horen. Net als dat mensen denken dat je kuurt als je creatine neemt hahaha jezus amen.

Zaterdagavond vlak voordat we naar de erasmusbrug gingen om naar het vuurwerk te kijken moest een vriend van me kotsen omdat die zo misselijk was. Waarschijnlijk combinatie van slecht eten en alcohol. Maargoed z'n ex zei het volgende: ' komt dat niet door die anabolen die je neemt?' Hij zegt: ' nee schat, ik neem eiwitten geen anabolen.' Vervolgens zegt ze: ' dat is hetzelfde'.

Ik ben maar even weggelopen, wat een idioot. Kan dat soort onzin niet aan horen. Net als dat mensen denken dat je kuurt als je creatine neemt hahaha jezus amen.
eiwitten zijn ook anabool....

omg kostelijk gewoon :roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 18:00 ----------

:roflol: volgens mijn klinkt dat meisje slimmer met haar mond dicht :roflol:
nu sla je toch wel een nagel op de kop brah, echt stuk gaan wat die chick zegt :roflol::rolleyes:

Mijn moeder zei dat ik te veel soja chocolademelk drink en dat ik moest switchen naar komkommers

werd tegen vriend gezegd :

meisje : ja kan nooit zo groot in een jaar zowieso anabolen

hij is 1.83 en 85-86kg 11%.....traint sinds septermer '10

ze moeder en zijn vriendin verdenken hem er ook al van :roflol:

Terug
Naar boven