AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik ga mezelf niet volstacken met sups in mijn eerste trainingsjaar, is gewoon compleet niet nodig, echter zijn bcaa's wel heel handig als je na de kt meteen cardio doet

(met amino's bedoelde bcaa's geen creatine oid)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 17:08 ----------

trouwens wel passend voor dit topic, ik kreeg net deze mail van de nieuwe gym waar ik misschien naartoe ga
Beste "naam",

Ja, wij hebben in ons nieuwe pand zeker voldoende bankjes, dumbbells, squadrek enz.
In ons nieuwe pand hebben we twee fitnessruimtes, basis en premium. In beide ruimtes kun je alles trainen, echter wanneer je een abonnement hebt voor basis fitness, kun je geen gebruik maken van de groepslessen, kleedkamers, douches en sauna. Hierdoor betaal je hier ook niet voor en kost een onbeperkt abonnement 30 euro per maand.

Met vriendelijke groet,

Do-it Sport & Wellness

are you ****ing kidding me, squadrek

Creatine is toch geen aminzuur? :dunno:

En waarom zijn supps niet nodig in je eerste trainings jaar?
Ieder klein beetje helpt.

Creatine is toch geen aminzuur? :dunno:

En waarom zijn supps niet nodig in je eerste trainings jaar?
Ieder klein beetje helpt.

najah ik gebruik nu wel crea en whey, maar ik heb liever eerst wat ervaring met de sport en mijn eigen lichaam voordat ik het vol ga stouwen met supplementen, maarja ik zie nu ook wel dat ik in mijn eerste post niet helemaal politiek correct was

najah ik gebruik nu wel crea en whey, maar ik heb liever eerst wat ervaring met de sport en mijn eigen lichaam voordat ik het vol ga stouwen met supplementen, maarja ik zie nu ook wel dat ik in mijn eerste post niet helemaal politiek correct was
Omdat je als beginner eerst heel makkelijk gained, zou zonde zijn om gelijk met creatine te beginnen kan later als je wat minder gained :D

Omdat je als beginner eerst heel makkelijk gained, zou zonde zijn om gelijk met creatine te beginnen kan later als je wat minder gained :D
Idd ik train sinds kort ook met een jongen die net begonnen is, raad het aan die supps te laten voor wat het is en het pas te gebruiken alsie tegen een plateau aanloopt :)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:09 ----------

wow anabolen :eek: (amino wow dat verkopen ze bij anabolenwinkels!)

haha echt prachtig man .. ik heb ook altijd zo'n pot dextrojuice bij, en dan vragen ze zo wat is dat dan???!!
anabolenwinkels :roflol:

vreetuuuh moet je doen verdomme ! :D

Dude, BCAA's zijn gewoon verteerde eiwitten.. zodat ze veel sneller opgenomen worden. Het gaat hierbij dus puur om de timing, WANNEER heeft je lichaam het meeste baat bij BCAA's? Inprencipe direct na je training, al kan je zo ook 15mins voor je training innemen, om spierafbraak tegen te gaan, maar een eiwitrijk maaltijd voor je training kan dus ook.

Timing is alles met voeding/sups, veel mensen nemen creatine ook verkeerd in... Creatine neem je DIRECT na je training in(NIET ervoor!!), met een snelle carb. Waarom direct na je training? je spieren nemen het veel efficienter op, waardoor je spieren meer water kunnen opslaan, wat weer voor krachttoename zorgt(vandaar dat bijna iedereen vocht aankomt met creatine, maar juist die vocht in je spieren, zorgt voor krachttoename).

Dude, BCAA's zijn gewoon verteerde eiwitten.. zodat ze veel sneller opgenomen worden. Het gaat hierbij dus puur om de timing, WANNEER heeft je lichaam het meeste baat bij BCAA's? Inprencipe direct na je training, al kan je zo ook 15mins voor je training innemen, om spierafbraak tegen te gaan, maar een eiwitrijk maaltijd voor je training kan dus ook.
dit bedoel ik ook, om het katabole effect van de cardio tegen te gaan

Cardio heeft geen katabole effect... lol

lol ,maar het kan toch nooit goed zijn voor de spiergroei als dit direct na de kt gebeurt?

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:26 ----------

succesfull stattroll is succesfull

lol ,maar het kan toch nooit goed zijn voor de spiergroei als dit direct na de kt gebeurt?

als je na de kt snel een shake ( of een halve pakt ) en direct daarna je cardio doet is dat beter voor de verbranding om dat je tijdens je kt de meeste suikers al hebt verbrand, waardoor je hier dus direct je doel mee kan bereiken ( plus je bent al opgewarmd door de kt )

aandacht tekort of no life ? :rolleyes:;)

IWJ wat ben je ook een faalhaas man.
Wel karma omdat je me aan het lachen krijgt :roflol:

Terug
Naar boven