- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
en waarom dat nou weer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Creatine is toch geen aminzuur?
En waarom zijn supps niet nodig in je eerste trainings jaar?
Ieder klein beetje helpt.
Omdat je als beginner eerst heel makkelijk gained, zou zonde zijn om gelijk met creatine te beginnen kan later als je wat minder gainednajah ik gebruik nu wel crea en whey, maar ik heb liever eerst wat ervaring met de sport en mijn eigen lichaam voordat ik het vol ga stouwen met supplementen, maarja ik zie nu ook wel dat ik in mijn eerste post niet helemaal politiek correct was

Idd ik train sinds kort ook met een jongen die net begonnen is, raad het aan die supps te laten voor wat het is en het pas te gebruiken alsie tegen een plateau aanlooptOmdat je als beginner eerst heel makkelijk gained, zou zonde zijn om gelijk met creatine te beginnen kan later als je wat minder gained![]()

anabolenwinkelswow anabolen(amino wow dat verkopen ze bij anabolenwinkels!)
haha echt prachtig man .. ik heb ook altijd zo'n pot dextrojuice bij, en dan vragen ze zo wat is dat dan!!

najah ik gebruik nu wel crea en whey, maar ik heb liever eerst wat ervaring met de sport en mijn eigen lichaam voordat ik het vol ga stouwen met supplementen, maarja ik zie nu ook wel dat ik in mijn eerste post niet helemaal politiek correct was
dit bedoel ik ook, om het katabole effect van de cardio tegen te gaanDude, BCAA's zijn gewoon verteerde eiwitten.. zodat ze veel sneller opgenomen worden. Het gaat hierbij dus puur om de timing, WANNEER heeft je lichaam het meeste baat bij BCAA's? Inprencipe direct na je training, al kan je zo ook 15mins voor je training innemen, om spierafbraak tegen te gaan, maar een eiwitrijk maaltijd voor je training kan dus ook.
dit bedoel ik ook, om het katabole effect van de cardio tegen te gaan
kijk zelf eens naar je stats zoon

als je na de kt snel een shake ( of een halve pakt ) en direct daarna je cardio doet is dat beter voor de verbranding om dat je tijdens je kt de meeste suikers al hebt verbrand, waardoor je hier dus direct je doel mee kan bereiken ( plus je bent al opgewarmd door de kt )lol ,maar het kan toch nooit goed zijn voor de spiergroei als dit direct na de kt gebeurt?
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:26 ----------
succesfull stattroll is succesfull
aandacht tekort of no life ?lol ,maar het kan toch nooit goed zijn voor de spiergroei als dit direct na de kt gebeurt?
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:26 ----------
succesfull stattroll is succesfull