Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

klasgenoot/maat van me vraagt: 'ik wil echt serieus beginnen trainen, gymabbo gekocht, etc. heb je een goed schema voor me? (is me al wel vaker gevraagd)

ik: ja schema met veel compounds, squat, bench, DL, blablabla.. ik kom wel een keer mee om je de compounds aan te leren

Doe ik de ****ing moeite mee te gaan naar zijn schijt Healthcity gym waar je gelukkig mocht squatten op de dip handles.

ik: Ja bij de squat moet je goed letten op blablabla...

hij: (na mijn mooie awesome uitleg) "uhu uhu. Zeg, ken je geen goeie oefeningen voor die V zo onderaan je abs?"

:') kheb goed mijn best gedaan om uit te leggen dat die dingen niet zo belangrijk zijn en dat massa wel komt, etc. Heeft hij er toch nog een paar keer achter abs oefeningen gevraagd terwijl hij de DL en SQ precies minder belangrijk vond.

Echt de ****ing laatste keer dat ik iemand ga helpen, als ze het nu vragen komen ze zelf maar langs.

klasgenoot/maat van me vraagt: 'ik wil echt serieus beginnen trainen, gymabbo gekocht, etc. heb je een goed schema voor me? (is me al wel vaker gevraagd)

ik: ja schema met veel compounds, squat, bench, DL, blablabla.. ik kom wel een keer mee om je de compounds aan te leren

Doe ik de ****ing moeite mee te gaan naar zijn schijt Healthcity gym waar je gelukkig mocht squatten op de dip handles.

ik: Ja bij de squat moet je goed letten op blablabla...

hij: (na mijn mooie awesome uitleg) "uhu uhu. Zeg, ken je geen goeie oefeningen voor die V zo onderaan je abs?"

:') kheb goed mijn best gedaan om uit te leggen dat die dingen niet zo belangrijk zijn en dat massa wel komt, etc. Heeft hij er toch nog een paar keer achter abs oefeningen gevraagd terwijl hij de DL en SQ precies minder belangrijk vond.

Echt de ****ing laatste keer dat ik iemand ga helpen, als ze het nu vragen komen ze zelf maar langs.

doe ik idd ook niet meer, lui kunnen altijd met mij mee komen trainen, en dan uitleg vragen, maar ik ga geen trainingen meer opofferen aan lui die toch niks leren

Deadliftz
Squats
Kuiten
Shrugs
frontsquats
good mornings
Legpress
leg curls
leg extensions
hyperextensions
moar shrugs

say wut

Deadliftz
Squats
Kuiten
Shrugs
frontsquats
good mornings
Legpress
leg curls
leg extensions
hyperextensions
moar shrugs

hm
ok

misschien een beetje veel
gewoon deadlifts squats kuiten shrugs frontsquats hyperextensions
ofzo
snap?

nee

nee

gewoon mn kont trainen zonder zeepje te laten vallen

huh?

Je snapt niet dat dat ook kan zonder zeepje te laten vallen -.-

dus je kont houdt het zeepje vast?

/facepalm

Deadliftz
Squats
Kuiten
Shrugs
frontsquats
good mornings
Legpress
leg curls
leg extensions
hyperextensions
moar shrugs

say wut

Deadliftz
Squats
Kuiten
Shrugs
frontsquats
good mornings
Legpress
leg curls
leg extensions
hyperextensions
moar shrugs

hm
ok

misschien een beetje veel
gewoon deadlifts squats kuiten shrugs frontsquats hyperextensions
ofzo
snap?

nee

nee

gewoon mn kont trainen zonder zeepje te laten vallen

huh?

Je snapt niet dat dat ook kan zonder zeepje te laten vallen -.-

dus je kont houdt het zeepje vast?

/facepalm

Ik snap het niet.

Chick: Mijn liefje fitnesst al 10 jaar en die is ook breed en die doet het zonder shakes( I know the guy, he is a skinny sack of crap ) & daarbij, die shakes

die loopt ook bij ons in de gym, normaal heb ik haar wel hoog zitten, want voor een instructeur heeft ze best verstand van voeding en ze geeft vaak toch redelijke schema's af met veel free weigth oefeningen.

Maar zij zei een hele tijd ook terug toen ik een keer benen trainde; ja mijn vriend is ook zo groot en breed als jou, ja niet zo dikke armen enzo maar benen wel, want hij doet wielrennen.

toen ik vroeg hoeveel hij woog (was even lang als mij) was ie maar iets van 70-75kg ofzo. later op haar smoelboek een foto van haar vriend gezien.

lmao op zijn zgn gespierde benen. uiteraard beter dan de gemiddelde ecto sateprikkers, maar goed.... ecto all the way

doe ik idd ook niet meer, lui kunnen altijd met mij mee komen trainen, en dan uitleg vragen, maar ik ga geen trainingen meer opofferen aan lui die toch niks leren
same ere ze mogen best een x komen meetrainen maar ga niet mijn dag vergallen om hun toch niks te leren, want uiteindelijk weten ze het toch "beter"...

altijd wel grappig dat mensen die mij advies gaven wat totaal niet klopte, ik volgde dat advies ook nooit op omdat die mensen allemaal ecto zijn. En nu door veel lezen ben ik 10 groter. Nu geef ik de mensen advies die mij ooit advies hebben gegeven:p

Haha, was zonet aan het omkleden .. staan er een paar ecto dudes te praten met elkaar ... ja ik ben de laatste tijd echt zwaarder geworden... 50 kg schoon aan de haak ... hmm

Haha, was zonet aan het omkleden .. staan er een paar ecto dudes te praten met elkaar ... ja ik ben de laatste tijd echt zwaarder geworden... 50 kg schoon aan de haak ... hmm
mssn komt ie wel van NOG verder :P

ik word ook moe van die standaard vragen als ik een pot amino's uit me tas haal in de kleedkamer

Ik vind de verhalen van die mannetjes om indruk te maken bij die meisjes helemaal geweldig.

Maar kan mij er niet echt aan storen, vind het eerder grappig.

En zelfs de grootste betweter van de sportschool komt nu regelmatig bij mij voor advies :)

mssn komt ie wel van NOG verder :P

ik word ook moe van die standaard vragen als ik een pot amino's uit me tas haal in de kleedkamer

ik kijk altijd gewoon met me good old 'stay out of my way' hoofd,

als ik in de kleedkamer tussen kt en cardio me shakie maak en wat amino capsules naar binnen gooi, kijken ze je echt na of je aan de drugs bent... boeie

Liet laatst wat van die capsules vallen op de grond, je moest 2 jochies naast me zien kijken... die ogen ploptne nog net niet uit de oogkassen :)

Liet laatst wat van die capsules vallen op de grond, je moest 2 jochies naast me zien kijken... die ogen ploptne nog net niet uit de oogkassen :)

wow anabolen :eek: (amino wow dat verkopen ze bij anabolenwinkels!)

haha echt prachtig man .. ik heb ook altijd zo'n pot dextrojuice bij, en dan vragen ze zo wat is dat dan???!!

die loopt ook bij ons in de gym, normaal heb ik haar wel hoog zitten, want voor een instructeur heeft ze best verstand van voeding en ze geeft vaak toch redelijke schema's af met veel free weigth oefeningen.

Maar zij zei een hele tijd ook terug toen ik een keer benen trainde; ja mijn vriend is ook zo groot en breed als jou, ja niet zo dikke armen enzo maar benen wel, want hij doet wielrennen.

toen ik vroeg hoeveel hij woog (was even lang als mij) was ie maar iets van 70-75kg ofzo. later op haar smoelboek een foto van haar vriend gezien.

lmao op zijn zgn gespierde benen. uiteraard beter dan de gemiddelde ecto sateprikkers, maar goed.... ecto all the way
als hij lage vp heeft en zijn massa bijna allemaal in zijn benen zit zou best kloppen... gezien jou 17 %....

ik kan niet wachten tot ik ga cutten, kan ik ook van die wonderkoppen aanschouwen als ik me aminos neem

Terug
Naar boven